2109
از احسان علیخانی و مهلا خانم تا آرامش محسن یگانه

از احسان علیخانی و مهلا خانم تا آرامش محسن یگانه

1398/04/05 بازدید8131
ستاره های این هفته نی نی سایتگرام دختر بچه های زیبا هستند. آرامشی که کنار دریا دارند یا وقتی با یک لبخند در یک تصویر خانوادگی ایستاده اند ، یا با چشمانی پر از امید و آرزو به دوربین نگاه می کنند. البته از رابطه پدر و پسر و شیرین زبانی برای آقای مجری هم عکس و ویدیو داریم. اینستاگرام این هفته پر است از آرامش، لبخند و رویا که تا باد چنین بادا.

احسان علیخانی و مهلا خانم

این روزها خیلی ها دوست دارند در برنامه عصر جدید به قول مهلا خانم بپرند و ورزش کنند دیگر چه برسد به یک دختر بچه شیرین و با استعداد.احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید ویدیویی از یک دختر بچه شیرین زبان به اشتراک گذاشته که از شاید از بعضی از شرکت کننده های برنامه اش با استعداتر باشد. او درباره این ویدیو نوشته:« يكي از رفقا برام فرستاده .نميدونم اهل كجاست اين مهلا خانم خوشگلِ خوشمزه . اميدوارم مامانش از طرف من يه ماچ گنده بكنه از مهلا. منم با افتخار مهلا و مامان و باباش دعوت ميكنم بيان يه روز سر ضبط پيش ما باشن.»
 
 


حسین پاکدل و لذت نوه داشتن

بادام و مغز بادام مسئله این است. بچه ها همیشه برای پدر و مادرها عزیزترین هستند اما نوه ها به امپراطوری آنها پایان می دهند. برای همین هم هست که حسین پاکدل بازیگر تئاتر و سینما از لذت نوه داشتن نوشته است. او با انتشار عکسی از نوه اش نوشته:« تاگور مى گويد هر كودكى به دنيا مى آيد نشان اين است كه خداوند هنوز از بشريت نااميد نشده است. عالمى دارد نوه داشتن!»

محسن یگانه و آرامش نگاهش

شاید آرامش همین باشد. همین روی هم چیدن سنگهای ساحل. همین نور کمرنگ آبی و دختر بچه ای که مشغول بازی است. شاید آرامش همین جا معنی پیدا می کند در بازی دخترک در ساحل و چشمهای مراقب پدر پشت دوربین. محسن یگانه خواننده محبوب پاپ عکسی از دخترش به اشتراک گذاشته و نوشته:« آرامش»

محسن کیایی و همه کیایی ها

کارن ، جانان و رز کیایی های کوچک در یک تصویر.کارن و جانان بچه های مصطفی کیایی کارگردان سینما برادر بزرگتر محسن کیایی هستند و رز که از جانان و کارن بزرگتر است دختر محسن کیایی است. محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشته:« همه کیایی های کوچک»

محمدرضا احمدی و جنگ و رویا

محمدرضا احمدی گزارشگر ورزشی تلویزیون با یک جمله از پائولو کوئیلو از دخترش خواسته برای رویاهایش بجنگد. البته دختر احمدی حالا که نه اما چند سال دیگر متوجه معنی این جمله می شود. احمدی با انتشار این عکس نوشته:« رویاهایت را به خاطر بسپار و برايشان بجنگ. پائولو کوئیلو»

رضا صادقی و دختر سومش

رضا صادقی خواننده مشکی پوش پاپ عکسی از ایرانش به انتشار گذاشته و نوشته:« اينم دختر سوم من ايران دلبر بابا رضا.» ایران همان نوزادی است که چند وقت پیش در مبارکه اصفهان رها شده بود. بعد از انتشار خبر رها شدن این نوزاد رضا صادقی سرپرستی او را قبول و اعلام کرد همه هزینه های این را تا هر سنی که لازم باشد تقبل می کند. صادقی بعد از این کار جالب در اینستاگرامش نوشت:« اصلا مهم نيست چى ميگن يه عده كج فهم، اصلا مهم نيست چه برچسبى ميزنن بهم اين تصميم و براى لبخند خدا در زندگى خودم گرفتم. ديدن اين صحنه اگه انسان باشه مخاطب، بايد تكونش بده. يه مادر از سر فقر و ندارى بچه اش و ميذاره گوشه خيابون و ميره اما قلبش و ميذاره، به كجا رسيده كارمون. تو نامه اش نوشته: با سلام ، اگه ميتونين از اين بچه مراقبت كنين يا اينكه بدين به يكى كه بچه نداره ، فقط تو رو خدا مراقبش باشين.امروز دو روزشه ١٢/١٠/٩٥. واكسناشو زده، جون بچتون از بچم مراقبت كنيد، از طرف مامان بدبخت.»

احسان خواجه امیری و بوس بی‌هوا

این ویدیو قرار بوده یک عکس پدر و پسری باشد اما حرکت جالب پسر باعث شد یک ویدیوی بامزه و دیدنی شود. احسان خواجه امیری خواننده محبوب با انتشار این ویدیو نوشته:« بوس بی هوا میچسبه.»
   
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها