2109
از تولد بنیامین کوچولو تا دلتنگی‌های محسن چاوشی

از تولد بنیامین کوچولو تا دلتنگی‌های محسن چاوشی

1397/09/14 بازدید2951
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته خیلی شاد است. پدری از تولد دومین پسرش نوشته و پدر دیگری تولد دخترش را تبریک گفته. البته دلتنگی برای مادر و متن عاشقانه و اعتراض به یک خبر هم داریم. پس اگر دوست دارید حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

بنیامین بهادری و پسر دوم

بنیامین بهادری حالا پدر سه فرزند است. یک دختر و دو پسر. او یازدهم آذر ماه برای طرفدرانش از خوشحالی اش نوشت و اینکه پسرش در ایران و در یکی از بیمارستانهای تهران به دنیا آمده است و حالا خانواده آنها پنج نفره شده است. او با انتشار عکسی از پسرش که هنوز اسمی ندارد و همسرش او را فعلا بنیامین کوچولو صدا می‌کند، اینگونه احساساتش را توصیف کرد:«٢٧٨- امروز يازدهم آذر ماه هزار و سيصد و نود و هفت خانواده چهارنفره ى ما پنج نفره شد... مسافر كوچولومون در يكى از بيمارستان هاى تهران و توسط يكى از بهترين پزشكان ايرانى و گروه حرفه ايشون به دنيا اومد.
٢٧٩- سفر قبلى كه رفته بوديم امريكا (2017)، قرار بود فقط براى چند هفته اونجا پيش پدر، مادر و خواهر و دوستاى قديمى شايلى باشيم تا حال و هواش عوض شه. همون روزهاى اول متوجه شديم كه ايشون بارداره.. به ذهنم هم نمى‌رسيد كه بمونيم اونجا و قلباً هم نمى‌خواستم كه يك سال بمونيم ولى با توجه به اينكه شايلى بيشتر زندگيشو تو امريكا گذرونده بود و اساساً براى هر مادرى راحت تره كه پيش خانواده ى خودش و در محيطى كه احساس راحتى بيشترى مى كنه بچه اش رو به دنيا بياره، خودم رو مُجاب كردم كه بن سان در امريكا به دنيا بياد. بعدها كه جزئيات ماجرا روشن بشه خواهيم فهميد كه اقامت و شناسنامه و اين حرفا پشيزى واسه من ارزش نداشته و نداره. دخترى براى اولين بار مى خواد مادر بشه احساس اينكه پيش خانواده اش باشه احساس اينكه پزشكى اون كشور براش قابل اعتمادتره و درست يا غلط از بيمارستان هاى ايران مى‌ترسه ... اين ها دلايل من براى موندن تو امريكا و به دنيا اومدن اولين پسرم در اون كشور بود.
٢٨٠- از نوروز نود و هفت وقتى فهميديم كه دوباره مسافرى خواهيم داشت تماااااام تلاشم رو كردم تا اين بار همه و مهم تر از همه شايلى رو راضى كنم كه اين كوچولو رو تو ايران به دنيا بياريم. خيلى رو اين پروژه كار كردم و وقت گذاشتم تا قلباً رضايت داد براى موندن در ايران و تجربه ى زايمان در كشور خودمون. (توضيحش زياد جالب نيست؛ ولى براى خانواده ما و با توجه به شرايط و امكاناتى كه در امريكا داريم، كل مخارج اين پروسه در اونجا كمتر از اينجاست حتى با همين دلار چاق)
٢٨١- امروز تو بيمارستان فرمانيه پرستارها به شوخى مى‌گفتند كه چرا بين دو برادر تبعيض قائل شدين و مثلاً بعدها كه اين كوچولو بزرگ شد نگه كه چرا منو تو امريكا به دنيا نياوردين؟؟ جوابم كوتاه بود: "همه ما بايد كارى كنيم وقتى اين دو تا بزرگ شدند، بن سان اعتراض كنه كه چرا منو تو ايران به دنيا نياوردين!"
٢٨٢- اين شدنيه كه حس خودباورى اون قدر در ما شكوفا بشه تا هر كدوممون در هر جايگاهى كه هستيم بهترين خودمون باشيم و هر كدوم اول از خودمون شروع كنيم و جامعه و شهر و كشور خودمون رو طورى بسازيم كه داشتن يا نداشتن شناسنامه خارجى موضوع پيش پا اُفتاده اى بشه.» 

