2109
از تبریک جالب هوتن شکیبا تا عکس تارزانی رامبد جوان

از تبریک جالب هوتن شکیبا تا عکس تارزانی رامبد جوان

1397/11/24 بازدید3485
نی نی سایت: با اینکه جشنواره فیلم فجر تمام شده اما هنوز حواشی و خبر و گله و شکایت و تبریک ها در اینستاگرام ادامه دارد. لابه لای این عکسها و ویدیوها هم می‌توان دلتنگی فوتبالیست معروف و دوران تارزانی رامبد جوان را هم دید. اینستاگرام مثل همیشه برای شما مطالب تازه دارد. پس اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب را از دست ندهید.

هوتن شکیبا و تبریک تولد جالب

هوتن شکیبا که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول جشنواره را به دست آورد یک ویدیوی متفاوت روی اینستاگرامش گذاشته. او درباره این ویدیو ومدل پول جمع کردن این پسر بچه نوشته:«به بهانه ى به دنيا آمدن پسر محمد قدس و عسل جون . بركت زندگيتون باشه ايشالله و سلامت و عاقبت به خير. پ ن: از اين به بعد فكر كنم قرارداد هامون رو بايد ايشون تأييد كنن.» حتما شغل محمد قدس یک ربطی به پول و قرارداد و فیلم و تئاتر دارد که هوتن شکیبا با او شوخی کرده است.
  
 


رامبد جوان و دوران تارزانی

تا حالا عکس دوران تارزانی یک بازیگر معروف را دیده بودید؟ رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون یک عکس از دوران کودکی اش به اشتراک گذاشته و از تارزان بودنش نوشته:«احتمالا قرار بوده تارزان بشم. یک سال و نیمه در آغوش مادر جان.»

علی کریمی و آخرین بازی

دوران کودکی بهترین زندگی همه انسانهاست. دورانی که هیچ وقت رهایت نمی‌کند و همیشه دلت برایش تنگ می‌شود. علی کریمی بازیکن سابق و محبوب تیم ملی و پرسپولیس هم دلش برای دوران کودکی و آخرین روزی که با دوستانش بازی کرده تنگ شده او با انتشار عکسی نوشته:« دقت کردین یه جایی تو بچگیامون برای آخرین بار رفتیم تو کوچه و بادوستامون بازی کردیم . بدون اینکه بدونیم آخرین بار بوده.»

مهناز افشار و پسر خوش تیپ

مهناز افشاربازیگر پرکار جشنواره فیلم فجر اینستاگرامش را با چند عکس از روزهای پایانی جشنواره به روز کرده است. او با انتشار عکسی که با یک پسر خوش تیپ گرفته نوشته:« چون دلم ضعف رفت برای این پسر خوشتیپ و جذاب دوباره پست رو گذاشتم.امشب آخرین شب کنفرانس مطبوعاتی ما بود! میخوام از تک تک منتقدان نازنین، خبرنگاران محترم، عکاسان عزیز و عزیزانی که در این مدت میزبان ما و فیلم های ما در سینماها بودن تشکر کنم و خسته نباشید بگم.همچنین از شما مردم نازنین ممنونم که عاشقانه و زیبا از فیلم ها حمایت کردید .و یک تشکر ویژه اژ طرفداران عزیزم و عزیزانی که ادمین صفحاتی هستن که اسم من در بالای صفحه آنهاست میکنم. بدونین جای تک تک شما در قلب من محفوظ هست و دوستتون دارم.»

عمو پورنگ و خنده همیشگی

داریوش فرضیایی ، عمو پورنگ بچه ها باز هم به ملاقات کودکان بیمار رفته. او این‌بار در بیمارستان مفید با بچه ها بگو و بخند می‌کند و برایشان آواز می‌خواند.:«زندگي وا نمی ايسته فقط بخند
هركی نخنده خسيسه فقط بخند
سخت نگير زندگی رو فقط بخند
ساده بگير همه چی رو فقط بخند.»
 
 


نوید محمدزاده و غلام قمر

نوید محمدزاده بازیگر محبوب سینما اینستاگرامش را با عکس کودکی از فیلم متری شیش و نیم به روز کرده است. فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و بازیگر نوید محمدزاده و پیمان معادی به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران معرفی شد.محمدزاده درباره این عکس نوشته:« من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع ‌ شکر هیچ مگو.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها