2709
از آینده رامبد جوان تا دندان دختر مهران غفوریان

از آینده رامبد جوان تا دندان دختر مهران غفوریان

1398/07/17 بازدید15191

با اینکه هر روز متعلق به بچه هاست و فقط با شادی و خنده آنهاست که دنیا زیباتر از همیشه می شود، اما در هفته ملی کودک اینستاگرام پر شده از خنده کودکانی که پدر و مادرها عکسهایشان را به اشتراک گذاشته اند. البته یاد گذشته و تلاش برای آینده ای بهتر هم داریم که در مطلب این هفته نی نی سایتگرام می بینید.

رامبد جوان و یادی از دونده

کودکان زیادی قهرمان فیلمهای سینمایی هستند و البته کودکان زیادی هم هستند که در دنیای واقعی مثل یک قهرمان زندگی می کنند. رامبد جوان در هفته ملی کودک ویدیویی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که نقش اول آنها بچه ها بودند. از دونده و باشو غریبه کوچک گرفته بچه های آسمان و ...جوان که امسال با دخترش نوردخت هفته ملی کودک را جشن می گیرد درباره این پست نوشته:« آینده را باید ساخت.»

 

مازیار فلاحی و باران زندگی اش

برای همین است که م یگویند قدم بچه ها همیشه با خیر و برکت همراه است دیگر چه برسد به اینکه دختر هم باشد. مازیار فلاحی خواننده محبوب پاپ با انتشار ویدیویی از تولد باران گفته بارانی که با حضورش حالا بهترین اتفاق زندگی اوست:«دخترم امروز دوازدهم مهرماهه.روزي كه بدنيا اومدي ..و حضورت باعث تمام اتفاقات خوب زندگي من شد همون سالي كه من اولين اهنگم رو بنام مجنون ليلي رو ساختم و منتشر كردم.خودت مي دوني كه چقدر دوستت دارم.تولدت مبارك دختر قشنگم باران از طرف بابا.»

 

علی دایی و یادی از گذشته

برای همین است که می گویند لحظه های خوب زندگی را ثبت کنید تا وقتی دلتان تنگ می شود و غصه خیلی بزرگ می شود با دیدن دوباره آنها روحتان تازه شود. عکسهای قدیمی با اینکه رنگ و رویی ندارند اما پر از خاطره هستند. درست مثل این عکسی که علی دایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و یاد روزهای خوب با پدر بودن افتاده. علی دایی درباره این عکس نوشته:« هفده سال گذشت . روحت شاد پدر.»

مهتاب کرامتی و هفته ملی کودک

همه بچه ها حق دارند شاد باشند و در محیطی سالم و آرام رشد کنند.هدفی که مهتاب کرامتی بازیگر محبوب سینما و سفیر یونیسف با انتشار چند عکس در روز ملی کودک درباره آن صحبت کرده:« از طرف خودم و دفتر یونیسف ایران شانزدهم مهر ماه، روز ملی کودک را به همه کودکان و نوجوانان و همینطور همه آنهایی که قلبشان برای کودکان می تپد، تبریک میگم. امسال روز کودک با سی امین سال تصویب پیمان نامه حقوق کودک همزمان شده است. پس به عنوان شهروندان این کره خاکی، هر جایی که هستیم و هر که هستیم، بیایید قول بدهیم گامهایی استوار برداریم و جهانی بسازیم که در آن همه کودکان فارغ از شرایط و وضعیت زندگیشان، بتوانند سالم و شاد رشد کنند، به آموزش با کیفیت دسترسی داشته باشند و بتوانند همه استعدادهایشان‌را شکوفا کنند.»

ساره بیات و عشق خاله

بعضی هدیه ها خیلی به دل می نشینند.البته اگر از یک شخص خاص و در یک روز خاص هم باشد که دیگر داستانش فرق می کند. برای همین می شود بهترین هدیه زندگی. ساره بیات بازیگر سینما با انتشار عکسی از این هدیه خاص نوشته. گلی که از طرف دوران خواهر زاده اش به دستش رسیده و روزش را ساخته. او درباره این هدیه نوشته:«عشق خاله.من برای تو نفس میکشم.قلب من با نفس تو می تپه.عمر من کادوی توست.از هدیه قشنگت ممنونم.»


هادی حجازی فر و هامون

بعضی از عکسها به هیچ توضیحی نیاز ندارند. خودشان حرفشان را می زنند . فقط ای کاش همه این دعاها مستجاب و همه این آرزوها یک روز به واقعیت تبدیل شود . هادی حجازی فر بازیگر سینما با انتشار این عکس از پسرش نوشته:« خدا را شاکرم بخاطر محبتی که لایِ هزاران سختی و روزگار سختِ آن سالها از پدرم آموختم و حالا با هامونم تجربه شان میکنم . خدا را شاکرم که کمکم کرد که بدانم داشتن شادی ، آرامش ،قدرت و امید به آینده برای او از هزاران ترس و نگرانی ذاتیِ منِ پدر مهم تر است . خدا را شکر کنیم و از او بخواهیم مثل همیشه کمکمان کند که خنده ها و فردایِ بچه هایمان را بیشتر از خودمان و عشق و وابستگی مان به آنها دوست داشته باشیم .پ.ن : این عکس را بسیار دوست دارم و راستش هر وقت می بینمش به هامون حسادت میکنم.پ.ن ۲ : کاش میشد تمام پدران جهان را از شرمندگیِ کودکانشان و کودکانِ جهان را از جنگ ، گرسنگی ، کار و کابوس نجات داد.»

عماد طالب زاده و پرنسس شایلی

درستش همین است. دخترها همیشه پرنسس پدرهایشان هستند. یک رابطه پر از عشق و البته خاص به نام رابطه پدر و دختری. عماد طالب زاده خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از دخترش احساسش را این شکلی تعریف کرده است:«من و پرنسسم شایلی خانم.»


شاهرخ استخری و تبریک ویژه

این عکس از خانواده استخری یکی از پربیننده ترین عکسهای چند روز گذشته اینستاگرام بود. دلیلش هم این بود که همسر شاهرخ استخری بالاخره یک عکس کنار همسر و دخترانش پناه و نبات منتشر کرد. البته بهانه انتشار این عکس هم تولد شاهرخ استخری بود. همسر شاهرخ استخری تولد شوهرش را این شکلی تبریک گفت:«تولدت مبارک مرد من.»

منصور ضابطیان و علی کوچولو

نوستالژی اگر این نباشد پس چیست؟ ترانه علی کوچولو حالا با روح و جان بچه های دهه پنجاه و شصت عجین شده است.بچه های دوران جنگ. شاید برای همین منصور ضابطیان نویسنده و مجری تلویزیون در روز کودک این ویدیو را به انتشار گذاشته تا بچه های آن سالها که بیشترشان پدر و مادرهای این روزها هستند ، یاد کودکی شان بیفتند.

 

پر بازدیدها

مهران غفوریان و دندانهای هانا

باز هم یک رابطه جالب و بامزه پدر و دختری. روایت بی دندانی دختری که خیلی هم دوست دارد غذا بخورد و پدری که برای نشان دادن دندانهای دخترش خیلی هیجان دارد اما موفق نمی شود. ویدیو پربازدید این هفته متعلق به مهران غفوریان و دخترش هاناست.     

 

ارسال نظر شما

login captcha

امیدوارم دندان هایش سالم دربیان چقد زیباتر شده این بچه

پربازدیدترین ها