2109
از تولد دختر رامبد جوان تا عزیزای دل امید حاجیلی

از تولد دختر رامبد جوان تا عزیزای دل امید حاجیلی

1398/05/02 بازدید8799
به غیر از به دنیا آمدن نوردخت دختر رامبد جوان که سر و صدای زیادی در اینستاگرام به پا کرده، هنر نمایی کودکان هم سوژه این هفته نی نی سایتگرام است. از حافظ خوانی گرفته تا اجرای ترانه های محسن چاووشی و امید حاجیلی. البته دندانپزشک کوچک و بچه عاشق کله پاچه هم داریم. پس اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب نی نی سایتگرام را از دست ندهید.

مازیار فلاحی و حافظ خوانی سارینا

حافظ خوانی همیشه زیباست دیگر چه برسد به اینکه یک دختر بچه غزلی از حافظ بخواندو یک خواننده محبوب هم آن را منتشر کند. مازیار فلاحی خواننده پاپ با انتشار ویدیویی از نفر اول حافظ خوانی ایران نوشته:«چه تسلطي كي ميتونه اينجوري حافظ بخونه؟»
 
 


امید حاجیلی و دختربچه های پر انرژی

انرژی مثبت همین طوری از آسمان نمی افتد. گاهی باید خودمان دنبالش بگردیم و روزمان را بسازیم. درست مثل امید حاجیلی خواننده محبوب که با انتشار یک ویدیوی قدیمی کلی انرژی مثبت گرفته. انرژی از آواز خوانی دسته جمعی دخترهای کوچولو. ترانه ای قدیمی که شاید خیلی از طرفداران این خواننده هم با آن خاطره داشته باشند. حاجیلی درباره این ویدیو نوشته:« ای جونم این آهنگ و شنیدید آیا؟ امروز امروز. امروز نشه دیروز . یک ویدیوی قدمی ولی پر از انرژی مثبت.»
 
 


نیما کرمی و دندانپزشک خانگی

پدر بودن پر است از تجربه های جدید. گاهی باید مریض بچه ات باشی گاهی دکتر. گاهی بچه پسرت می شوی گاهی هم باید نقش دزد را بازی کنی تا پسر پلیست تو را دستگیر کند. این ویدیو هم یکی از همان تجربه های شیرین پدرانه است. نیما کرمی مجری تلویزیون زیر دست پسر دندانپزشکش نشسته تا دندانش را درست کند. او درباره این ویدیو نوشته:« رفتم دندانپزشکی آقا محمد کیامهر.»
  
 


شاهرخ استخری و بازیهای پناه

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون که همه صفحه اینستاگرامی اش به دو دخترش پناه و نبات اختصاص دارد این بار با انتشار ویدیویی از یک داستان برعکس نوشته است:« خیلیاتون گفته بودین این بچه ها رو بازیچه خودت کردی. می خواستم بدونید گاهی هم برعکسه.»
  
 


بابک جهانبخش و عکس قدیمی با پسر

عکسها هرچه قدیمی تر می شوند انگار واقعی تر هستند. انگار شادی توی عکس درست می آید و می نشیند روی قلبت. برای همین هم هست که سر زدن به آلبومهای قدیمی و خاطره سازی کلی انرژی مثبت به همراه دارد. بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ هم عکسی قدیمی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته:« یه عکس قدیمی اما برای من فوق العاده دوست داشتنی.»

رضا صادقی و ویانای عاشق کله پاچه

خیلی از بچه ها اصلا نمی دانند کله پاچه چی هست اما ویانا دختر رضا صادقی اشق کله پاچه است. البته او درخواستش را چند بار مطرح می کند اما گویا. بهتر است بقیه اش را از زبان خود رضا صادقی بخوانید:« به حرفاى دخترامون گوش بديم و دل بديم ، اگه درست بود بى تعصب بپذيريم و اگه اشتباه قانعش كنيم .شنيدن حرفاشون باعث ميشه براى شنيده شدن و ديده شدن هر كارى نكنن .البته كله پاچه ويانا خانوم كلا رد شد اما حد اقل نظرش و اعلام كرد .درون قدرتمند يك دختر يعنى آينده قدرتمند يك نسل.»
 
 


محسن چاووشی و بیست هزار آرزو

هر کدام از این بچه ها یک دنیا آرزو دارند. برای همین هم هست وقتی از آرزوهایشان می خوانند اینگونه به دل می نشیند. محسن چاووشی خواننده محبوب پاپ ویدیویی از همخوانی دختربچه ها در یک جشن تولد منتشر کرده است بدون هیچ کپشنی چون اصلا نیازی به کپشن ندارد.
 
 


محمد معتمدی و همه زندگی اش

دنیای پدرها و پسرها کاملا متفاوت است. یک دنیای مردانه پر از عشق. برای همین هم هست که پسر همه زندگی بابا می شود. محمد معتمدی خواننده محبوب با انتشار عکسی از تولد پسرش سید فربد نوشته:« همه زندگى بابا !تولدت مبارك.فربُدِ من! يك سال از زمينى شدنت گذشت و تو با اومدنت به اين دنيا دل من و مادرت رو پر از عشق و شور و اميد كردى. در سالروز تولّدت از خداى بزرگ برات سلامتى، خوشبختى و عاقبت به خيرى ميخوام.دوستت دارم پسر قشنگم. الهى كه همه كودكان زير سايه پدر و مادر و در پناه خداى بزرگ خوشبخت و شاد باشند.»

پر بازدیدها

نوردخت جوان

پر بازدیدترین پست اینستاگرام در چند روز گذشته خبر به دنیا آمدن فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان بود.بعد از آن سفر پر ماجرای این زوج معروف به کانادا، حالا بیشتر صفحه های سینمایی اینستاگرام از به دنیا آمدن نوردخت جوان نوشته اند. قدم نورسیده مبارک.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها