2109
از امید حاجیلی و آتیلاخان تا ارشان خواجه امیری

از امید حاجیلی و آتیلاخان تا ارشان خواجه امیری

1397/12/22 بازدید1929
نی نی سایت: این هفته نی نی سایتگرام کاملا مردانه است. پدرها از شیرین زبانی و زیبایی فرزندانشان نوشته اند و هنرمندها هم از هوادارانشان.تا دلتان بخواهد سالگرد ازدواج و تبریکهای خاص هم داریم. البته تبریک و عکس زیبای پسر و مادری هم هست. پس اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام باخبر شوید، این مطلب را از دست ندهید.

امید حاجیلی وآتیلا خان

امید حاجیلی خواننده محبوب و کلی پر سرو صدا یک ویدیوی جالب از یکی از هوادارنش به اشتراک گذاشته. هواداری کوچک در هواپیما. حاجیلی درباره این ویدیو نوشته:« از طرفدارهای جذابم ... جناب آتيلا خانِ خجالتی ... به گفته ی پدرشون، ظاهراً حركات موزونش با آهنگ های من در منزل عالی هست.»
 


احسان خواجه امیری و جان بابا

بچه های عینکی خیلی بامزه هستند. انگار زیبایی هایشان دوبرابر می شود. احسان خواجه امیری خواننده محبوب پاپ هم از همین احساسش نوشته. او با انتشار عکسی از پسرش نوشته:« جان بابا عینکی شد.»
 

صابر ابر و مامان فخری

صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر با یک عکس زیبا روز جهانی زن را به مامان فخری اش تبریک گفته. او درباره این عکس نوشته:« هر روز روز زن است. همیشه و مادام. امروز یک اعلام بزرگتر است. پ ن : عکس مربوط به روزهای فیلمبرداری مستند «تا هفت خانه آن‌ورتر» است. مامان فخری جان در بابل.»

رضا صادقی و عاشق بی توقع

رضا صادقی خواننده مشکی پوش پاپ با یک عکس خانوادگی از سالگرد ازدواجش نوشته از همه طرفدارانش تشکر کرده است:« هفت سال صبورى دنياى ادمى كه دنياش پر از ديوانگيه كم نيست، هفت سال مهر و همراهـى روزاى تلخ و شيرين . و حالا با دو فرشته كنارم هستى همسر همواره همراهم. سالگرد ازدواجمون مباركمون باشه و بازم ممنون بودنتم كه هميشه عاشق بوده و بى توقع .سايه مهرت برقرار مهربانوى من. ممنون از دعاى خير همه عزيزانم.»

پوریا پورسرخ و خشن بی اعتنا

پوریا پورسرخ بازیگر سینما وتلویزیون این بار صفحه اینستاگرامش را با یک عکس جالب به روز کرده است. او درباره این عکس فقط سه جمله نوشته. خود عکس گویای همه چیز است:« خشن، جذاب، بی اعتنا.»

منوچهر هادی و سالگرد ازدواج

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون بخشی از شادی روز سالگرد ازدواجش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته. هادی درباره احساسش در این روز نوشته:«امروز بیست اسفند. یکتای عزیزم سومین سال با تو بودن و هدیه قشنگی که برام به این دنیا آوردی سوفیای نازنینم رو قدردانم بی شک حضور تو در کنارمن بزرگترین اتفاق زندگیمه. تبریک عزیزم.»

محمد معتمدی و فربد

محمد معتمدی خواننده آواز سنتی عکسی از پسرش فربد به اشتراک گذاشته. یک عکس همراه با بهترین آرزوهای دنیا برای طرفدارانشو معتمدی در کپشن این عکس نوشته:« سلام به روى ماه همگى. روزتون به خير و شادى. بهترين آرزوهاى دنيا رو براتون داريم.
از طرف من و پسرم فربُد.»

شاهرخ استخری و قصه پناه

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ویدیوی جالبی از انگلیسی صحبت کردن دخترش پناه به اشتراک گذاشته و از طرفدارانش خواسته به فرزندانشان زبان بیاموزند. پناه در این ویدیو از شخصیتی می گوید که آب نبات بچه ها را می دزدیده. او درباره این ویدیو نوشته:« بالاخره فهمیدیم که بنجامین پسر شیطونی هست که در روز ولنتاین آبنبات های همه رو دزدیده...دیگه حریفش نمیشم.بچه هارو دست کم نگیرید، از سنین پایین آموزش غیر مستقیم زبان رو شروع کنید با چیزی که دوست دارن مثل کارتون».
 
 
.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16467 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11628 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4337 بازدید