2709
این آخر هفته در شیراز، تهران، ارومیه، آستارا

این آخر هفته در شیراز، تهران، ارومیه، آستارا

1398/06/13 بازدید2016
اگر پایبند وعده‌های هفتگی بین خودمان و برای تجربه‌ی یک آخر هفته تابستانی هیجان‌انگیز آماده هستید ما باز هم برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای داریم. فقط کافی‌ است از شتابی که گذر عمر دارد غافل نشوید و از لحظات بهترین خاطره‌ها را بسازید. البته ناگفته نماند که همه‌ این تفریحات، با جمع‌های خانوادگی یا دوستانه دلچسب‌تر خواهد بود پس حتما آنها را برای همراهی تشویق کنید. باور کنید تمام امکاناتی که این روزها در کنار و گوشه شهرها برای شما فراهم شده، روحیه را تقویت و هیجان خون شما را بالا می‌برند.

آسمان را در آغوش بگیرید / آخر هفته تفریح در زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از ارتفاع و ورزش را با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات یکجا لمس کنید زیپ لاین در پارک کوهستانی دراک را از دست ندهید. ورزشی هیجان انگیز که حس پرواز همراه با هیجان را به دنبال دارد. این ورزش اصلا پیچیده نیست. چون در ابتدا شما را به یک قرقره می بندند و روی یک سیم بکسل که بالای محوطه قرار گرفته رها می کنند تا بعد از طی مسیر 1200 متری به آن طرف از مسیر برسید. با زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز در ارتفاع ۲۰۰ متری پرواز می‌کنید و به سادگی آسمان را به آغوش می‌کشید.این زیپ لاین در شیراز برای استفاده آقایان، بانوان و کودکان زیر ۹ سال به همراه والدین فراهم است.

یک تالاب حیرت انگیز ببینید / آخر هفته تفریح در تالاب استیل آستارا

هیچ کجا به اندازه تالاب‌های شهرهای شمال کشور که با منظره های سرسبز و زیبا احاطه شده‌اند چشم هر بیننده ای را مبهوت تماشای خود نمی‌کند، به ویژه تالاب استیل در نزدیکی آستارا که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. با یک سفر کوتاه حتی یک روزه به تالاب استیل می‌‌توانید از تفریحات بی‌نظیری مانند ماهیگیری، قدم زدن در طبیعت و تماشای چشم اندازهای دیدنی را تجربه کنید. از طرفی تماشای پرندگان مهاجری که بر فراز تالاب استیل در حال پرواز هستند از دیگر دیدنی‌های این تالاب بوده و تفریحی عالی بی شمار می‌آید. سرسبزی و زیبایی در اطراف این تالاب در فصول بهار و تابستان به اوج خود می‌رسد بنابراین تا تمام نشدن این فصل طبیعت گردی در تالاب استیل که در فاصله 7 کیلومتری از شهر آستارا و در نزدیکی روستای عباس آباد و جاده رشت به آستارا واقع شده است را از دست ندهید.

ساخت و ساز را به بچه‌ها بسپارید / آخر هفته تفریح در بیلینو پارک نهج البلاغه تهران

اولین شهربازی عمرانی در ایران با وسایل راه سازی، عمرانی و ماشین آلات سنگین در مقیاس کوچک را برای روزهای آخر هفته به شما پیشنهاد می‌کنیم جایی که غیر از تفریح، ذهن کودکان را به مسائلی مانند ساخت و ساز و راه سازی آشنا می کند تا شاید در آینده نسبت به این رشته شغلی علاقمند شوند.پس با بردن بچه‌ها به پارک بیلینو در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را هم برای آنها فراهم می‌کنید. البته در این پارک بازی های دیگری مثل ماسه بازی و خانه کودک، دایناسورهای رباتیک، چرخ و فلک و کشتی، ایرهاکی هم وجود دارد که یک روز شاد و مفرح را برای بچه‌ها می‌سازد. این پارک از ساعت 10 صبح تا 10 شب همراه مامان و باباها میزبان شماست.

در میان دره و جنگل پیاده‌روی کنید / آخر هفته تفریح در کنار آبشار شلماش ارومیه

ترکیب هیجان انگیز از رودخانه،آبشار،کوه و جنگل برای سفر به به یک منطقه بکر و دیدنی کافی خواهد بود و همه اینها انگیزه‌ای می‌شود که در برنامه رفتن به سردشت و آبشار شلماش اختصاص پیدا کند. این آبشار از سه طبقه پشت سر هم تشکیل شده و در نهایت از ارتفاع 50 متری به پایین سرازیر می‌شود. با رفتن به این منطقه می‌توانید علاوه بر تماشای زیبایی‌های آبشار و چشم اندازهای اطراف آن، پیاده‌روی کوتاه ولی دل‌انگیزی را در میان جنگل و دره ای سرسبز تجربه و آخر هفته‌ای خاطره انگیز را در میان این همه زیبایی خلق کنید.برای رفتن به کنار این آبشار زیبا در نزدیکی روستای شلماش به سمت استان آذربایجان غربی،در فاصله 15 کیلومتری از شهر سردشت و در جوار دره‌ای زیبا حرکت کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

 یعنی عاشق زیپ لاین دارک شیرازممممم   

 مطالب خیلی خوبی بود

چه طبیعت زیبایی داره ادم حس سلامتی و شاد بودن بهش دست میده


پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14652 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4342 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3797 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

2 روز پیش
|
3194 بازدید