2109
از دختران محسن تنابنده تا بمب بابک جهانبخش

از دختران محسن تنابنده تا بمب بابک جهانبخش

1398/07/24 بازدید8558
همین حضورشان دنیا را زیباتر می‌کند دیگر چه برسد به اینکه لباهایشان بخندد و چشمهایشان برق بزند از شادی. اینستاگرام این هفته پر از امید و شادی است، پر از لبخند دختربچه‌ها و شیطنت پسر بچه‌ها.

امیر رضا دلاوری و رویای دخترش

پروانه و رنگین کمان نقش مهمی در زیبایی دنیا دارند. شاید برای همین هم هست که امیررضا دلاوری دخترش را با آنها مقایسه کرده. دلاوری بازیگر سینما و تپاتر با انتشار عکسی از دخترش نوشته:« در جهانی خالی از رویا کودکان یادآور پروانه و رنگین‌کمان هستند.»

شیلا خداداد و آرامش خانوادگی

آرامش و خوشبختی برای هر کس معنای متفاوتی دارد. گاهی دنیا با همه بزرگی هایش خلاصه می‌شود در چند نفر و آن چند نفر با هم به یک کلمه می‌رسند. به آرامش. شیلا خداداد بازیگر سینما با انتشار عکسی آرامش خانوادگی‌اش را توصیف کرده:« اول همسرت، دوم دخترت،سوم پسرت، چهارم خودت، مساوی است با آرامش.»

رضا قوچان نژاد و دوران بابا

دنیای پدرها و پسرها همین شکلی است. از اول دنیا هم همین شکلی بوده. اینکه پدرها همیشه هوای پسرانشان را داشته اند و هیچ وقت هم پا پس نکشیده‌اند. قدیمی‌ها می‌گفتند وقتی پشتت به پدرت گرم باشد دیگر هیچ مشکلی نیست که حل نشود. حالا دوران هم پشتش به پدر است. رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی با انتشار عکسی از پسرش دوران نوشته:« هر فصلی باشه بابا هواتو داره.»

نیما شعبان نژاد و نگاه دوستش

بعضی عکسها را فقط باید تماشا کنی. توضیح اضافه نمی‌خواهد‌، همین نگاه دنیای زیبای این دختر بچه را توصیف می‌کند. نیما شعبان نژاد بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار این عکس ترجیح داده خیلی توضیح ندهد:« به بهانه روز کودک. فقط نگاه دوستمون.»

محسن تنابنده و دخترانش

پدر باید راضی باشد که راضی است. محسن تنابنده بازیگر محبوب هم راضی است. او در واکنش به حضور بانوان در استادیوم آزادی این عکس را از سارا و نیکا فرقانی اصل –دخترانش در سریال پایتخت- منتشر کرد و نوشت:« نقی هم راضیه دختراش برن استادیوم.»

بابک جهانبخش و بمب شیطون

هر خانه‌ای به یک بمب نیاز دارد. بمبی که از در و دیوار بالا برود و کودکی کند تا گرمای خانه بیشتر از همیشه باشد. بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ هم از این بمب خانگی اش نوشته:« روز جهانی کودک مبارک. اینم بمب خونه ما یک دهه نودی وروجک و‌ شیطون. خدا حفظ کنه تمام کودکان جهان رو.»

مهتاب کرامتی و شادی کودکان

کودکان توانایی‌های مختلفی دارند فقط کافی است استعدادها و علایقشان را بشناسیم. همه بچه‌ها با هر شرایطی باید از کودکی لذت ببرند و فرصت رشد و شکوفایی داشته باشند. مهتاب کرامتی بازیگر سینما و سفیر یونیسف در ایران با انتشار چند عکس از درباره کودکان معلول نوشته:« در آخرین روز از هفته ملی کودک به کودکانی فکر می‌کنم که به دلیل شرایطشان شاید کمتر فرصت لذت بردن از کودکی و استفاده از فرصتهای برابر برای رشد و بالندگی را داشته باشند. آرزو میکنم در کشورم در کنار پیامهای تبریک روز و هفته کودک، کودکان به ویژه کودکان با نیازهای خاص، در قلب برنامه ریزی و سیاستگذاری کشوری قرار بگیرند؛ در همه زمینه ها از جمله مراقبتهای بهداشت و سلامت، آموزش، حرفه آموزی، بودجه بندیهای مالی، غیره. و یادمان نرود: #کودکان_تواناییهای_متفاوت_ دارند.»

پوریا پورسرخ و لوکیشن بهشت

شاید بازیگری یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا باشد، اما گاهی لوکیشنت بهشت می‌شود. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون که علاقه زیادی هم به بچه‌ها دارد با انتشار عکسی از محل کاری نوشته بهترین لوکیشن فیلمبرداری دنیاست:«بهترين اتفاق دنيا اينه كه لوكيشن فيلمبردارى، كنار مهد كودك باشه...يعنى حس اين رو دارى كه خدا در بهشت رو بازگذاشته...روزم رو ساخت ديدن اين فرشته‌هاى كوچولو .»

یکتا ناصر و زیباترین پدیده هستی

همیشه مادر و پدرها پناه بچه‌هایشان نیستند گاهی این رابطه تغییر می‌کند و بچه ها پناه پدر و مادرشان می‌شوند. پناه روزهای نا‌امیدی و خستگی. آغوش کوچکی که دوباره آنها را به زندگی بر می‌گرداند. یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از دخترش نوشته:«كودكان يكى از زيباترين پديده‌هاى هستى هستند كه در لحظات نااميدى از همه تلخى‌هاى زندگى مى‌توانند با پاكى و شفافيت و شادمانى‌هاى ديدنيشان درخشش اميد را در قلب و ذهنمان پديدار كنند و تشويق‌مان كنند تلاش كنيم دنيا را جاى بهترى براى آنها بسازيم .براى همه كودكان جهان .»   

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16386 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11584 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3398 بازدید