2109
آخر هفته در قزوین، همدان، تهران و هرمزگان

آخر هفته در قزوین، همدان، تهران و هرمزگان

1398/07/17 بازدید2104
یک جمع دوستانه یا خانوادگی برای رفتن به دل طبیعت، گردش، تفریح و حتی پیک نیکی ساده تدارک ببینید و آخر هفته‌های دلنشین پاییز را برای هم خاطره انگیز کنید. حالا که زندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی حتی تفریحات و سرگرمی‌های ما را هم از حالت صمیمی و همیشگی خود دور کرده است پس باید خودمان دست به کار شویم. هنوز هم هوا مطبوع و خنک است سرما چندان رخ نشان نداده است. با پیشنهاد آخر هفته‌‌ می‌توانید یک روز شاد و استثنایی برای خودتان و اطرافیان رقم بزنید.

پا در تاریخ و تمام زیبایی‌هایش بگذارید / آخر هفته در سرای سعدالسلطنه قزوین

اگر به دنبال یک پیشنهاد ویژه هستید توصیه می‌کنیم این آخر هفته برای گردش سرای سعدالسلطنه را انتخاب کنید.یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های قزوین که قدمتی هزار ساله دارد و شاهکاری از معماری عصر صفوی و دوره قاجار است.اگر ساکن این شهر و یا شهرهای نزدیک به این استان هستید باور کنید چند ساعت رانندگی به تماشای یک چنین شاهکاری می‌ارزد. چون با قدم گذاشتن در این بازار در بهشتی پا می‌گذارید که ساختار و معماری‌اش مدهوشتان می‌کند بخش‌هایی مانند کاروانسرا، حمام و آب‌انبار، زورخانه، مسجد و مدرسه که همگی در دل این بازار جای دارد. از طرفی می‌توانید بهترین سوغاتی‌های قزوین را هم بخرید و از قدم زدن در تاریخ لذت ببرید. مطمئن باشید عکس‌های بی‌نظیری از این گشت و گذارتان برایتان باقی می‌ماند.

جشنی برای آخر هفته بچه‌ها / جشن و کارگاه خمیربازی در باغ کتاب تهران

در هفته ملی کودک باید کمی بیشتر حواسمان به بچه‌ها باشد. شادی آنها را در این روزها دو چندان و تا می‌توانید آنها با برنامه‌های سرگرم کننده و شاد هیجان زده کنید. در این راه مجموعه باغ کتاب هم شما را همراهی خواهد کرد. آن هم با برپایی جشنی که به همت کانون پرورشی فکری برگزار خواهد شد و قرار است با کلی برنامه‌های متنوع یک روز به یادماندنی برای آنها بسازد. در روز پنج شنبه 18 مهر از ساعت 10 تا 12 کارگاه خمیربازی و ساخت عروسک‌های خمیری برپاست و بعد نمایش محیطی بسیار دیدنی اجرا خواهد شد. مهمان‌های ویژه‌ای هم در این جشن حضور خواهند داشت پس این روز را از دست ندهید و با بچه‌ها راهی باغ کتاب شوید.

مهمان زیبایی‌های جنوب شوید / آخر هفته تفریح در بندر مقام هرمزگان

جنوب و بنادر و جزیره‌هایش سراسر زیبایی و انرژی است. مکان‌هایی که در این فصل از سال و حتی زمستان بسیار هوای دلنشین و مطبوعی دارند و برای گردش‌های چند ساعته انتخابی مناسب است. پیشنهاد گردش در بندر مقام را از دست ندهید به ویژه اگر از همسایگان این شهر و ساکنان هرمزگان هستید و از جاذبه‌های اینجا چیزی نمی‌دانید. بندر مقام دروازه ورودی جزیره لاوان است و قطب صیادی ماهی جنوب که ملوانان از این بندر با استفاده از قایق و لنج روزی خود را از دریا می‌گیرند. تماشای کار صیادان، پوشش زنان این بندر که برقع هست و بازی و تفریح کودکان که در ساحل دریا خلاصه می‌شود بسیار زیباست. جای جای این بندر دیدنی است به ویژه در هنگام غروب آفتاب که منظره آن بسیار باشکوه است. این بندر از توابع بندر لنگه و در جاده ساحلی بعد از بندر نحیلو قرار دارد.

یک دنیا زیبایی ببینید / آخر هفته در نمایشگاه گل و ماهیان تزیینی در همدان

بچه‌ها عاشق تماشای رقص و بازی ماهی‌های کوچولو هستند و ساعت‌ها از دیدن آنها خسته نمی‌شوند از طرفی شما بزرگترها هم می‌توانید لابه‌لای گل و گیاهان زینتی قدم بزنید و طراوات و تازگی را لمس کنید.این آخر هفته نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزیینی در همدان برپاست. جایی که تمام زیبایی‌ها یکجا جمع شده و در معرض دید شما قرار گرفته‌اند. پس این نمایشگاه را که این روزها تا جمعه در میدان عاشورا شهر همدان محل دائمی نمایشگاه‌های بین االمللی در حال برگزاری است را از دست ندهید. اگر قصد خرید گل و گلدان‌های آپارتمانی هم دارید در این نمایشگاه همه نوع گیاه در دسترس شماست.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8819 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6383 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15120 بازدید