2109
این هفته تفریح در گرگان، اردبیل، تهران و مشهد

این هفته تفریح در گرگان، اردبیل، تهران و مشهد

1397/05/17 بازدید1334
اواسط تابستان است و هنوز برای لذت بردن از تعطیلات و این روزهای بلند وقت کافی را دارید. پس اگر تا به حالا کاری برای بالا بردن میزان شادی خون خانواده و یا تفریح دسته جمعی با دوستان نکرده‌اید عجله کنید. باقی تابستان هم مثل برق و باد می‌گذرد و روزها کوتاه‌ و کوتاه‌تر می‌شوند. این آخر هفته هم می‌توانید در بهترین آب و هوا طبیعت گردی کنید یا همراه بچه‌ها کلی فعالیت ورزشی و تفریحی را تجربه کنید و حتی یک نمایش دوست داشتنی ببینید. همه‌چیز برای تفریح آخر هفته شما فراهم هست پس شروع کنید.

جشنواره تابستانی شادستان / آخر هفته در بوستان ملت، نیاوران و شقایق تهران

حتماً بیلبوردهای تبلیغاتی این جشنواره را در سطح شهر به چشم دیده‌اید. جشنواره شادستان این روزها منتظر شماست تا آخر هفته‌ها را با انواع بازی‌های تابستانی، همایش دوچرخه سواری، جشنواره ماهیگیری و ورزش‌های گروهی و همچنین برنامه‌های شاد کودکانه و البته موسیقی زنده سپری کنید. بوستان‌های بزرگ پایتخت این روزها با برگزاری این جشنواره تابستانی حال و هوای ویژه‌ای دارند. خانواده‌ها همراه بچه‌ها و دوستان هم سن و سال در کنار هم از نمایش و انواع بازی‌های دسته جمعی لذت می‌برند و از حدود 70 غرفه فرهنگی و بومی-محلی که در محل بوستان‌ها برپاست دیدن می‌کنند. پس اگر تا امروز در جشنواره شادستان تهران شرکت نکرده‌اید همین آخر هفته می‌توانید از ساعت 18 تا 24 به بوستان نیاوران، ملت یا شقایق بروید و کلی هیجان دسته جمعی را تجربه کنید.

جشنواره پارک های تهران

تفریح آخر هفته فقط با بچه‌ها /صخره نوردی و ایستگاه تعادلی در مشهد

روانشناسان کودک معتقدند که توجه به بازی و تفریح بچه‌ها باید با تمرکز بر روی بازی‌های حرکتی و فیزیکی باشد. تحرک مهم‌ترین هدف تربیتی بازی‌های فیزیکی است. پس برای اینکه بچه‌ها را با جنب و جوش و رقابت آشنا کنید آخر هفته‌ها با آنها همراه شوید و به کلوب پاندا بروید. انواع ورزش‌های توپی، بازی‌های بومی و سنتی هم برای نشاط همگی شما اینجا هست اما پیشنهاد می‌کنیم اجازه دهید بچه‌ها این بار صخره نوردی را تجربه کنند. دیوار صخره نوردی و ایستگاه تعادلی از دوست داشتنی‌ترین سرگرمی‌هایی است که بچه‌ها را با تجهیزات لازم به نقطه‌ی اوج هیجان می‌رساند. پس همین آخر هفته بچه‌ها را در رفتن به مشهد نبش صیاد شیرازی 18 همراهی کنید و از تماشای خلاقیت و پیروزی آنها لذت ببرید.

جشنواره صخره نوردی

آخر هفته تفریح در بزرگ‌ترین دریاچه طبیعی اردبیل / دریاچه نئور

اگر تصمیم دارید که این پیشنهاد را عملی کنید باید به شما بگوییم که از این بهتر نمی‌شود چون به دنبال هر تفریح هیجان انگیزی که می‌گردید اینجا در دسترس شماست. از لذت پیک‌نیک و طبیعت گردی تا ماهیگیری، قایق سواری و اسب سواری و البته کوهنوردی و پیاده‌روی. با رفتن به دریاچه نئور می‌توانید لحظات خوشی را برای خود خلق کنید و تجربیاتی فراموش نشدنی را به همراه دوستان و یا خانواده بسازید. نئور، دریاچه‌ای در میان کوهستان‌های استان اردبیل است و اطراف آن قله‌هایی دارد که بالارفتن از هر کدام از آنها تجربه‌ای متفاوت است؛ به ویژه وقتی از تماشای دشت زیر پایتان و دریاچه‌ای که در میان آن می‌درخشد، لذت می‌بارید. پس این آخر هفته را برای یک تفریح و گردش جانانه به دل طبیعت بزنید.

به دیدن اقوام بروید / جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین گرگان

شما را به یک جشن ملی با کلی آواز و شادمانه دعوت کرده‌ایم. این روزها در نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین برپاست. غرفه‌هایی سرشار از فرهنگ و آیین‌های ایرانی که انواع صنایع دستی، خوراکی‌های محلی‌ و جشن ‌و رقص و آواز محلی را به شما نمایش می‌دهند. اینجا هم می‌توانید ساعت‌ها در بین زیبایی‌های طبیعی خطه شمال قدم بزنید، از عطر و طعم غذاها و تنقلات خوشمزه لذت ببرید و از تماشای برنامه‌های زیبای اهالی گرگان هیجان زده شوید. این جشنواره تا روز جمعه 19 مرداد ماه در گرگان، بزرگراه گرگان آق قلا برپاست و شما را به آشنایی بیشتر با فرهنگ و رسوم مردمان شمال دعوت می‌کند.

جشنواره گرگان

این آخر هفته یک نمایش خوشمزه ببینید / نمایش کودک چارلی و کارخانه شکلات سازی

پیشنهاد می‌­کنیم به تماشای یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌هایی که این روزها در تالار هنر روی صحنه اجرا می‌شود، بنشینید. نمایشی زنده که تا امروز چهره‌های معروف زیادی از بین هنرمندان از جمله مرضیه برومند، ایرج طهماسب و مریم سعادت به تماشای آن رفته‌اند. نمایش کودک چارلی و کارخانه شکلات سازی براساس قصه‌ای از رولد دال توسط فریبا دلیری و هادی حسنعلی نوشته شده است که پر از ماجراهای شنیدنی و صحنه‌های تماشایی است که برای تفریح این آخر هفته می‌توانید از نزدیک به دیدن کلی شخصیت و عروسک بامزه و دوست داشتنی بروید. این نمایش آخر همین هفته از چهارشنبه تا شنبه هر روز در ساعت 20:15 دقیقه در محل تالار هنر واقع در تهران، خ مفتح جنوبی، خیابان ورزنده اجرا می‌شود.

چارلی و کارخانه شکلات سازی

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16181 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11487 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2520 بازدید