2109
لوازم آشپزخانه سام ست

لوازم آشپزخانه سام ست

1402/08/07 بازدید247

ظروف نچسب تفلون

در میان انواع ظروف مناسب برای پخت‌وپز که امروزه در بازار عرضه می‌شوند، تفلون‌ها یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ترین نوع ظروف هستند که از زمان‌های دور تا به‌همین امروز به‌منظور پخت و طبخ انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


ماده اصلی مورد استفاده در تولید این ظروف که سبب ایجاد ویژگی‌های ارزشمندی همچون مقاومت بالا، نچسب بودن و... شده، پلیمر است. ظروف نچسب تفلون به‌دلیل برخورداری از یک‌سری ویژگی‌های خاص، از عمر و دوام بیشتری در مقایسه با ظروف سنتی برخوردارند.

معرفی ظروف تفلون

تفلون یک ماده شیمایی است که در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، الکترونیک، ساخت‌و‌ساز و... به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما ورود این ماده در صنعت تولید ظروف، باعث بهتر شناخته شدن این ماده مهم و کاربردی شد.

بی تردید شما نیز نام ظروف تفلون را شنیده‌اید و قطعاً تجربه آشپزی و پخت‌وپز با استفاده از این ظروف جذاب را دارید. ظروف نچسب تفلون از نظر طرح و رنگ، ابعاد و اندازه و مدل و سبک طراحی تنوع بالایی دارند؛ بنابراین دست شما در انتخاب و خرید این ظروف، متناسب با سبک و دکوراسیون آشپزخانه‌‌مان کاملاً باز است.

ویژگی‌های ظروف تفلون مرغوب

در خرید هر محصولی باید ابتدا ویژگی‌های آن را زیر نظر داشت تا کارایی آن را به‌طور دقیق دانست. ظروف تفلون یک‌سری ویژگی‌ها و خاصیت‌های ارزشمندی دارند که آن‌ها را به محصولاتی جذاب و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی‌های ظروف تفلون مرغوب موارد زیر هستند که به آنها اشاره می‌کنیم.

  • این ظروف کاملا نچسب هستند و به راحتی می‌توان مواد غذایی مختلف را درون آن‌ها پخت و طبخ کرد بدون اینکه ذره‌ای به ظرف بچسبند.
  • همچنین این ویژگی باعث شده تا بتوان با استفاده از آن‌ها، غذاها را به‌صورت سالم و با کمترین میزان روغن پخت و آماده کرد.
  • علاوه‌برآن، قابلمه‌های تفلون دارای وزن مناسب و کاملا سبک هستند. بنابراین جابه‌جایی و شستن آن‌ها کار ساده‌ای خواهد بود.
  • از ویژگی‌های دیگری که می‌توان برای قابلمه‌های تفلون مرغوب برشمرد، عدم وجود خط‌وخش در سطح آن است. قابلمه‌‌های باکیفیت به‌دلیل استفاده از بهترین نوع متریال در تولیدشان، دارای سطح صاف و یک‌دستی هستند و هیچگونه ترک‌خوردگی، خط‌وخش، برآمدگی یا فرورفتگی در سطح آن‌ها دیده نمی‌شود.
  • اگرچه ظروف تفلون خیلی راحت در دسترس هستند و در تمامی فروشگاه‌های فعال در سطح کشور به فروش می‌رسند، اما انتخاب ظروف تفلون مرغوب نیازمند دقت و توجه بالایی است و تنها در این صورت شما می‌توانید نسبت به کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

خوشبختانه انواع ظروف تفلون نچسب با بیشترین میزان کیفیت در سایت سام ست به مشتریان گرامی عرضه می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به کیفیت و سلامت این محصولات، خرید خود را از این سایت معتبر انجام دهید.

نکات مهم در نگهداری ظروف تفلون

همان‌طور که پیشتر گفته شد، ظروف تفلون در مقایسه با انواع ظروف موجود در بازار که از جنس‌‌ها و متریال‌های مختلف به تولید می‌رسند، میزان محبوبیت بیشتر و فروش بالاتری دارند. این موضوع به مزایای ارزشمند آن‌ها نظیر نچسب بودن، قابلیت شستشوی آسان و پخت غذا با حداقل روغن مربوط می‌شود.

توجه داشته باشید که نگهداری ظروف تفلون نیز موضوعی بسیار حائز اهمیت است که عدم توجه به آن می‌تواند سبب کاهش عمر و دوام آن‌ها شود. در ادامه به برخی از نکات مهم نگهداری این محصولات اشاره می‌کنیم تا شما نیز از آنها بهره‌مند شوید.

  • از جمله نکاتی که باید در هنگام استفاده از قابلمه تفلون مورد توجه قرار گیرد، عدم شستشوی آن با استفاده از اسکاج‌‌های زمخت و خشن است. این کار باعث از بین رفتن سطح رویه قابلمه شده و خاصیت نچسب بودن آن را از بین می‌برد.

  • هیچ‌گاه این ظروف را خالی روی حرارت قرار ندهید، این کار باعث آزاد شدن مواد سمی موجود در ظرف شده و وارد شدن آن‌ها به موادغذایی، سبب بروز بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های کبدی می‌شود.
  • برای پخت‌وپز در این قابلمه‌ها از قاشق‌های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید؛ چرا که استفاده از قاشق‌های فلزی باعث خراشیده شدن سطح رویی قابلمه می‌شود.

