2109
حساب بانکی برای کودک شما

حساب بانکی برای کودک شما

1402/07/18 بازدید1684

تاکنون چند بار فرزندتان در هنگام خرید، با اصرار زیاد کارت‌تان را گرفته است تا خودش آن را در دستگاه کارت‌خوان بکشد؟ احتمالا تعداد دفعات این اتفاق از دست‌تان در رفته باشد. این رویداد کاملا طبیعی است چون اشتیاق و علاقه به پول، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد! حالا اگر به کودکتان بگویید که قرار است کارت بانکی شخصی به‌نام خود و با طرح دلخواهش را داشته باشد، به‌نظرتان واکنشش چگونه خواهد بود؟!

اگر به‌اندازه کافی کنجکاو شده‌اید؛ از شما دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید. در این مطلب قرار است درباره زیپاد،‌ شهر هوشمند کیدزی و سایر امکاناتی که بانک پاسارگاد برای فرزند دلبندتان در نظر گرفته است،‌ بیشتر صحبت کنیم.

برای کودکتان حساب مستقل باز کنید

در دنیای امروزی، بچه‌ها خیلی زودتر از گذشته با موضوعات مالی مثل خرید، خرید اینترنتی و حتی کارت‌به‌کارت آشنا می‌شوند و این یک فرصت طلایی برای شماست که از سنین خیلی پایین‌تر علاوه‌بر ایجاد و تقویت حس استقلال،‌ عادت‌های خوب مالی مانند پس‌انداز و سرمایه‌گذاری را به آن‌ها یاد بدهید.

در گذشته به‌خاطر محدودیت‌های تکنولوژی این امکان وجود نداشت اما الان شما برای افتتاح حساب بانکی کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال،‌ حتی نیاز به مراجعه حضوری به بانک هم ندارید! شاید بپرسید این کار چگونه ممکن است؟
برای رسیدن به پاسخ، بخش بعدی را بخوانید.

 

افتتاح حساب،‌ حتی در نیمه شب!

به‌لطف اپلیکیشن زیپاد و استفاده از فناوری هوش مصنوعی،‌ دیگر برای افتتاح حساب نیازی به حضور در بانک و طی‌کردن مراحل سخت و زمان‌برش نیست و همه مراحل خیلی راحت و سریع در تلفن همراهتان انجام می‌شود.

زیپاد، اپلیکیشن افتتاح حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد است که صفر تا صد فرایند افتتاح حساب را به‌صورت آنلاین و رایگان انجام می‌دهد. جهت افتتاح حساب برای کودک یا نوجوان زیر ۱۸ سال خود کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱) لینک زیپاد از طریق این لینک، اپلیکیشن را دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید.

۲) پس از واردکردن اطلاعات و احراز هویت به‌عنوان والد، اطلاعات فرزندتان را وارد کرده.

۳) سپس طرح‌ و رنگ‌بندی‌ مورد علاقه او را از بین طرح‌های متنوع زی‎‌کارت انتخاب و آدرس و نشانی دقیق خود را وارد کنید تا کارت‌ را درب منزل، رایگان تحویل بگیرید.

۴) در گام آخر، کافی است عکس صفحه اول شناسنامه‌اش را بارگذاری کنید تا فرایند افتتاح حساب به پایان برسد و کارت بانکی او بین 3 تا 7 روز کاری درب منزل دریافت کنید.

راستی؛ افتتاح حساب در زیپاد کاملا رایگان است و حتی هزینه پست را هم مهمان زیپاد هستید!

حالا که متوجه شدید در تمامی ساعات شبانه‌روز حتی نیمه شب هم می‌توان در زیپاد حساب بانکی باز کرد؛ بهتر است با گوشه‌ای از امکانات این اپلیکیشن جذاب آشنا شویم:

قلک دیجیتال با قابلیت شکسته‌شدن!

وقتی صحبت از آموزش پس‌انداز می‌شود،‌ قلک اولین واژه‌ای است که به ذهنمان می‌رسد. در زیپاد شما این امکان را دارید که برای فرزندتان تا ۵ قلک دیجیتال ایجاد کرده و پول‌هایش را پس‌انداز کنید.

احتمالا با خودتان بگویید مزه پس‌انداز با قلک به شکستن آن است؛ ما هم با شما کاملا موافق هستیم و در زیپاد امکان شکستن قلک دیجیتالی را برایتان فراهم کردیم! پدر و مادرها می‌توانند به کمک فرزندشان یک هدف (مانند خرید دوچرخه) را تعیین کرده و در راستای رسیدن به آن در دوره‌های مشخص مبلغی را به قلک واریز کنند. زمانی‌ که پول موجود در قلک به مبلغ تعیین‌شده برسد، والدین به اصطلاح قلک را می‌شکنند و پول را به حساب کودک واریز می‌کنند.

پول توجیبی با طعم حقوق ماهیانه!

کودکان همیشه برای بزرگ‌ترشدن عجله دارند و دوست دارند زودتر برخی از احساسات آن مانند حس استقلال را تجربه کنند. در زیپاد امکانی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ماهیانه و یا هفتگی مبلغی را به‌صورت خودکار در قالب پول توجیبی به کارت فرزندتان واریز کنید.

این کار علاوه‌بر آن‌که احساس استقلال و دریافت حقوق ماهانه مانند بزرگسالان را در فرزندتان ایجاد می‌کند، به او یاد می‌دهد که فقط به اندازه موجودی حساب کارت بانکی‌اش از خانواده درخواست پول کند و شما از درخواست‌های وقت‌ و بی‌وقت او رها می‌شوید.

شهر هوشمند کیدزی

زیپاد یکی از محصولات زیست‌بوم بزرگ‌ کیدزی است. در این شهر هوشمند محصولات بسیار جذابی مانند اپلیکیشن همبازی (دنیایی از بازی‌های کودکانه)،‌ اپلیکیشن پرنده (قصه‌های کودکانه) و اپلیکیشن ویدزی (دنیای کارتون و انیمیشن‌های مخصوص کودکان) در انتظار فرزندان شما است.
برای آشنایی بیشتر با این محصولات می‌توانید به سایت کیدزی به نشانی
https://kidzy.land مراجعه کنید.

مدیریت و نظارت کامل والدین در زیپاد

طبیعتا نخستین نگرانی و مانعی که برای افتتاح حساب بانکی کودکتان وجود دارد، چگونگی نظارت شما بر رفتار مالی اوست. در زیپاد برای رفع این دغدغه، امکانات زیر جهت کنترل هرچه بهتر کلیه تراکنش های فرزندتان، فراهم شده است:

  • امکان تعریف سقف برداشت، واریز و انتقال وجه
  • واریز خودکار پول توجیبی ماهانه به حساب فرزند
  • گزارش تراکنش‌های مالی فرزند

 

زیپاد؛ حامی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال

اپلیکیشن زیپاد علاوه‌بر مواردی که در این مطلب اشاره کردیم؛ امکانات بسیار جذاب‌تری مانند نحوه آموزش سواد مالی به کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال را هم در اختیار والدین قرار می‌دهد. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام آن را با پشتیبانی ۲۴ ساعته زیپاد در میان بگذارید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها