2109
نمایشگاه محصولات اُرگانیک، دیدار دوباره با سلامتی

نمایشگاه محصولات اُرگانیک، دیدار دوباره با سلامتی

1395/10/20 بازدید7164

نی نی سایت: در طی چندین مقاله تلاش کردیم تا شما را با مفهوم اُرگانیک، محصولات آن و روش تغذیه سالم آشنا کنیم اما بهترین روش آشنایی با این مفهوم و این محصولات، شرکت در نمایشگاه بود. به همین دلیل ما از شما دعوت کردیم تا در نمایشگاه محصولات اُرگانیک شرکت کنید.
چرخ‌‌های خرید و دستان پرُ مردمی که از سرازیری مخصوص حمل چرخ‌خرید پایین می‌آمدند نشان می‌داد که خیلی‌ها با محصولات اُرگانیک آشنا هستند و حسابی در نمایشگاه وقت گذرانده‌اند! بعضی‌ها هم برای اولین‌بار بود که در این نمایشگاه شرکت می‌کردند و تازه آمده بودن که در نمایشگاه چرخی بزنند و با محصولات اُرگانیک آشنا شوند.
از شیر مُرغ تا جان آدمیزاد!

در داخل نمایشگاه غرفه‌‌‌ها محصولات مختلفی از انواع عسل‌، انار، زیتون، خشکبار و لبنیات گرفته تا انواع برنج، روغن، رُب، چای و دمنوش را به بازدید‌کنندگان ارائه و عرضه می‌کردند.‌مسئولان غرفه‌ها برای معرفی محصولاتشان کم نگذاشته بودند و علاوه بر تبلیغات جذاب برای آنها و شمردن ویژگی‌های اُرگانیک محصولاتشان برای بازدید‌کنندگان، به آنها اجازه می‌دادند تا از این مواد غذایی تست کنند.
دست‌به جیب شدن برای سلامتی!

این تبلیغات جذاب و دیدن حجم زیادی از مواد غذایی وسوسه‌کننده همراه با اطلاعاتی که درباره محصولات ارگانیک ارائه می‌شد، دست به دست هم می‌داد تا علاوه بر دوست‌داران محصولات غذایی ارگانیک و سالم، کسانی هم که برای اولین بار به این نمایشگاه می‌آمدند و با آن آشنا نبودند، برای سلامتیشان دست به جیب شوند!
آشنایی بچه‌ها با مواد‌غذایی اُرگانیک

یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه در نظر گرفتن جایی برای بچه‌ها و اجرای برنامه برای آنها بود تا هم حوصله‌شان از شلوغی نمایشگاه و خرید بزرگتر‌ها سر نرود و هم کمی با مواد غذایی و خوراکی‌های سالم آشنا شوند. البته خیلی از بزرگتر‌ها هم جذب این برنامه‌ها شده و حسابی محل اجرا را شلوغ کرده بودند.
کارگاه‌های تخصصی آشنایی با محصولات اُرگانیک
در هفته برپایی نمایشگاه محصولات اُرگانیک، انجمن اُرگانیک ایران در همکاری با دانشگاه شهید بهشتی کلاس‌های آموزشی دو ساعته‌ای را برای آگاهی بیشتر درباره محصولات اُرگامیک برای بازدید‌کنندگان و علاقه‌مندان برگزار کرده بود. نی‌نی سایت نیز با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و انجمن اُرگانیک ایران، برای کاربران خود در روز پنجشنبه 16 دی ماه، کارگاه دو ساعته و رایگانی تحت عنوان «اهمیت تغذیه سالم و نقش محصولات اُرگانیک برای خانواده‌ها» برگزار کرده بود. کارشناسان و متخصصان، در این کارگاه‌آموزشی درباره ویژگی‌های محصولات اُرگانیک، روش‌های تغذیه سالم، تأثیر کود‌ها، سموم شیمیایی، آفت‌کش‌ها و هورمون‌ها بر سبزیجات، میوه‌ها و مواد غذایی مصرفی سخنرانی کرده و به پرسش‌های همه آنها پاسخ دادند. در پایان نیز، همه شرکت‌کنندگان به همراه کارشناسان در قالب تور نمایشگاهی، به بازدید از غرفه‌ها و محصولاتی مانند برنج، عسل، انار، زیتون، روغن، سیب‌زمینی، دمنوش‌های گیاهی و لوازم آرایشی اُرگانیک پرداختند.
کاش برای حضور بیشتر علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی و به‌ویژه کارگاه آموزشی نی‌نی سایت، اطلاع‌رسانی بهتری صورت می‌گرفت تا ما مخاطبان بیشتری را در این کارگاه ملاقات کنیم. چون محل سالن کنفرانس‌ها در طبقه زیرین همکف واقع شده و طبیعی بود که در صورت عدم راهنمایی مناسب بازدید‌کنندگان، آنها محل برگزاری کارگاه‌ها را به راحتی پیدا نکنند و سرشان به بازدید و خرید از غرفه‌های مختلف گرم شود. در صورتی که این کارگاه‌به‌صورت بسیار فشرده و با حضور کارشناسان علم اُرگانیک و کشاورزی برای آگاهی هرچه بیشتر مردم برگزار شده بود. به همین دلیل این موضوع علی‌رغم استقبال بسیار خوب مردم از این نمایشگاه، کاستی بزرگی به شمار می‌آمد. اما به هر صورت ما از آشنایی با کاربرانی که در کارگاه نی‌نی‌سایت حضور پیدا کرده بودند بسیار خوشحال شدیم. امیدواریم در فرصت‌های بعدی این ضعف‌ها و کاستی‌ها را برطرف کرده و تعداد بیشتری از شما را ملاقات کنیم.
در تصاویر زیر می‌توانید با حال و هوای نمایشگاه محصولات اُرگانیک آشنا شوید.


