2109
دکوراسیون آشپزخانه مدرن با پروفیل درب شیشه ای کابینت

دکوراسیون آشپزخانه مدرن با پروفیل درب شیشه ای کابینت

1402/11/13 بازدید1094

درب های پروفیلی نسل جدید درب های کابینت هستند که مورد استقبال تمامی طراحان دکوراسیون داخلی واقع شده اند. برای آشنایی بیشتر با انواع پروفیل درب شیشه ای کابینت با ما همراه باشید.
 
آیا به دنبال راه‌هایی برای بهبود زیبایی و کارایی آشپزخانه خود هستید؟ با اضافه کردن پروفیل درب شیشه‌ای به کابینت‌های آشپزخانه‌تان، می‌توانید آشپزخانه را به یک فضای مدرن و دلپذیر تبدیل کنید. پروفیل‌ها یکی از اجزای مدرن و خاص دکوراسیون منازل امروزی هستند که جذابیت محیط اطراف شما را دو چندان می‌کنند. البته در این مطلب علاوه بر پروفیل درب شیشه ای کابینت، تعدادی راهکار موثر دیگر برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. این اقدامات شامل استفاده از نورپردازی کابینت، ریلی کردن درب‌های کابینت و ... است که می‌تواند به ارتقای ظاهر و عملکرد آشپزخانه شما کمک کند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل با راه‌هایی برای مدرن کردن آشپزخانه آشنا شوید.

درب پروفیلی کابینت بهترین گزینه در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای تزیین دکوراسیون منزل خود انجام می‌دهند، استفاده از بوفه و ویترین برای نمایش ظروف قیمتی مانند کریستال‌هاست. این نوع نمایش اکثرا با استفاده از کابینت‌های آشپزخانه نیز انجام می‌شود و معمولا در قسمت ورودی آشپزخانه کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای قرار دارد. نسل جدید این درب‌های شیشه‌ای که امروزه با نام پروفیل درب شیشه ای شناخته می‌شوند، از شاخه‌های آلومینیوم مقاوم و محکم ساخته شده‌اند تا علاوه بر زیباتر کردن شیشه‌های درب کابینت، باعث مقاومت بیشتر شیشه‌ها نیز باشند.

نکته قابل توجه این جاست که شما می‌توانید بر حسب سلیقه، هر تعدادی از کابینت‌ها را که دوست دارید به پروفیل درب شیشه ای مجهز کنید. به این ترتیب فرقی نمی‌کند که تنها کابینت‌های نزدیک درب ورودی آشپزخانه را پروفیلی کنید و یا برای تمام کابینت‌های آشپزخانه از پروفیل کمک بگیرید؛ به‌هر‌حال زیبایی زیادی را به آشپزخانه‌ی خود هدیه کرده‌اید. به عنوان مثال می‌توانید از پروفیل درب شیشه ای کابینت آینه ای استفاده کنید تا جلوه‌ی آشپزخانه‌ی شما دو‌چندان شود.

در خصوص ایمنی پروفیل درب شیشه‌ای کابینت نیز نگران نباشید، زیرا در برابر ضربه و خراش دارای استحکام مناسبی است؛ همچنین تمیز کردن این محصول به سادگی انجام می‌شود.

انواع پروفیل آلومینیوم درب شیشه ای

پروفیل‌ها انواع متفاوتی دارند و در سایز‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند؛ بنابراین دست شما در هنگام انتخاب مدل پروفیل نیز باز است.

همچنین پروفیل درب شیشه‌ای کابینت در رنگ‌های مختلف دودی، مشکی، شیشه‌ای، برنزی، سفید، طلایی، آینه‌ای و ... قابل تهیه است. بنابراین می‌توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و محیط اطراف، به کابینت‌های آشپزخانه نمای جذاب‌تری ببخشید.

پروفیل شیشه خور درب کابینت بسته به نوع آشپزخانه

در هنگام خرید پروفیل درب شیشه ای به نوع دکوراسیون آشپزخانه خود دقت کنید تا کابینت‌هایی زیبا و متناسب با سبک دکوراسیون داشته‌باشید. در این قسمت توضیحاتی در خصوص انواع سبک چیدمان و دکوراسیون داده‌ایم تا با اطلاعات جامع‌تری خرید خود را انجام دهید.

آشپزخانه کلاسیک

در آشپزخانه‌های کلاسیک معمولاً از گچبری بیشتر و کابینت‌هایی با تزئینات جزئی‌تر استفاده می‌شود. آشپزخانه‌های کلاسیک عموما حسی از مجلل بودن کابینت‌ها و دیگر وسایل را به ما می‌دهند. بنابراین برای درب‌های شیشه‌ای آشپزخانه‌های سلطنتی، انتخاب رنگ‌های روشن تناسب بیشتری خواهد داشت. همچنین برای حفظ هماهنگی فضا، بهتر است بخش کوچکی از آشپزخانه را به پروفیل درب شیشه‌ای اختصاص دهید؛ به عنوان مثال دو کابینت با پروفیل درب شیشه ای بی‌رنگ، نقره‌ای یا طلایی در دو سمت درب ورودی آشپزخانه یا اپن، برای سبک کلاسیک مناسب‌تر است.

