2109
از رامبد و دخترک جوان تا طرفدار محسن ابراهیم زاده

از رامبد و دخترک جوان تا طرفدار محسن ابراهیم زاده

1397/12/08 بازدید4486
نی نی سایت: این هفته اینستاگرام در تسخیر مادرها ست. بیشتر ستاره ها و چهره های معروف روز مادر و روز زن را تبریک گفته‌اند. البته تبریکهای متفاوت و شیرین زبانی بچه ها هم هست. یک تشکر و البته ذوق زدگی ویژه هم از رامبد جوان داریم که به زودی پدر می‌شود.

رامبد جوان و ذوق دختر دار شدن

فقط یک جمله در یک سخنرانی کافی بود تا خبر همه جا ببپیچد.نگار جواهریان در سخنرانی اعلام کرد که باردار است و او برای اولین بار با دخترش به این مراسم آمده است. بعد از انتشار این خبر موجی از تبریک به طرف این زوج روانه شد. حالا رامبد جوان این خوشحالی را اینگونه با طرفدارانش سهیم شده:« چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می‌گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی‌فهمن چه شود. آرزو می‌کنم همه‌ی بچه‌ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن. قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه‌ی شما و دعاهاتون و تبریک‌هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان. اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی‌ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف‌هامون و پروروندن قدرت‌ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه‌ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و .... و در آخر اینکه وقتی تصمیم می‌گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.
من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه‌ی معنیهاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه‌ها مهمترین و باارزشترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره.ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می‌دونیم.»
 

محسن ابراهیم زاده و طرفدار کوچک

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ که طرفداران زیادی هم در فضای مجازی دارد از یکی از کوچکترین طرفدارانش رونمایی کرده. دختر بچه ایی که عکسش را روی بیلبورد دیده و شناخته.او درباه این ویدیو فقط یک کلمه نوشته و هم احساسش را با چند ایموجی نشان داده:«ای جان.»
 

 
منوچهر هادی و مادر سوفیا

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار عکسی به همسرش یکتا ناصر تبریک گفته است. او در یک جمله کوتاه اینگونه احساسش را نشان داده است:« یکتای عزیز مادر سوفیای قشنگم روزت مبارک.»

شیلا خداداد و تبریک با مزه ساتین

شنیدن تبریک آن هم از زبان یک دختر بچه که تازه زبان باز کرده خیلی شیرین است. شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون که مادر دو بچه است یک ویدیوی بامزه از دخترش ساتین منتشر کرده که به سختی تلاش می کند بگوید مادر روزت مبارک. او در کپشن این ویدیو نوشته:« روز مادرا مبارک.»
  
 

داریوش فرضیایی و فرشته روی زمین

دنیای مادر و پسری عمو پورنگ و مادرش هم ماجرای خودش را دارد. داریوش فرضیایی هر چند وقت یک بار یک ویدیو یا یک عکس از مادرش منتشر می کند و کلی هم قربان صدقه اش می رود. او البته این بار بهانه بزرگی دارد. تبریک روز مادر.:«روزت مبارك مادر جان. ازت دورم ولي دلم پيشت مونده فرشته روي زمين. از راه دور دست و پاهاتو ميبوسم و هرلحظه دعا ميكنم خدا سايه ات رو از سرمون كم نكنه. الهي قربونه خنده هات برم.ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر رو به همه مادران فداكار و مهربون كشورم تبريك و شادباش عرض ميكنم.»

بابک جهانبخش و عشق کوچکش

بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ هر چند وقت یک بار با اشعار عاشقانه ای از عشق پدری می نویسد. او این بار با انتشار عکسی از پسرشه نوشته:« حس‌ بودنت
قشنگترین حس‌ دنیاست
تو‌ که باشی هر روز را نه !
هر ثانیه را عشق است ...»

امیرآقایی و صفحه مهربانی

امیر آقایی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون از رسیدن سال نو و شرایط اقتصادی نوشته. آقایی با انتشار عکسی از فالوئرهایش خواسته کسب و کارحلالشان را زیر آن پست تبلیغ کنند.او نوشته:« عزیزان چیزی به سال نو نمانده است. هرچند که سال وقتی نو می شود که احساس تازگی کنیم. روزهای سخت اقتصادی و شرایط ناگوار امان همه مان را بریده است. لطفا زیر این پست کسب و کار حلالتان را تبلیغ کنید. این کمترین کمک می تواند با شد برای بازار کساد بی رونق شب عید. هوای همدیگرو داشته باشیم.»
 

رضا صادقی و فرشته های زندگی اش

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ هم روز تولد حضرت فاطمه زهرا (ص) و روز مادر و روز زن را به مهمترین زنان زندگی اش تبریک گفته. او اول از همه به مادرش تبریک گفته و نوشته:« خدا حفظت كنه فرشته زندگيم ، مادرم ، تاج سرم . روزت مبارك عزيز جانم .روز مادر و زن رو به همسر خوب و صبورم هم تبريك ميگم ، اميدوارم هميشه مهرت و عشقت همراهـم باشه . تولد حضرت زهـرا و روز مادر و زن رو به همه مادران و زنان صبور سرزمينم تبريك ميگم . و خدا همه مادرايى كه در آسمانن رحمت كنه و روحشون شاد.»

ارسال نظر شما

login captcha

سایت بسیار خوب و پر محتوایی دارید . همچون بر فراز آسمان ها می باشد

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16407 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11596 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3694 بازدید