 

خرید ظروف تفلون

این محصولات نیز در تنوع بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه شده‌اند و نمی‌توان به‌راحتی خوب را از بد تشخیص داد. خرید ظروف تفلون نچسب از نوع مرغوب و درجه یک نیازمند بررسی و توجه به یک‌سری نکات و ویژگی‌ها است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • داشتن علامت استاندارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظروف درجه یک و با کیفیت است؛ بنابراین در هنگام خرید حتماً به دنبال این علامت روی محصول باشید و درصورت عدم مشاهده، از خرید محصول صرف نظر کنید.
  • حتماً ظروفی را برای خرید انتخاب کنید که دارای مجوز از وزارت بهداشت باشند. به این شکل می‌توانید از سلامت ظروف آسوده خاطر باشید.
  • توجه به وزن قابلمه از دیگر نکات مهم و کلیدی در انتخاب و خرید این محصول است؛ بنابراین از خرید قابلمه‌‌هایی که بیش از حد سنگین هستند خودداری کنید.
  • حتماً سطح قابلمه تفلون را با دقت بالا مشاهده و بررسی نموده و درصورت وجود هرگونه خط‌وخش از خرید صرف نظر کنید.

برای خرید قابلمه تفلون می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و با بررسی نکات گفته شده خرید خود را انجام دهید. مراجعه به سایت‌های معتبر و قابل اطمینان سام ست، راهی ساده‌تر برای خرید و سفارش این محصول است.

شما می‌توانید با اطمینان به این مجموعه خیلی راحت در خانه و تنها با چند کلیک اقدام به سفارش محصول کنید و قابلمه تفلون درجه یک و متناسب با نیاز خود را به راحتی، بدون هیچ دغدغه، با اطمینان از سلامت و کیفیت محصول سفارش دهید و در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت قابلمه تفلون

هر محصول با توجه به پارامترهای مختلفی قیمت گذاری می‌شود که نمی‌توان بدون توجه به آنها اقدام به خرید کرد. این روزها افراد سودجوی زیادی در کمین هستند تا کسانی که اطلاعات کافی ندارند را گمراه کنند. قیمت قابلمه تفلون با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف تعیین می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نخستین موضوع، میزان کیفیت محصول است. طبیعتاً ظروفی که با استفاده از بهترین نوع متریال به تولید می‌رسند به‌دلیل برخورداری از کیفیت فوق‌العاده و عمر و دوام طولانی، قیمت بیشتری در مقایسه با قابلمه‌های معمولی و بی‌کیفیت دارند.
  • با توجه به استقبال بی‌سابقه و پرشور افراد از قابلمه‌های تفلون، تولید آن‌ها توسط کارخانه‌های مختلف صورت می‌گیرد؛ بنابراین این ظروف را با متنوع‌ترین برندها در بازار مشاهده می‌کنیم. از دیگر عواملی موثر در تعیین قیمت این ظروف نچسب می‌توان به نوع برند اشاره کرد.
  • طبیعتاً خرید انواع قابلمه تفلون تولید شده توسط برندهای نام آشنا و معتبر به دلیل کیفیت مرغوب و عملکرد رضایت بخش قیمت بالاتری را به همراه دارد.
  • از دیگر فاکتورهایی که به شدت در تعیین قیمت این محصول اثر می‌گذارد، ابعاد و اندازه قابلمه و سبک رنگ و طرح آن است. آن دسته از ظروف تفلون که در اندازه‌های بزرگ، در طرح‌های خاص و با رنگ‌های با کیفیت به تولید می‌رسند قیمت بیشتری دارند.
  • انواع قابلمه تفلون به صورت تکی و یا سرویس به فروش می‌رسند؛ بنابراین اگر قصد خرید سرویس قابلمه تفلون را دارید، باید مبلغ بیشتری را در مقایسه با قابلمه‌های تکی پرداخت ‌کنید.
  • اگر سری به سایت سام ست بزنید و قیمت محصولات این مجموعه را مورد بررسی قرار دهید، متوجه تفاوت قیمت محصولات این مجموعه نسبت به ظروف تفلون موجود در بازار خواهید شد.

ظروف آشپزخانه سام ست علی‌رغم کیفیت مناسب و عملکرد مطلوب، از قیمت کاملاً مناسب و به‌صرفه‌ای نیز برخوردارند. خرید از این مجموعه می‌تواند جزو بهترین و به یاد ماندنی‌ترین ‌ خریدها برای شما مشتریان گرامی باشد.

جمع‌بندی

در میان انواع ظروف موجود در بازار که به منظور پخت‌وپز مورد استفاده قرار می‌گیرند، قطعاً ظروف تفلون یکی از بهترین و کاربردی‌ترین‌ها هستند که به‌دلیل مزایای فراوان، بازار فروش داغ و پررونقی دارند. این ظروف در ابعاد و اندازه‌های مختلف و در متنوع‌ترین طرح‌ها و رنگ‌ها برای افراد با متفاوت‌ترین سلیقه‌ها به‌تولید می‌رسند. اگر قصد دارید سرویس قابلمه تفلون را با قیمت مناسب و با بیشترین میزان کیفیت تهیه کنید، حتماً به سایت سام ست سری بزنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها