2709
افتتاح اولین بیمارستان هوشمند در ارومیه

افتتاح اولین بیمارستان هوشمند در ارومیه

1396/12/05 بازدید307

نی نی سایت: بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند کشور امروز با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده به بهره برداری رسید.
 معاون رئیس جمهوری در آئین افتتاح این مرکز جراحی با اشاره به اینکه توجه روزافزون به حوزه بهداشت و درمان از اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید است، گفت: «سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت بهداشتی کشور در دستور کار جدی دولت قرار دارد و این امر با همراهی بخش خصوصی دنبال می شود. توجه به ظرفیت های بخش خصوصی یکی از مهمترین ضرورت های توسعه کشور در بخش های مختلف است و نقش بخش خصوصی نباید نادیده گرفته شود. احداث بیمارستان پیشرفته میلاد ارومیه نیز نشان دهنده همین توان قابل توجه بخش خصوصی است و نیت خیرخواهانه سرمایه گذاران را برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این منطقه نشان می دهد.»
او همچنین با اشاره به تجهیزات پزشکی بیمارستان میلاد، گفت:« طراحی و خدمات منحصر به فرد این بیمارستان نقش بسزایی در جذب گردشگران سلامت خواهد داشت و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.»
معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در‌ راستای افتتاح بیمارستان بین المللی امید قدردانی کرد.
بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است؛ به گفته سازندگان، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.

ارسال نظر شما

login captcha

بسیار عالی😎

پربازدیدترین ها