محسن چاوشی و دلتنگی برای مادر

محسن چاوشی خواننده محبوب پاپ از دلتنگی برای مادرش نوشته است. اینکه دیر به دیر به دیدارش می‌رود چقدر دلش برای او و بوی دامنش تنگ شده است. چاوشی در این پست با انتشار عکسی از مادرش نوشت:«مادرم کو؟ مادر مریض شده‌ام و باز یاد تو افتاده ام ! عیش و نوش هایم همه تمام شده اند..و شکست خورده و آشفته نمیدانم به کجا بروم! کسی بگردنش نمیگیردم از دهان دامنها نیز افتاده ام و دامنی بسیار میخواهم برای اشک های بسیارم ! من همه اش افتاده ام کسی بلند نمی کند مرا و نمی‌تکاندم. زخمی و خاکی آمده‌ام که بلند کنی ام و بتکانی کودک ناسپاست را! شهد ها و شکرها با دیگران و زخم ها با تو .گُه میخورد کسی که اینگونه است بگوید دوستت دارم ماما! دامنهای کوچک گرفتنمان از تو ! و خود دامنی شده اند کودکی را و بیچاره من! که دستم جدا شده از دستت و گم شده ام از تو ..و از دور میشنوم گفته ای که خوب خوابیده است!؟ ، گرسنه نماند مریض نباشد پاره ی جگرم، از دور حس میکنم رنجش را و دردش را ! جگرش خون که میشود میفهمد جگرم خون است مریض که میشود بزور میخندد تا نگران نشویمو وقتی که میفهمیم یکی یکی پراکنده میشویم سوی دامنک ها و این راه و آن راه ها و لاابالی ها!و در نهایت یکی بزور میماند و مشغول به “انرویدها” و “ او اس ها”بی تاب میشود شماره میگیرد همه جگرانش را که لاابالی اش را که بنده ام بجوید و بجوید حال و احوالش را.به صبوری ات نبود کسی و نمی آید!هر چه میکردم مقصر دیگران بودند و چه دلیرانه‌ فاش نمیکردی همه رازها و اسرارم را.دیر دیدنت از خجالت نیست ، از ناسپاسی است و البته نیازمندی هایم به تو تمام شده است مثل همه نیازمندان تا خرشان از پل گذشت لگد میزنند صاحبانشان را!از خودم به هم میخورد حالم ، حال که باید محبتت بکنم همه را خرج محبت فروشان کرده ام و بعد از لگدها ، زخمی و خاکی بسوی تو میدوم!مگر محبتت کم بود که محبت را در ناکجا آبادهامیجستم؟! کاش بی نیاز نمیشدمت و هر روز میدیدمت ماما! ماشین رخت شویی زنده آشپزخانه غمگین قرص های بی خوابی ببخش مرا!»

پژمان بازغی و ترانه عاشقانه

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در فیلم سینمایی محصول ایران و ترکیه بازی کرده است با انتشار عکسی از پسر بچه ای که در این فیلم با او همبازی بوده نوشته:« ترانه ای عاشقانه برایم بخوان.» این پسر بچه با مزه تجربه بازی در چند فیلم و سریال ترکیه ای را هم دارد.

شیلا خداداد و اعتراض به خبر

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون یکی از بازیگرانی بود که به خبر 20:30 وانتشار لیست هنرمندانی که فرزندانشان را در خارج از کشو ر به دنیا آورده‌اند، واکنش نشان داد. او در اینستاگرامش نوشت:«پس تمام مشکلات مملکت تقصیر ما بود؟ من الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره تو وطن به دنیا میارمشون.» البته خداداد بعد از این پست یک عکس هم از دخترش ساتین به اشتراک گذاشته و نوشته:«این هم ساتین خانم. ساتین در فارسی به معنی محبوب و دوست داشتنی است.»

علی دایی و دخترش نورا

علی دایی سرمربی تیم سایپا و بازیکن سابق تیم ملی خیلی اهل به اشتراک گذاشتن عکسهای خانوادگی و دختر و همسرش نیست اما این بار فرق می‌کند. روز تولد فرزند همیشه روز خاصی است. به همین دلیل علی دایی بهترین گلزن تیم ملی با انتشار عکسی از دخترش نورا تولد او را تبریک گفته است. او با یک جمله تولد تنها فرزندش را تبریک گفته است:« تولدت مبارک دخترم.»

رامبد جوان و بچه های بهشت

رامبد جوان مجری و کارگردان محبوب که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد عکسی از خودش و همسرش را در کنار بچه‌های بهشت امام رضا به اشتراک گذاشته است. او در کپشن این عکس نوشته:«امشب یه شب درجه یک در کنار بچه‌های بهشت امام رضا. جاتون خالی خوش گذشت.» موسسه خیریه بهشت امام رضا از بچه‌های معلول نگهداری می‌کند. همچنین رامبد جوان پای پست خودش هم کامنت گذاشت و نوشت: «امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه ای بیش نبوده.» چند روز پیش در فضای مجازی شایعه شده بود رامبد جوان و نگار جواهریان از هم جدا شدند.
  

نرگس کلباسی و قلب همیشگی

نرگس کلباسی اشتری نه هنرپیشه است نه مجری اما حالا از خیلی از هنرمندان معروفتر و البته محبوب تر است. در بیوگرافی او نوشته اند نرگس کلباسی ایرانی-بریتانیایی است که برای کودکان یتیم و معلول هند پرورشگاه‌هایی می‌ساخت و پس از حادثه‌ای به قتل غیرعمد یک کودک متهم شد که در مارس ۲۰۱۷ و با حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا، از همه اتهامات وارده تبرئه شده و بی‌گناه شناخته شد. اما اگر از مردم کرمانشاه و روستاهای سرپل ذهاب بپرسید فقط یک جمله در معرفی او می گویند:« او برای ما خانه می سازد» نرگس کلباسی بعد از زلزله سرپل ذهاب به مناطق زلزه زده رفت و به مردمی که خانه و سرپناهشان را از دست داده بودند قول داد با کمک مردم ایران خانه هایشان را می سازد و ساخت. حالا او هر روز از روند کارهایش می‌نویسد. از اینکه چقدر پول جمع شده و چقدر هزینه شده و چه خانه‌هایی ساخته شده و...کلباسی هر روز عکسهایی از کودکان این روستاها به اشتراک می‌گذارد و امید را که روی چهره‌هایشان با لبخند دیده می شود به تصویر می‌کشد.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15811 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11303 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2310 بازدید