2109
جایگاه بوش در میان برترین ماشین‌های ظرفشویی

جایگاه بوش در میان برترین ماشین‌های ظرفشویی

1397/04/11 بازدید898

در بازار ایران لوازم خانگی بوش علی‌رغم قیمت‌های نسبتا بالا ، طرفداران زیادی دارند. از ویژگی‌های مهم این کمپانی توجه مستمر به محیط زیست و حساسیت در زمینه حفظ منابع طبیعی است. برای مثال ماشین‌های ظرفشویی بوش دائما در حال تغییر و توسعه به سمت کم‌ترین مصرف آب و انرژی هستند.  ظرفشویی‌های در واقع کم‌مصرف‌ترین ماشین‌ها در دنیا به حساب می‌آیند.

قابل اعتمادترین برند ماشین ظرفشویی

از دیگر مزایای خرید ماشین ظرفشویی بوش، دوام و عمر طولانی آن است. این ماشین‌های ظرفشویی به ندرت ایراد پیدا می‌کنند. براساس گزارش  Yale Appliance، تنها 10.4 درصد از تمامی ماشین‌های ظرفشویی بوش که در سال 2017 و 2018 به فروش رسیده‌اند در سال اول استفاده احتیاج به تعمیر پیدا کرده‌اند. لازم به ذکر است که بوش در زمینه خدمات پس از فروش به مشتریان هم بی‌نظیر عمل کرده است. سابقه، خلاقیت، استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات قابل اطمینان موجب شد در سال 2017 هم برای چندمین سال پیاپی، کمپانی بوش عنوان بهترین برند لوازم خانگی اروپا را دریافت کند.

SHSM63W55N سری 300

ماشین ظرفشویی‌ SHSM63W55N سری 300 بوش از جمله برترین دستگاه‌های سال 2018 معرفی شده که در تمامی سایت‌های خرید و فروش لوازم خانگی امتیاز بالایی کسب کرده است. این دستگاه 780 دلار قیمت دارد و سبدهای فضای داخل آن دارای قابلیت تبدیل به 9 پوزیشن مختلف برای جای‌ گرفتن انواع ظروف حجیم، قابلمه‌، ماهی‌تابه و ... است.  بعلاوه سر و صدای بسیار کمی دارد که برای شست‌وشوی ظرف‌ها در ساعات شب پس ازمهمانی مناسب است. تنها نکته منفی خرید ماشین ظرفشویی SHSM63W55N  از نگاه برخی کابران، تاخیر در خشک‌ کردن ظروف پلاستیکی اعلام شده است.  آن هم به این دلیل که از سیستم چگالش به جای گرما برای خشک کردن استفاده می‌کند که در عوض موجب صرفه‌جویی بیشتر در برق می‌شود.

ماشین ظرفشویی‌های بوش در سایت دیوار

با مراجعه به بخش «مربوط به خانه» سایت دیوار و سپس انتخاب گزینه ماشین ظرفشویی در وسایل آشپزخانه، تعداد زیادی از آگهی‌های خرید ماشین ظرفشویی نو و دست دوم بوش نشان داده می‌شود. در یکی از آگهی‌ها، ماشین ظرفشویی نو 14 نفره بوش، با سه ردیف سبد، تنظیمات نیمه‌شوی و تمام‌شوی و چراغ  UV، 2 میلیون و 360 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در میان مدل‌های قدیمی تر تا یک میلیون تومان هم می‌توان ماشین ظرفشویی سالم و تر وتمیز در دیوار پیدا کرد.

مدل SMS86M82EU 

در آگهی دیگری قیمت مدل SMS86M82EU، 2 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است. این ماشین ظرفشویی که در بازار کم‌یاب شده،  14 نفره است و دارای گزینه شست و شوی سریع، شست و شوی بهداشتی، فیلتر 3 لایه با قابلیت تمیزکن خودکار، قابلیت تنظیم متنوع ارتفاع سبدها، خشک‌ کردن ویژه و سرعت‌های متفاوت است و طراحی جذابی دارد. مصرف بسیار پایین آب از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که از طریق سنسور تشخیص میزان شست و شو محقق شده است.

مدل SMS46MW01D

SMS46MW01D آکبند هم در دیوار 300 هزار تومان زیر قیمت بازار آگهی شده است. یعنی 4 میلیون و 800 هزار تومان. ظرفیت این دستگاه 13 نفره است و جنس محفظه داخلی آن از استیل ضدزنگ است. از سنسور Aqua و سیستم ضد نشت آب AquaStop برای صرفه‌جویی در مصرف آب بهره می‌برد و تکنولوژی محافظ شستشوی ظروف شیشه‌ای، قابلیت شست و شوی بهداشتی و برنامه‌های شستشوی اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15480 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11002 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2241 بازدید