2109
مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و CRM پارمیس

1401/11/19 بازدید147

استفاده از نرم ‌افزار حسابداری به روش‌های مختلف اولاً، دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریت کسب و کار شما را افزایش می دهد، و در نتیجه به معنای تصمیم گیری آگاهانه در مورد وضعیت فعلی کسب و کار و آینده کسب و کارتان می باشد.

ایجاد هر نوع گلوگاه در جریان کاری واحدها و یا ارتباط این واحدها با واحد مالی می تواند منجر به توقف کامل فرآیند کار در سازمان شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان پل ارتباطی پایدار بین واحدها برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

مزیت نرم افزار crm پارمیس

نرم افزار CRM روند فروش کالا از محل تولید تا انبار و بازار فروش را تسهیل کرده است. نرم افزار  crm کارها را منظم می کند و دسترسی آسان به داده های مشتریان ثبت شده را فراهم می کند. یک نرم افزار CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس، آدرس ایمیل مشتریان را به عنوان یک فرآیند پرداخت جمع آوری کنند.

به طور کلی، اگر مشتریان خرید موفقی داشته باشند، تمایل دارند اطلاعات خود را در سایت ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس مشتریان پایگاه داده مشتری تقویت شده و زمینه فعالیت فروشندگان شرکت ساده تر می شود. با کمک نرم افزار CRM پارمیس، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی و با آنها تعامل داشته باشند و روابط برقرار کنند.

مشتریانی که کسب و کار خود را با رضایت کامل می فروشند. به این ترتیب در صورت رضایت مشتریان، کسب و کار خود را به اطرافیان خود ارائه می دهند و یا در شبکه های اجتماعی اعلام می کنند و از محصولات خود تمجید می کنند.

این نوع تبلیغات باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار می شود که باعث افزایش سرمایه و سود بیشتر کسب و کار می شود. با نرم افزار CRM می توانید به راحتی بر روند فروش خود نظارت داشته باشید و در صورت بروز مشکل در روند خرید مشتری، آن را اصلاح کنید.

با وجود نرم افزار CRM در کسب و کار شما، می توانید بر عملکرد تیم فروش خود نظارت داشته باشید و ببینید که هر کدام چگونه کار می کنند. این نرم افزار یک کپی از گزارش عملکرد کارکنان در ارسال نامه الکترونیکی و پیامک و لیست وظایف تیم فروش را در اختیار مدیریت بازرگانی قرار می دهد. به این ترتیب مدیریت عملکرد پرسنل فروش با این نرم افزار به راحتی قابل تحقق است.

با این نرم افزار مدیر فروش می تواند ببیند که هر قرارداد در چه مرحله ای پیدا می شود، مثلاً هر قرارداد چقدر به فروش یا فسخ نزدیک است. به این ترتیب مدیر فروش می تواند با راهنمای خود مداخلات لازم را در قرارداد انجام دهد تا قراردادی که شانس موفقیت کمتری دارد را به قراردادی موفق تبدیل کند.

یکی از ابزارهای مفید نرم افزار CRM پارمیس استار، گزارش های متنوع این زیرسیستم است که به شناسایی مشتریان بالقوه یا مشتریان ناراضی کمک می کند. شما می توانید مشتریانی را که زمان زیادی را در انتظار رسیدگی به درخواست هایشان سپری کرده اند شناسایی کنید و با استفاده از گزارش فعالیت باز یا اطلاعات بر اساس تاریخ و شخص، اقدامات لازم را برای جلب رضایت آنها انجام دهید.

همچنین می توانید برای جمع آوری چک ها و مبالغ دریافتی یا پیگیری پرداخت ها، رابطه سازنده تری با مشتریان ایجاد کنید. علاوه بر این ویژگی ها، یکپارچگی کامل سیستم به شما این امکان را می دهد که با تعریف اشخاص فیزیکی و حقوقی به راحتی فاکتور و پیش فاکتور صادر کنید و از وضعیت مالی هر شخص فیزیکی یا حقوقی خلاص شوید.

