2109
این هفته تفریح در کرج، قزوین، گرگان و تهران

این هفته تفریح در کرج، قزوین، گرگان و تهران

1397/04/06 بازدید1392
آخر هفته‌ها زمان خوبی برای اکثر خانواده‌ها و دوستان است تا همدیگر را ببینند یا به بهانه یک تفریح جدید، چندساعته در کنار هم باشند و خستگی یک هفته‌ی کاری و پرمشغله را از خود دور کنند؛ اما اگر همین آخر هفته‌ها برای شما یعنی خواب و استراحت در منزل، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تفریح‌های دسته‌جمعی بیرون از منزل را تجربه کنید و از همین یک یا دو روز تعطیلات پایان هفته لذت متفاوت‌تری ببرید. با بچه‌ها مشورت کنید و همراه آن‌ها برای رفتن به‌جاهایی که دوست دارند، راهی شوید.

اولین فستیوال آب‌بازی کودکان /تفریح در خانه آب بازی کودکان شاد در کرج

در این روزهای پرحرارت هیچ‌چیز به‌اندازه آب‌تنی لذت‌بخش نخواهد بود؛ به‌ویژه اینکه آب بازی یکی از بازی‌های محبوب کودکان است و از همه مهم‌تر بازی با آب باعث کاهش خشونت‌های کودکانه می‌شود؛ به‌طوری‌که کودک از طریق آن از هرگونه تنش، ناراحتی و فشار رهاشده و احساس آرامش می‌کند. بسیاری از پدر و مادرها به دنبال فرصتی هستند تا در حمام یا حیاط موقعیتی برای تفریح و بازی کردن فرزندشان با آب فراهم کنند اما هم برای تجربه یک لذت دسته جمعی و هم برای مدیریت بحران آب، آب بازی به‌صورت گروهی آن‌هم در خانه آب بازی شاد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا در مصرف آب صرفه‌جویی بسیار زیادی می‌شود و هم مهارت اجتماعی و مهارت‌های روانی کودک رشد مثبتی خواهد داشت. کلی هیجان، خنده به همراه موسیقی شاد و بازی با نارنجک‌های آبی، هدف‌گیری، دنیای‌کف و عبور از آبشار آب در گوهردشت در انتظار بچه‌هاست.

آب بازی کودکان در کرج

لذت از تجربه‌های تازه / تفریح و سرگرمی در پیست دریفت استار پارک ارم تهران

این آخر هفته شما را به یک ورزش مهیج که این روزها پیست تازه‌ای برای آن دست و پا شده، دعوت می‌کنیم. در اینجا سوار بر موتورهای سه‌چرخ می‌شوید و نهایت سرعت را به‌صورت یک یا دو نفره تجربه می‌کنید. استفاده از این وسیله تفریحی از سال 2012 در استرالیا شروع شد و کم‌کم به اروپا، امریکای جنوبی و بعد سراسر دنیا رسید اما اگر بخواهیم از دلایل استقبال از این وسیله برایتان بگوییم یکی کم‌هزینه بودن آن و بعد تجربه هیجان حرکات دریفت با کمترین مهارت و لذت فوق‌العاده بالای آن است. پس همین آخر هفته سری به پارک ارم، شهربازی یک، پیست دریفت استار ارم بزنید، یک روز پر از هیجان و تفریح را تجربه کرده و دوستان خود را به چالش بکشید.

پارک ارم

به زیستگاه حیوانات بروید / آخر هفته در دهکده حیات طبیعت قزوین

برای تقویت دوستی انسان و طبیعت، دهکده حیات طبیعت قزوین در قلب یک بوستان احداث‌شده است. این دهکده پروژه‌ منحصربه‌فردی است که برای احداث آن ازنظر ده‌ها کارشناسان و متخصصان در زمینه جانمایی، نگه‌داری حیوانات و پرندگان و مسائل فنی و زیبایی استفاده و در طراحی آن از آخرین پیشرفت‌های پارک‌های مشابه در جهان ازجمله آفریقای جنوبی الگوبرداری شده است. در اینجا متفاوت‌ترین گونه‌هایی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را از کمترین فاصله ببینید و با تهیه غذای مخصوص آن‌ها در دهکده طبیعت، خودتان از نزدیک به آن‌ها غذا بدهید. از طرفی وجود خانه روستایی برای عکاسی شهروندان، مرکز دامپزشکی، آمفی‌تئاتر با طرح عصر حجر، آبشار سنگی با طراحی دیدنی در کنار تماشای انواع جانوران زنده در محیطی مشابه زیستگاه طبیعی‌شان در بوستان ملی باراجین می‌تواند یک آخر هفته مفرح و دوست‌داشتنی را برای شما بسازد.

پارک حیوانات قزوین

لذت پرواز بر فراز ارتفاعات دماوند / پرواز با پاراگلایدر در کرج

اگر از طرفداران تفریح‌های هیجانی و به‌خصوص پرواز هستید و دوست دارید هرازگاهی پمپ آدرنالین خون بدنتان را به راه بیندازید، حتماً از پیشنهاد پرواز با پاراگلایدر استقبال خواهید کرد. پرواز و تفریح‌های هوایی همیشه پرهیجان هستند؛ به­ویژه وقتی شما با پاراگلایدر می‌توانید پروازی دل‌چسب همراه با هیجان فراوان را تجربه کنید. پس برای اینکه در حضور خلبان و مربی مجرب لذت بودن در اوج آسمان را حس کنید از قبل با هماهنگی با تلفن ۰۹۳۶۱۲۴۹۳۵۶ تماس بگیرید و این آخر هفته در دو سایت دماوند و یا عظیمیه کرج به انتخاب خودتان بر فراز شهر پرواز کنید. محدودیتی برای خانم‌ها و آقایان وجود ندارد. تنها کمی شهامت می‌خواهد!

پاراگلایدر در کرج


مهمان دنیای سرگرمی و اسباب‌بازی‌ها باشید/نمایشگاه کودک ‌و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی، اوقات فراغت گرگان

این روزها فصل بازی بچه‌هاست. تابستان و تعطیلاتش برای بچه‌ها یعنی ساعت‌ها تفریح و فراغت اما اینکه این سه ماه را چگونه برای آن‌ها خاطره‌انگیز کنید سؤال مهمی است. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم نمایشگاهی که به‌صورت هم‌زمان در گرگان، بجنورد و خرم‌آباد در حال برگزاری‌ است را از دست ندهید. این روزها انقدر هرلحظه به تعداد بازی‌، کتاب، اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های کودکانه اضافه می‌شود که تصمیم‌گیری را برای انتخاب درست سخت می‌کند؛ بنابراین باید موقعیت‌های این‌چنینی را غنیمت بشمارید و برای بالا بردن مهارت در ارتباط با کودک و انتخاب بهترین و آموزنده‌ترین سرگرمی‌ها، به همراه کودک یا نوجوانتان چرخی در بین غرفه‌ها بزنید و بعد از کسب اطلاعات بهترین‌ها را انتخاب کنید. این رخداد تا 7 تیر در محل دائمی نمایشگاه‌ها در حال برگزاری است.

تفریح در شهر گرگان

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید