2109
تجلیل از برترین کاربران نی‌نی سایت + عکس

تجلیل از برترین کاربران نی‌نی سایت + عکس

1394/06/26 بازدید8942

نی‌نی سایت: وب سایت نی‌نی سایت برای تقدیر از همراهان همیشگی و مهربان خود، کاربران فعال در بخش تالار گفت وگو (فروم)، برترین کاربران را در بخش‌های مختلف انتخاب و معرفی کرد.
در مراسم جشن 10 سالگی نی نی سایت افراد برگزیده در بخش‌های «با اخلاق ترین کاربر»، «قدیمی ترین کاربر»، «فعال در ایجاد بیشترین موضوعات» و «فعال در بحث و گفت و گو» معرفی و تجلیل شدند.

هیات داوران نی‌نی سایت در بخش «قدیمی‌ترین کاربر» پس از بررسی پیشینه کاربران عزیز ضمن تشکر و تقدیر از کاربران محترم «مامان سارا»، «آسا» و «صفا»، خانم سلاله را به عنوان قدیمی‌ترین کاربر نی‌نی سایت برگزیدند.

 

در بخش فعال‌ترین کاربر هیات داوران نی‌نی سایت ضمن قدردانی از کاربران محترم «سمیا»، «بانو ملکه سادات» و «فندق»، کاربر با نام  «سارا مامان امیر پرهام» را به عنوان برگزیده انتخاب کرد.

 

هیات داوران نی‌نی سایت در بخش فعال‌ترین کاربر در ایجاد مفیدترین موضوع، از کاربران عزیزی که سعی در ایجاد تاپیک‌هایی با محتوای غنی دارند تشکر کرده و ضمن قدردانی از کاربران با نام های «ملودی»، «مونی» و «خاله نی نی سایت» کاربر «لیلیت» را  به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

 

در بخش با اخلاق‌ترین کاربر نی‌نی سایت، داوران کاربر «فرزانه مامان مانوش» را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

 

تقدیر و تشکر از پرویز زاهد، بخش دیگری از مراسم بود. کاربران وی را با نام «عمو پرویز» بیشتر می شناسند...

 

 

تقدیرو تشکر از آقای شاهد، یکی از کاربران مرد نی نی سایت که به دلیل سالها حضور و ایجاد تاپیک های آگاهی دهنده و آموزشی بخش آخر از مراسم بود.

 

ارسال نظر شما

login captcha

چه خوب که تشکر کردن از کاربرا 

سارا جان تبریک میگم عزیزم
چه جالب
حیف دیر دیدم اینجا رو باید همون موقع پاسختو میدادم هههههههههههه
خیلی کار قشنگی بود، کاش زمان برگزاریشو اعلام میکردند ما هم شرکت میکردیم همدیگرو میدیدیم. مامان مهتاب دوقلوها راست میگه اگه میدونستیم شلوغ نمیکردیم انقدر. به منم جایزه بدین
تبریکک
سلام ممنون از همه کاربران و دوستان مجازی ام نسبت به لطفی که به من داشتند و از عوامل نی نی سایت هم متشکرم
وااای چقدر حس خوبی داشت دیدن بچه ها و این عکسها.
عه ساراجون..منم فقط سارا مامان امیرپرهام عزیزم رو میشناسم البته برای بقیه عزیزان هم احترام قاءلم.سارا خیلی خانمه.برای همگی عزیزان آرزوی کامیابی و سعادت دارم.
کاربر آقا هم تجلیل شد پس بی احترامی به کاربراب مرد کار پسندیده ای نیست

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16481 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11639 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4527 بازدید