انوع قهو ها، تخمه های آفتابگردان و سرکه هایی که به صورت اُرگانیک تولید شده اند

 


کیوی اُرگانیک یکی از محصولات خوشمزه نمایشگاه بود که بسیاری را مشتاق به خرید کرد

 


انار، آب انار و محصولات مربوط به انار یکی از پر طرفدار ترین محصولات نمایشگاه بودند که با دیدن شان آب از دهانتان به راه می افتاد


نهمین نمایشگاه محصولات اُرگانیک از روز شنبه 11 دی ماه در محل بوستان گفتگو آغاز شده بود و روز جمعه 17 دی ماه به کار خود پایان داد. کسانی که به هر دلیل نتوانستند در این کارگاه شرکت کنند، در مقاله‌های بعدی می‌توانند فشرده جزئیات گفته شده در کارگاه را بخوانند.


ارسال نظر شما

login captcha
جایی که شما هستی همه چیز ارگانیک تر و سالم تره،حتما که نباید یه برچسب ارگانیک به چیزی بچسبونن که خیالتون راحت بشه،اینام که می گن ارگانیک ارگانیک همچین کاملا ارگانیک هم نیستن فکر نکنید چیزی رو از دست دادید
دوست عزیز از تهران میرن محصولات ارگانیک از شهرستان میارن،همه چیز توی شهرستان ها سالم تر و ارگانیک تره،تهران هیچی جز شلوغی و محصولات حاضری و شیمیایی پر ضرر نداره
خانوما دوستای عزیز وقتی به مراکز فروشگاههای ارگانیک توو انجمن ارگانیک ایران نگاه کنید متوجه می شین من چی میگم. من خودم ساکن مازندرانم شهرنور. اما مرکز خرید ارگانیک اینجاوجود نداره. باید برم ساری خرید کنم. اآخه این شدنیه؟
تو تهران سبزی خوردن با فاضلاب انسانی آبیاری میشه . کدوم ارگانیک ؟!!!
عزیزم همه از تهران میرن شهرستان ارگانیک خرید میکنن . شما چرا برعکس فکر میکنی !
شهرستانها نمایشگاه ارگانیک میخوان چیکار؟! انقد تو روستاهای اطراف مواد سالم پیدا میشه که نیازی به نمایشگاه گذاشتن نیست..
عزیزم تمام مواد ارگانیک بیشتر تو شهرستانه تا تهران من خودم وقتی میرم شهرستان کلی آذوقه ی ارگانیک جمع میکنم و میام تا یه سال داشته باشم .
گول نخورید همش هم ارگانیک نیست .ارگانیک به موادی میگن که کشت میشه اون زمین حداقل ده سال رنگ سم و کود بهش نمیرسه .مواد ارگانیک خاصیت دارویی داره و دی ان ای رو ترمیم میکنه .ولی دست بالای دست شده به هر جایی نمیشه اطمینان کرد موادی که مارک ارگانیکایران و اروپا دارند و تهیه کنید .
کاربر گرامی. مواد غذایی ارگانیک در شهرستان‌ها نسبت به استان تهران فراوان‌تر است و با کمی جستجو می‌توانید فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک را پیدا کنید. در سایت انجمن ارگانیک می توانید لیست مراکز فروشگاه ها را ببینید.
خوش بحال مردم تهران. همه ی امکانات در درجه اول برای اهالی تهرانه. ما شهرستانیها چه باید بکنیم خدا عالمه. سلامتی و مواد ارگانیک مال مردم تهرانه. اونوقت اخبارش فقط به شهرستان میرسه. ای کاش فکری میشد تا شهرستانها هم ازین امکانات بهره مندبشن

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16400 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11588 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3501 بازدید