2109
18 کودک مبتلا به ایدز در بهزیستی تهران

18 کودک مبتلا به ایدز در بهزیستی تهران

1397/07/16 بازدید322

نی نی سایت: کودکان همیشه قربانی می شوند. مهشید موقر معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران اعلام کرد ۱۸ کودک مبتلا به ایدز و ۸ کودک مبتلا به هپاتیت در مراکز شبانه‌روزی پذیرش شده‌اند.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته ملی کودک درباره آمار کودکان کار و خیابان مبتلا به ایدز به آنا گفت:« تست اچ آی وی و هپاتیت جزو تست‌های اولیه تشخیصی برای پذیرش کودکان در مراکز شبه خانواده و شبانه روزی بهزیستی است و در پی غربالگری‌های انجام شده در بین کودکان کار و خیابان استان تهران خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلا آنها به ایدز و هپاتیت ارائه نشده است.»
موقر درباره آمار کودکان مبتلا به ایدز که در مراکز بهزیستی تحت نگهداری و مراقبت هستند، گفت:« در مراکز شبه‌خانواده بهزیستی استان تهران تعدادی از کودکان مبتلا به ایدز و هپاتیت بدسرپرست یا بی‌سرپرست حضور دارند که اکثرا از مادران معتاد یا بیماری متولد شده‌اند. طبق آخرین آمار مراکز نگهداری کودکان زیر ۱۸ سال، تاکنون ۱۸ مورد ابتلا به ایدز گزارش شده که ۷ مورد کودکان زیر ۲ سال، ۲ کودک ۴ تا ۶ سال، ۷ کودک ۷ تا ۱۲ سال و ۲ کودک ۱۳ تا ۱۸ ساله بوده است. ۸ کودک مبتلا به هپاتیت گزارش شده که ۵ نفر زیر ۲ سال و ۳ نفر بین ۴ تا ۶ سال بوده‌اند.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16451 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11612 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4165 بازدید