2109
کابینت پیشکاری: تجربه خرید راحت کابینت آماده

کابینت پیشکاری: تجربه خرید راحت کابینت آماده

1401/12/01 بازدید832

تولید کابینت که بزرگ‌ترین بخش آشپزخانه را تشکیل می‌دهد، پروسه‌ای طولانی‌ای دارد که مشتریان و خریداران درگیر آن نیستند و اطلاعی از آن ندارند. کیفیت یک کابینت به کیفیت پیشرفت این پروسه بستگی دارد. شما به عنوان یک خریدار نمی‌توانید در کیفیت ساخت کابینت‌ها دخیل باشید، آنچه که شما می‌توانید انجام دهید، پیدا کردن یک مجموعه تولیدی کابینت است که کار خودش را به بهترین نحو انجام می‌دهد و کابینت‌های باکیفیت تولید می‌کند. به همین دلیل، می‌خواهیم کابینت پیشکاری را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی کابینت پیشکاری تولید کننده و فروشنده‌ی انواع کابینت‌های آماده می‌باشد و تجربه‌ی زیادی در این کار دارد. در واقع، بیش از 20 سال است که مجموعه تولیدی کابینت پیشکاری بهترین کابینت‌های استوک و آماده را به بازار عرضه کرده و تولیدات خود را گسترش داده و پیشرفت کرده است. اما کابینت آماده چیست و چطور تولید می‌شود؟

کابینت آماده

کابینت آماده به کابینت استوک و پیش ساخته نیز شناخته می‌شود. کابینت استوک یا آماده، برعکس کابینت سفارشی، در فروشگاه یا انبار به صورت تکمیل شده وجود دارد و لازم نیست برای مدتی طولانی منتظر ساخته شدن کابینت‌های‌تان باشید. کابینت آماده از قبل طراحی و ساخته شده است و برای صرفه جویی در زمان و هزینه بهترین انتخاب است.

خوب، شاید بپرسید چطور قبل از بررسی آشپزخانه اندازه کابینت‌ها را تعیین می‌کنند؟ چطور بدون اطلاع از یخچال و گاز خانه‌ی ما می‌توانند کابینت آماده‌ای بسازند که با آن‌ها تناسب داشته باشد؟ با کمک ابعاد استاندارد جهانی. برای ابعاد کابینت، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و ... اندازه‌هایی استاندارد وجود دارد. اندازه‌های کابینت شما، کانتر کابینت، فاصله بین سینک و یخچال و گاز، همه از یک استاندارد تبعیت می‌کنند.

کابینت پیش ساخته در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها، و با متریال‌های مختلف ساخته می‌شود و تنوع بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، هنگام خرید کابینت آماده این فرصت را دارید که کابینت‌ها را ببینید و سپس انتخاب کنید. یعنی می‌توانید از کیفیت و زیبایی کابینت خود اطمینان حاصل کنید. کافی‌ست برای دیدن انواع گزینه‌ها به سایت یا فروشگاه کابینت پیشکاری سر بزنید.

فروشگاه کابینت آماده و استوک پیشکاری در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه جناح، نبش خیابان طاهریان واقع شده است.

مزیت دیگر این نوع کابینت قیمت آن است. قیمت کابینت پیش ساخته مناسب‌تر از کابینت سفارشی می‌باشد. تهیه کابینت شیک و لوکس برای آشپزخانه می‌تواند بسیار پرهزینه باشد و بودجه زیادی طلب کند. اما شما می‌توانید با قیمتی منطقی و مناسب کابینت‌های دلخواه خود را خریداری کنید. این یک فرصت عالی‌ست.

مورد مهم دیگر درباره‌ی کابینت آماده مجموعه کابینت پیشکاری سرعت بالا در تحویل محصولات است. روند طراحی، برش، و ساخت کابینت روندی بسیار طولانی‌ست؛ در حالی که کابینت آماده پیشکاری در 48 ساعت کابینت‌های شما را تحویل داده و در محل نصب می‌کند.

اگر به مرور زمان و استفاده مداوم از کابینت‌ها می‌خواستید قطعه‌ای را عوض کنید، خیال‌تان راحت است که قطعات کابینت آماده آسان پیدا می‌شود و برای تعویض یک قطعه به دردسر نمی‌افتید.

مجموعه تولیدی کابینت آماده و استوک پیشکاری با گروهی از کارکنان ماهر و باتجربه همکاری کرده و کابینت‌هایی زیبا و لوکس تولید می‌کند. دو نوع کابینت آماده‌ی معروف و پرفروشِ کابینت پیشکاری کابینت ممبران و کابینت نئوکلاسیک است.

کابینت آماده ممبران

کابینت ممبران یکی از باکیفیت‌ترین کابینت‌هاست. روکش این کابینت از جنس پی وی سی می‌باشد که روکشی ضد آب است. کابینت آشپزخانه ممبران عموما در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می‌شود. دلیل این امر این است که حکاکی روی ورقه ممبران راحت است و می‌توان انواع کابینت‌های کلاسیک و نئوکلاسیک را با طراحی‌ها و نقش و نگارهای متفاوت تولید کرد. به علاوه، روکش‌های طرح چوبِ این کابینت به چوب طبیعی بسیار شبیه‌اند و جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه می‌بخشند.

کابینت پیشکاری کابینت آماده ممبران را در هر دو سبک نئوکلاسیک و ممبران، در رنگ‌های متفاوت و مدل‌های ممتنوع ارائه می‌دهد.

 

کابینت آماده نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک سبک بسیار پرطرفداری‌ست. این سبک که از ترکیب سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته شده، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. روی درب کابینت‌ نئوکلاسیک نیز طراحی می‌شود، اما ساده‌تر از کابینت‌های کلاسیک. این کابینت‌ها تنوع رنگ خوبی دارند و علاوه بر رنگ‌های خنثی، در رنگ‌های خاص آبی و سبز نیز تولید می‌شوند.

کابینت نئوکلاسیک به سادگی کابینت مدرن نیست و به اندازه‌ی کابینت کلاسیک نیز شلوغ و مجلل نیست. این مسئله باعث می‌شود که نظر اکثریت طرفداران هر دو سبک به آن جلب شود. همچنین، این سبک کابینت آشپزخانه را به محیطی زیبا و لاکچری تبدیل می‌کند که در عین حال شلوغ و پیچیده هم نیست.

کابینت پیشکاری در تولید کابینت نئوکلاسیک پیشتاز است و مدل‌های مختلفی از این سبک را به بازار عرضه می‌کند.

 

جمع بندی

مجموعه کابینت پیشکاری با کمک تیم باتجربه و حرفه‌ای خود انواع کابینت آماده یا استوک را با کیفیت بالا تولید می‌کند. کابینت منتخب شما را در 48 ساعت تحویل می‌دهد. همچنین، نصاب‌های این مجموعه در کمتر از 4 ساعت کابینت شما را نصب می‌کنند. محصولات این مجموعه دارای 10 سال گارانتی هستند. برای انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه خود با مشاوران ما با شماره 09125067480 تماس بگیرید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7019 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15199 بازدید