اگر کابینت‌های پروفیلی کلاسیک خود را به تجهیزات نورپردازی کابینت مجهز کنید، قطعا دکوراسیونی بسیار مجلل و جذاب خواهید داشت.

آشپزخانه مدرن

اصولا دکوراسیون‌های مدرن از اجزای نسبتا ساده تشکیل می‌شوند، اما شما محدودیتی برای انتخاب رنگ اجزای دکوراسیون ندارید؛ بنابراین می‌توانید از هر رنگی که با دکوراسیون شما هماهنگی دارد استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید تمام کابینت‌ها یا فقط تعدادی از آن‌ها را به درب پروفیلی شیشه ای مجهز کنید تا دکوراسیون شما دقیقا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

یکی از سبک‌هایی که از زیر شاخه‌های سبک مدرن است، دکوراسیون مینیمال یا ساده محسوب می‌شود. در این سبک شما تنها مجازید که از وسایل ساده‌ای که رنگ‌های روشن دارند استفاده کنید. به این ترتیب پروفیل درب شیشه ای کابینت با رنگ سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌ای با سبک مینیمال است. البته در آشپزخانه‌های مینیمال به خاطر رعایت سبک سادگی بهتر است تا‌حد‌امکان از پروفیل‌های کمتری استفاده کنید تا سادگی و یکدستی کابینت‌ها حفظ شود.

آشپزخانه‌های روستیک نیز از زیر شاخه‌های دیگر سبک مدرن محسوب می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند. در آشپزخان روستیک استفاده از قفسه‌های بدون درب رایج‌تر است. با‌این‌حال شما می‌توانید به جای کابینت‌های دیواری بالا از قفسه استفاده کنید و برای کابینت‌های پایینی، درب‌های شیشه‌ای در نظر بگیرید تا آشپزخانه‌ی شما ظاهر منظم‌تری داشته‌باشد؛ همچنین بهتر است با توجه به نوع آشپزخانه خود، بخش کوچکی از کابینت ها را به پروفیل درب شیشه‌ای اختصاص دهید تا بهترین استفاده را از فضا داشته‌باشید.

آشپزخانه نئوکلاسیک

آشپزخانه‌ی کلاسیک تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است. در این سبک اجزایی با جزئیات کمتر از سبک کلاسیک و رنگ‌های متنوعی از هر دو سبک در کابینت‌ها قابل مشاهده هستند. بهتر است در دکوراسیون‌های نئوکلاسیک، تعداد کمی از کابینت‌ها را به درب شیشه‌ای پروفیلی مجهز کنید. البته سلیقه‌ی شما در چیدمان و انتخاب اجزای دکوراسیون حرف اول را می‌زند؛ پس می‌توانید در بخش‌های مختلف آشپزخانه از درب شیشه‌ای استفاده کنید.

پروفیل آلومینیوم درب شیشه ای ریلی

یکی دیگر از عناصر دکوراسیون مدرن که کاربرد‌های زیادی دارد، یراق درب ریلی است؛ شما می‌توانید تمام درب های داخلی و خارجی محیط کار و زندگی خود را به یراق درب ریلی کشویی مجهز کنید تا در فضایی بسیار کم باز و بسته شوند.

یراق درب ریلی کابینت فارغ از سبک دکوراسیون محیط، به شما کمک می‌کند تا کابینت‌هایی مدرن و بی نظیر داشته‌باشید و از جذابیت‌های فوق‌العاده‌ی درب های شیشه ای ریلی خود لذت ببرید.

قیمت پروفیل درب شیشه ای کابینت در تجهیز یراق

در این مقاله، درباره‌ی ارتقای دکوراسیون آشپزخانه با کمک پروفیل درب شیشه ای صحبت کردیم و تنها موردی که درباره پروفیل‌ها ذکر نشد درباره قیمت بود. از آن جایی که قیمت پروفیل‌ها بسته به نوع، مدل، رنگ، سایز و برند تولید کننده‌ی آن متفاوت است، بازه‌ی قیمتی وسیعی برای پروفیل ها وجود دارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت پروفیل درب شیشه ای می‌توانید از طریق لینک به سایت تجهیز یراق مراجعه کنید.

تجهیز یراق با عرضه‌ی انواع پروفیل درب شیشه ای کابینت از بهترین و معتبر‌ترین برند‌های دنیا همراه با گارانتی معتبر، به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین پروفیل را برای آشپزخانه و منزل یا محل کار خود انتخاب کنید و از زیبایی مدرن محیط اطرافتان نهایت استفاده را ببرید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها