2109
از عشق عجیب بهنام بانی تا نی نی رامبد جوان

از عشق عجیب بهنام بانی تا نی نی رامبد جوان

1398/04/26 بازدید31853
قدم نو رسیده مبارک. لطفا این جمله را فراموش نکنید چون در اینستاگرام این هفته نوزادان چند روزه ای داریم که تازه پا به این دنیا و البته دنیای مجازی گذاشته‌اند. البته از کودکان کار و فرشته‌های آسمانی هم عکس و تصویر داریم. پس اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب را حتما بخوانید.

بهنام بانی و هم خوانی با فرشته های آسمانی

عشق واقعی را همین بچه ها دارند. در دنیایی بدون ریا و ظاهر سازی زندگی می کنند برای همین هم هست که این قدر هم نشینی با آنها لذت بخش و دل نشین است. بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ هم از لذت هم نشینی با این بچه ها نوشته. بچه هایی که عشقشان از ته دلشان است:« باور کنید توصیفش سخته وگرنه حتما براتون می گفتم چه حس عجیبیه وقتی این فرشته های آسمونی با اون دلای پاک و پر از‌ صفاشون اسمم رو صدا می زنن یا آهنگ هامو با صدای دوستداشتنیشون می خونن ... نمی دونم شاید یه روزی یه جایی بتونم حالی که دارم رو براتون تعریف کنم.عشقشون از تهِ تهِ دلشونه و به دل آدم میشینه.»
 
 


رامبد جوان و انیمیشن نی نی و دادا

رامبد جوان که تا چند وقت دیگر دخترش به دنیا می آید حالا علاقه زیادی به دنیای نی نی ها پیدا کرده است. او این بار در ادامه کارهای برنامه سازی اش از انیمیشنی رونمایی کرده مخصوص نی نی هاست. رامبد جوان با انتشار چند ویدیو نوشته:« انیمیشن‌های نی‌نی و دادا کار جدید من و مقداد عزیز است که برای بچه‌ها داریم تولیدشون می‌کنیم. برای ما کشف دوباره‌ی دنیای کودکیمونه که همینقدر ساده و شیرین و مهمه. به کودکان پیشنهاد بدین تا با نی‌نی و دادا آشنا بشن امیدواریم دوسشون داشته باشن.»
 
 


شیلا خداداد و عکس سه تایی

بیشتر عکسها بدون بهانه و دلیل گرفته می شوند اما بعضی وقتها یک سوژه جالب بهانه یک عکس خانوادگی می‌شود. درست مثل این تصویر. شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشته:« ماسه تا وقتی به یه سگ ژرمن شپرد خیلی خوشگل خیره میشیم.»

شیلا خداداد

برزو ارجمند و یاد یک خاطره

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولد امام رضا تصویری منتشر کرده که پدر ، پسر و پدربزرگ در آن حضور دارند. او درباره این عکس نوشته:« يا امام رضا، شش سال پيش تولد امام رضا، حرم امام رضا.»

برزو ارجمند و پسرش

شهربانومنصوریان و قدم نورسیده

قدم نو رسیده مبارک. این نظر خیلی از فالوئرهای شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان بود اما خیلی از آنها هم نظر متفاوتی داشتند. اینکه :« اوااا شما کی زایمان کردی؟ تو ویدیو قبل که باردار نبودی؟ چی شد این بچه از کجا اومد؟... به هر حال خبر خوب این است که شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان حالا مادر یک نوزاد پسر است. او با انتشار چند عکس از پسرش آرشام نوشته:« كوچک رويایی من. دنيا اگر خودش را بكشد نمي‌تواند به عشق من نسبت به تو شك كند. تمام بودنت را حس می كنم.» البته درباره رفتار پسرش هم این پیش بینی را داشته:« یه پسر همیشه با مادرش مثل یه ملکه رفتار می کنه و با پدرش مثل قهرمان درجه یکش! بهترین آرزوها برای پسر کوچولوی من.»


پریناز ایزدیار و سهم کودکان زباله گرد

نامه ای به اعضای شورای شهر از طرف یک بازیگر درباره بچه های زباله گرد.داستان همین است. اینکه بچه های زباله گرد روزگار خوبی ندارند و روزی ۱۰ ساعت کار می کنند و ...پریناز ایزدیار بازیگر سینما با انتشار عکسی از یک کودک زباله گرد نوشته:« اعضای محترم شورای شهر در ازدحام خبرهای سیاست‌زده و زرد این‌روزها برخی تیترها چه آسان فراموش می‌شوند؛ «کودکان زباله‌گرد بیش از 10 ساعت در روز کار می کنند»، «سهم آن‌ها از تجارت طلای کثیف، کمتر از 3 درصد است»، «شب‌ها را در گودها، کوره‌های متروکه و بدون کمترین امکانات بهداشتی سر می‌کنند» «قاچاق هدایت شده کودکان به منظور زباله‌گردی از هرات شکل می‌گیرد»
انگار مدت‌هاست در این سرزمین کودکان اولویت ندارند. کودکانی که قربانی فقر، اعتیاد و بدسرپرستی می‌شوند و بغض در گلو شکسته‌شان دیگر کمر هیچ‌کدام از ما را خم نمی‌کند.
چقدر عجیب شده‌ایم‌، چه راحت سقوط انسانیت و رنج کودکان را به تماشا نشسته‌ایم چه بی‌خیال به دیدن کودکان زباله‌گرد شهر عادت کرده‌ایم...»
 

سارا بهرامی و جان جهانش

خاله شدن حتما خیلی شیرین است که با یک دست خط عاشقانه درباره آن بنویسی و حست را با بقیه شریک شوی. البته اگر این خواهرزاده وقت شناس باشد و درست وقتی بیاید که همه منتظرش هستند. حتی غم. اینکه غم با آمدنش برود و هامون خانواده به سوگ نشسته را خوشحال کند. سارا بهرامی بازیگر سینما با انتشار عکسی از خواهرزاده‌اش یک کپشن عاشقانه نوشته :« این یک دست خط عاشقانه است. هامون عزیزم، خواهر زاده‌ی قشنگم. قلب من، نفس من، عشق من. منت بر سر ما گذاشتی و خوش آمدی...خوش آمدی در لحظه‌ایی که برای از دست دادن مادربزرگ قلب ما به درد آمده بود. آمدی تا به ما یادآوری کنی جهان می‌تواند تا این اندازه غیر قابل پیش‌بینی و شگفت انگیز باشد. جان جهانم چه خوب که وقت شناس بودی تا کم کنی درد از دست دادن را...تا امید، این موهبت بی‌اندازه ی الهی را در ما زنده نگه داری. تو آمدی و قلب شکسته‌ی پدربزرگ را التیام بخشیدی...روح مادربزرگ شاد و در آرامش.»
   

سارا بهرامی

پوریا پورسرخ و شنبه با نی نی

گویا پوریا پورسرخ علاقه زیادی به بچه ها دارد شاید برای همین هم هست که برای انرژی گرفتن از تصویر بچه ها و نوزادان استفاده می کند. پورسورخ بازیگر سینما و تلویزیون برای طرفدارانش با تصویر یک نوزاد آرزوی شنبه ای پر از انرژی کرده. البته این نوزاد خوابیده اما از کجا معلوم شاید بیدار شد بای دنیا انرژی.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15389 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10942 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2209 بازدید