مزیت نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مهمترین ویژگی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس پویایی و انعطاف پذیری آن است. امکان تعریف بی نهایت موارد قانونی و حقوقی و همچنین نوشتن فرمول های خاص برای هر مورد، این نرم افزار را به محصولی پویا تبدیل می کند که تمامی نیازهای هر کسب و کاری را پوشش می دهد.

در نرم افزار حقوق و دستمزد می توانید تمامی مباحث حقوقی و تسهیلات مربوط به کارکنان را مدیریت کنید. پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس از فایل های اکسل و خروجی دستگاه های بایگانی و ویژگی های این نرم افزار برای مدیریت عملکرد کارکنان به خصوص در شرکت های بزرگتر با پرسنل بیشتر، یکی از مهم ترین نگرانی های مدیران حسابدار را حل می کند.

ضمن مکانیزه کردن مراحل مختلف صدور فیش حقوقی و تهیه بیمه، املاک و پرونده های بانکی، باعث کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت افزایش بهره وری در تامین مالی می شود.

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان مدیریت گروهی دریافتی ها و حکم های حقوقی است. استفاده از این عملکرد به شما کمک می کند تا حجم زیادی از وظایف مربوط به حقوق کارکنان بخش ها و کارگاه های مختلف را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

از طرفی، محاسبه دقیق دستمزدها و حقوق، اعتماد بین تیم مدیریت و کارکنان شرکت را افزایش می دهد. این روحیه مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در کسب و کارشان خواهد داشت.

علاوه بر تهیه و دسترسی به گزارش های مدیریتی، برای مدیران هر رشته ای حائز اهمیت است. تعداد کارکنان، مبلغ پرداختی به کارکنان و کارایی عملکرد آنها در رابطه با ساعات کاری یک واحد و غیره را بدانید.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان یکی از زیر سیستم ها می تواند نقش موثری در مدیریت هزینه های تولید و تعیین بهای تمام شده کالا داشته باشد. محاسبه حقوق کارکنان به عنوان یکی از هزینه های عمومی در فرآیند تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار حسابداری پارمیس

فرض کنید یک شرکت بانکی بر اساس شهرها یا مشتریان مختلف گزارش فروش تهیه می کند. با این اطلاعات، تیم بازاریابی می تواند سیاست خود را برای افزایش مشتریان یا حفظ مشتریان وفادار تعیین کند.

 در وهله دوم، در رقابت مجدد و بر اساس سرعت این روزهای بازار، زمان یکی از عناصر اصلی مدیریت است. استفاده از برنامه حسابداری به طور قابل توجهی زمان مورد نیاز برای ایجاد اطلاعات مالی و مدیریتی را کاهش می دهد که مدیران را در اهدافشان راهنمایی می کند. و در نهایت استفاده از نرم افزار حسابداری کمک زیادی به تهیه و ارائه اسناد مالی، محاسبات مالیاتی و شفافیت مالی کسب و کار شما می کند.

در ادامه لازم به ذکر است که راهکارهای مالی کسب و کار مبنای اصلی سازماندهی، مدیریت و توسعه فرآیندهای مالی و کارگری در اتحادیه های بزرگ و در نهایت یکپارچگی کسب و کار است. این ظرفیت در کنار کاهش خطاهای انسانی در محاسبات و تصمیم گیری ها می تواند به توسعه هر چه بیشتر کسب و کار، کاهش ریسک و در نهایت افزایش موفقیت کسب و کار کمک کند.

نرم افزار مالی و مدیریتی شرکت فناوری پارمیس (پارمیس پرو، پارمیس استار و پارمیس 360) با بهره گیری از جدیدترین متدها و فناوری های موجود، راهکارهای مورد نیاز برای اداره واحد تجاری یا صنعتی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

جمع بندی

همیشه قبل از انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM داشتن درک درستی از نیازها و خواسته های کسب و کار شما از یک نرم افزار حسابداری، باید قبل از خرید هر کدام از نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها