2109
این هفته در آمل، ارومیه، تهران و مشهد

این هفته در آمل، ارومیه، تهران و مشهد

1397/06/21 بازدید1059
چیزی به آخر تابستان نمانده است. پس همین روزهای باقی مانده را خوب برنامه‌ریزی کنید تا همیشه از این تابستان به خوشی و خاطرات خوب یاد کنید.تفریح کنار دوستان،خانواده به‌ویژه بچه‌ها امید به زندگی و نشاط روزانه شما را چندین برابر خواهد کرد.درست به همین خاطر است که مجموعه‌ای از پیشنهادهای متفاوت را پیش روی شما قرار می‌دهیم. پس از زندگی بیشتر لذت ببرید.

رکاب بزنید و لذت ببرید / تفریح در پیست دوچرخه سواری آکادمی ورزشی شهر بهشت مشهد

اگر از یک جا نشینی و ساعت‌ها چرخیدن در فضاهای مجازی خسته شده‌اید پیشنهاد دوچرخه سواری حتماً سرحالتان می‌آورد. پس با دوستانتان قرار بگذارید و برای تفریح آخر هفته در پیست دوچرخه سواری همای برنامه‌ریزی کنید.اگر بدانید که همین تفریح لذت بخش و رکاب زدن چه تأثیرات مثبتی بر روی بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و افزایش سلامتی شما دارد حتماً این تفریح را جدی‌تر می‌گیرید. آکادمی ورزشی شهر بهشت تنها آکادمی ورزشی با پیست اختصاصی دوچرخه‌سواری در ایران است که شما می‌توانید با استفاده از چهارچرخه‌ها و دوچرخه‌ها در فضایی زیبا، اوقات مفرحی را با دوستان خود بگذرانید. پس معطل نکنید و یک روز تفریحی کاملاً ورزشی را برای خودتان بسازید.

دوچرخه سواری در پیست همای مشهد

تفریح در یک دشت رؤیایی / دشت آزو در آمل

این پیشنهاد برای اهالی تهران، آمل، فیروزکوه یا دماوند می‌تواند یک پیک‌نیک و تفریح دوست داشتنی جهت گذران یک روز تعطیل آخر هفته در طبیعت باشد؛ پیشنهادی که با گشت و گذار در دشتی زیبا به شما فرصت می‌دهد خود را به دست طبیعت بسپارید و ساعاتی از زندگی روزمره شهری فاصله بگیرید.اینجا یعنی دشت زیبا و دیدنی آزو در مسیر جاده فیروزکوه به آمل قرار دارد که دیدن زیبایی‌های آن تنها با یک ساعت پیاده‌روی سبک از لابه‌لای مراتع سرسبز و تپه‌های پرگل میسر است؛ به ویژه اینکه نمایی نزدیک و واقعی از قله دماوند را هم از همین دشت در چشم‌اندازی سبز ‌می‌توانید تماشا کنید. پس این آخر هفته را در کنار دماوند خوش بگذرانید و تفریح کنید.

تور دشت رویایی آزو آمل

یک بازی خانوادگی هیجان انگیز / کانتراسترایک در تهران

بازی کامپیوتری محبوب کانتراسترایک را بعضی‌ها می‌شناسند اما خبر خوب اینجاست که این بازی برای اولین بار در دنیا در محیط واقعی طراحی و تأییدشده است تا شما یک بازی مفرح و هیجان انگیز را کنار خانواده یا دوستان خود تجربه کنید.پس اگر علاقه‌مند هستید بدون هیچ آسیبی در یک محیط جنگی واقعی حضور پیدا کنید و با دشمن رو در رو بجنگید بازی کانتراسترایک بهترین گزینه برای تفریح این هفته شماست. ابتدا تیم خود را جمع کنید چون برای حضور در بازی حداقل باید ۶ نفر و حداکثر ۱۰ نفر باشید. اگر بازی را هم بلد نیستید جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که ۱۵ دقیقه آموزش قبل از شروع بازی برای شما اختصاص داده‌شده است. پس این آخر هفته به آدرس فلکه دوم شهران،خیابان کوهسار،کوچه دانش، باغ نگارستان، جنب زمین فوتبال بروید و از یک بازی و تفریح جالب با کلی اتفاقات غیرمنتظره لذت ببرید.

کانتراسترایک در تهران

به مهمانی کتاب‌ها بروید / تفریح در نمایشگاه کتاب ارومیه

نمایشگاه بزرگ کتاب که به‌تازگی در ارومیه کار خود را شروع کرده منتظر شماست تا قبل از ورود به فصل پاییز همه کتاب‌های موردعلاقه درسی و غیر درسی خود را تهیه کنید. پس این آخر هفته برای یک تفریح کاملاً فرهنگی و البته علمی برنامه‌ریزی کنید و به این نمایشگاه بزرگ سری بزنید. این نمایشگاه تا 25 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه یعنی پارک جنگلی ارومیه در بام شهر برپاست اما چه فرصتی بهتر از آخر هفته تا با فراغ بال و زمان بیشتر در این مهمانی کتاب‌ها شرکت کنید.
 
نمایشگاه کتاب ارومیه


این آخر هفته عروسک‌ها منتظر شما هستند / موزه عروسک و فرهنگ ایران در تهران

در نزدیکی مترو دروازه دولت، ابتدای خیابان سعدی شمالی، عروسک‌هایی از ملل مختلف و فرهنگ و اقوام ایرانی دور هم جمع شده‌اند و همین‌جا بازدید از این موزه‌ی زیبا را برای این آخر هفته پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه‌ای از عروسک‌های مردم‌ساخت قومی ایران، عروسک‌های پدیدآورندگان ادبیات کودک ایران، عروسک مجسمه‌های زنان مناطق مختلف ایران با پوشش هر منطقه و سلسله‌های مختلف تاریخی ایران و عروسک های چوبی اقوام و نقوش فرش‌های ایرانی در این موزه هستند تا شما را به دل قصه‌ها و تاریخ ببرند. اما تعریف ما کافی نیست. این آخر هفته بروید و از نزدیک این همه زیبایی را ببینید. این موزه پنجشنبه و جمعه‌ها از ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر میزبان شماست تا تفریح کنید و لذت ببرید.

موزه عروسک و فرهنگ ایران

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16408 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3744 بازدید