2109
دیدار احسان علیخانی با مهلا و تولد الناز شاکردوست

دیدار احسان علیخانی با مهلا و تولد الناز شاکردوست

1398/04/12 بازدید21583
عکسها هیچ وقت کهنه نمی‌شوند. شاید رنگ و رویشان بپرد، اما آن حس و حال توی عکس انگار همین حالاست. انگار یک ساله‌ای یا هفت ساله. همانی می‌شوی که توی عکس بود با همان لباس و همان لبخند و همان حال. برای همین هم هست که این عکسها پای ثابت روزهای زندگی می مانند و مدام تکرار می‌شوند. نی نی سایتگرام این هفته پر است از عکسهای قدیمی. عکسهایی که بهترین هدیه برای روز تولد هستند.

احسان علیخانی و دیدار با مهلا خانم

بالاخره مهلا خانم و احسان علیخانی در عصر جدید همدیگر را ملاقات کردند. مهلا را یادتان هست. دختر بچه ای که هفته پیش برای احسان علیخانی نقاشی کشیده بود و می‌خواست او را ببیند حالا به خواسته اش رسیده و علیخانی هم از این دیدار یک ویدیو منتشر کرده است. احسان علیخانی که خیلی از این دیدار خوشحال است نوشته:« بچه ها مامان و بابای مهلا رو پيدا كردن و دعوتش كردن بياد عصر جديد. با اينكه ورود افراد زير ۱۵ سال به استوديو ممنوعه‌، مهلا با مامان و باباش اومد پشت صحنه و چند دقيقه بردمش روی صحنه‌، خوابش گرفت زود بردنش خونه.»
 
 

سپهر حیدری و تمرین با دیاکو

با اینکه دویدن و ورزش کردن تو این روزهای سخت تیرماه خیلی سخت است، اما وقتی پای تمرین یک کودک پر انرژی باشد، خیلی به دل می نشیند.سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس ویدیویی از تمرین مشترک با پسرش دیاکو به اشتراک گذاشته و نوشته:« امروز دیاکو خیلی تمرین سنگینی داشت. پا به پای پدرش دوید.»
  
 


عماد طالب زاده و ترانه ای برای سام

همین مهربانی هاست که می ماند. اینکه رفیقت نباشد اما به یادش بای و برای فرزندش ترانه بخوانی. عماد طالب زاده خواننده پاپ ترانه منو عاشقم کرد را به سام صفوی پسر مرحوم بهنام صفوی تقدیم کرده. او با انتشار این تصویر نوشته:«آهنگ منو عاشقم كرد تقديم به سام صفوى پسر مرحوم بهنام صفوى ... شايد يه روزى يه جايى تو اينترنت وقتى بزرگ شد ، پست منو ببينه و يه كوچولو خوشحال بشه ... سام عزيز پدرت بهنام شايد پيشت حضور فيزيكى نداشته باشه ولى روحش هميشه با تو همراه هست و هميشه مواظبته ... شايد سخت ترين اتفاق براى بهنام تنها گذاشتن تو بود ... اميدوارم يه روزى موفقيتت رو شاهد باشم ... منو عاشقم كرد تقديم به بهنام صفوى هميشه ماندگار، پسر دوست داشتنيش سام ، همسر و پدر و مادر بهنام.رفيق هميشه به يادتيم.»


امیر حسین رستمی و فرشته های طرفدار

چه چیزی بهتر از اینکه محبوب دل بچه ها باشی. امیر حسین رستمی بازیگر سریال خاله سوسکه که محبوبیت زیادی بین بچه ها پیدا کرد با انتشار چند ویدیو از طرفدارانش نوشته:« چه فرشته هایی دارم من بهترین طرفدارای دنیا.»
 
 


الناز شاکر دوست و یادی از کودکی

بعضی وقتها فقط یک تصویر کافی است. یک تصویر قدیمی با حسی ناب و سرشار از زندگی خودش کلی حرف برای گفتن دارد. برای همین هم هست الناز شاکردوست بازیگر سینما که روزهای شلوغی به مناسبت اکران فیلم شبی که ماه کامل شد، پشت سر می گذارد به مناسبت روز تولدش عکسی از کودکی انتخاب کرده و نوشته:« تولدم مبارک.»
 

پوریا پورسرخ و عکس زیر خاکی

همه زیر خاکی ها با ارزش هستند دیگر چه برسد به یک عکس قدیمی از روزهای شاد کودکی. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون هم یکی از تیرماهی هاست که با انتشار تصویری از روزهای گذشته تولدش را تبریک گفته:« اينم يه عكس زيرخاكى اهدايي روز تولدم ، از كشفيات مادر عزيز تر از جان. من و داداش رضام در اوج هنر نمايی. آرزو ميكنم تا هميشه با خانواده تون در آرامش و سلامت باشيد. تولدم مبارك .»

داریوش فرضیایی و حفصه خانم

تماشای حال خوب بچه هایی که از شر بیماری رها می شوند همیشه لذت بخش است. عمو پورنگ بچه ها هم این حال خوب را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و نوشته:« این دختر شیرین زبون و مهربون « حفصه » خانم گل از سیستان و بلوچستان هستن که قبلا در بخش خون بیمارستان مرکز طبی کودکان عمل پیوند رو انجام دادند ، امروز با فرستادن این ویدیو کلی خوشحالم کرد انشاالله به حق این شب عزیز همه بچه های بیمار شفا پیدا کنند.حفصه جان با این فیلمت اشک شوق ریختم چون اونروزای بیمارستان رو هرگز فراموش نمیکنم که چقدر سختی کشیدی، قربونه چشمای معصومت بشم دختر عزیزم.»
  
 


خانواده استخری و نبات زندگی

بچه ها در هر حالتی برای مادرها شیرین و به قول خودشان گوگولی هستند برای همین است که دلشان می خواهد هر ثانیه از زندگی شان را ضبط کنند و نگه دارند. همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون هم همین حس را برای دختر دومش نبات دارد. او با انتشار عکسی نوشته:«چرا بچه ها انقدر تو لباس خونه بعضى وقتها گوگولى ميشن؟ واقعا گوگولى ميشن يا من الان احساساتى شدم ؟يعنى يه جورى داشت اين اسب آبيه بيچاره رو ميخوردا، من دلم به حالش سوخت. داره آواز هم ميخونه اون وسطا براى خودش.»
 

 

ارسال نظر شما

login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16408 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3744 بازدید