2109
 بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران

بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران

1400/06/23 بازدید887

 بی شک رضایت کاربران رابطه‌ای مستقیم با کیفیت یک نرم افزار دارد. هر چه کیفیت یک نرم افزار بیشتر باشد، میزان رضایت مشتریان و میزان فروش نرم افزار نیز بیشتر خواهد بود. نرم افزارهای حسابداری از جمله نرم افزارهای مهم و کاربردی یک کسب و کار هستند. ثبت اطلاعات مالی، مدیریت هزینه‌های ورودی و خروجی سازمان، محاسبه سود در هر زمان و گزارش گیری سالیانه از جمله مزیت‌های استفاده از نرم افزارهای حسابداری است.

 اما کاربران از کدام نرم افزار حسابداری در ایران بیشترین رضایت را دارند؟ بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران کدام نرم افزار است؟ اگر قصد دارید با بهترین نرم افزار حسابداری در ایران از دید کاربران، ویژگی‌ها و مزایای این نرم افزار آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری ایران از دید کاربران آشنا خواهیم کرد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران

با تحقیقات انجام شده از تعداد زیادی کاربر که از نرم افزارهای حسابداری مختلف برای کسب و کار خود استفاده کرده‌اند، همه آنها ویژگی‌های یکسانی را به عنوان ویژگی برتر یک نرم افزار حسابداری کاربردی و مطمئن معرفی کردند. از مهمترین ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری آسان و گرافیک مناسب برای استفاده و کارکرد سریع پرسنل
  • قابلیت شخصی سازی نرم افزار حسابداری بر اساس نیازهای سازمان و تعداد کاربران
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار
  • پشتیبانی باکیفیت
  • آموزش جامع و کامل کار با نرم افزار
  • امنیت بالای نرم افزار و مقاوم بودن آن در برابر هک شدن
  • قابلیت گزارش گیری ماهانه و سالانه امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف

کدام نرم افزار حسابداری بیشترین میزان رضایت کاربران را دارد؟

همانطور که گفته شد کیفیت و کاربردی بودن یک نرم افزار حسابداری باعث می‌شود تا تعداد مشتریان این نرم‌افزار بسیار بیشتر از سایر نرم افزارهای رقیب باشد. در حال حاضر نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم با داشتن ۶۷ هزار مشتری فعال و تعداد ۲۵۰ نمایندگی فروش در سرتاسر کشور به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری از سمت کاربران انتخاب شده است. نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم تقریبا تمام نیازهای بخش حسابداری شرکت و فروشگاه‌های مختلف را برطرف می‌کند.

به همین دلیل بیشترین رضایت مشتریان در حوزه‌های مختلف فروش نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری لوازم التحریر، نرم افزار حسابداری لوازم خانگی، نرم افزار حسابداری کتاب فروشی، دانشگاه‌ها و اکثر کسب و کارهای ایرانی را به دست آورده است. کاربرانی که از نرم افزار سپیدار سیستم استفاده کرده‌اند بر این باورند که آموزش جامع و فوق العاده این نرم افزار در کنار پشتیبانی قوی آن یکی از مهمترین دلایل انتخاب نرم افزار سپیدار سیستم برای مدیریت امور مالی کسب و کارشان است. در ادامه شما را با مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری شرکت سپیدار سیستم، بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران بیشتر آشنا خواهیم کرد.

چرا نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم پرفروش‌ترین نرم افزار حسابداری در ایران است؟

همانطور که گفته شد نرم افزار سپیدار سیستم با داشتن ویژگی‌های بسیار کار بردی که دارد به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری از نظر کاربران انتخاب شده است. در اینجا قصد داریم شما را با برخی از این ویژگی های مهم و کاربردی نرم افزار سپیدار سیستم آشنا کنیم.

امنیت بالا، مهم‌ترین ویژگی نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

بی شک مهمترین ویژگی یک نرم افزار حسابداری خوب امنیت آن نرم افزار است. مباحث مالی یک کسب و کار از جمله مواردی است که باید تا حد زیادی از اطلاعات آن محافظت کرد. اغلب پیشنهاد می‌شود نرم افزار مالی که انتخاب می‌کنید کلیه مجوزهای لازم را در زمینه امنیت نرم افزار دریافت کرده باشد. اگر نرم افزار حسابداری شما تحت شبکه کار می‌کند باید مطمئن شوید که از پروتکل SSL برای امنیت شبکه پشتیبانی کند‌. خوشبختانه نرم افزار حسابداری سپیدار با داشتن مجوزهای لازم و با ایمنی بالا توانسته رضایت حداکثری مشتریان را در حفظ و امنیت امور مالی شرکت‌ها به دست آورد.

 سهولت کاربری نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم در مقایسه با سایر نرم افزارها

یکی دیگر از دلایل رضایت کاربران از نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم، سهولت کاربری و ظاهر خوب این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارهای حسابداری در ایران است. سیستم نرم افزار حسابداری سیستمی است که کاربران در طول روز تایم زیادی با آن سر و کار دارند؛ بنابراین این سیستم باید ظاهری زیبا و تا حد زیادی کاربردی داشته باشد تا کاربران هنگام کار با آن دچار مشکل یا پیچیدگی‌های نرم افزاری نشوند.

با کاربری آسان نرم افزار سپیدار سیستم دیگر نیازی نیست برای انجام کارهای حسابداری خود در این زمینه  متخصص یا حرفه ای باشید. در کمترین زمان می‌توانید با استفاده از پکیج‌های آموزشی، کار با این نرم افزار آسان و کاربردی را بیاموزید. پشتیبانی قوی شرکت سپیدار سیستم نیز در کلیه مراحل کار با نرم افزارهای حسابداری این شرکت همراه کاربران عزیز خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان آن را برطرف کند.

آموزش کامل و بلاگ جامع نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

رضایت کاربران از آموزش کامل و جامع نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این نرم افزار به شمار آورد. شرکت سپیدار سیستم با فراهم کردن ویدیوهای آموزشی بسیار کاربردی، مقالات آموزشی و پادکست‌های جامع و متنوع یک پک آموزشی کامل را برای کار با نرم افزار حسابداری در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. با استفاده از این منابع آموزشی به راحتی می‌توان نحوه کار با انواع نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار حسابداری موبایل فروشی یا کتابفروشی را در کمترین زمان آموزش دید. مهم نیست اگر اطلاعات کمی در مورد کار با نرم افزارهای حسابداری داشته باشید با استفاده از این آموزش‌ها به صورت کامل و جامع نحوه کار با نرم افزار سپیدار سیستم را آموزش خواهید دید.

خرید بهترین نرم افزار حسابداری از شرکت سپیدار سیستم

در این مقاله به صورت کامل شما را با بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران و ویژگی‌های این نرم افزار آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم با داشتن ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد و کاربردی به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری از نظر کاربران انتخاب شده است. برای تهیه نرم افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی سپیدار سیستم می‌توانید همین حالا به سایت اصلی سپیدارسیستم مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲۲ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده  پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها