2109
این هفته در تهران، ارومیه، چابهار و کرمان

این هفته در تهران، ارومیه، چابهار و کرمان

1398/01/28 بازدید1588
این ماه و هفته‌های پیش رو در اردیبهشت ماه آسمان و زمین تماشایی می‌شود. پس رنگارنگ‌ترین فصل سال را به گردش وتفریح بگذرانید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید. امیدواری و مثبت اندیشی طعم تلخ روزهای سخت و پر تنش را مزه دار خواهد کرد. پس خودتان را با انگیزه به افکار خوب و لحظه‌های شاد بسپارید. به جاهایی که دوست دارید قدم بگذارید و تجربه‌های شیرین کسب کنید. آخر هفته‌ها فرصت خوبی است تا در کنارهم به زیبایی‌های این دنیا لبخند بزنیم و کلی عکس خاطره انگیز برای فرداها ثبت کنیم. پس پیشنهادهای این آخر هفته را هم از دست ندهید.

کودکان سیل زده را شاد کنید / آخر هفته تفریح در گردهم‌آیی قایق‌های کاغذی در تهران

از این دست قرارهای خانوادگی برای سپری کردن آخر هفته‌ها غافل نشوید، بچه‌ها تشنه کمک کردن به همسن و سال‌های خود به ویژه در شرایط سخت هستند. در یک اتفاق قشنگ قرار است گردهمایی قایق‌های کاغذی در پنجشنبه پیش رو در تاریخ 29 فروردین از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در خانه وارطان برگزار شود.جایی که محل نمایشگاه و فروش آثار هنری به نفع مناطق سیل زده و اهدای اسباب بازی،عروسک و لوازم التحریر به هموطنان سیل زده است.همچنین خرید کتاب‌های خواندنی و باکیفیت با تخفیف‌های بسیار خوب و اهدا آن به سیل زده‌ها در کنار نشست و برنامه‌های دیدنی دیگر هم در این گردهم‌آیی برگزار خواهد شد.تمام عواید فروش آثار هنری هم همان‌جا مستقیم به حساب هلال‌احمر واریز خواهد شد.برای حضور در این دورهمی نیکوکارانه و شاد می‌توانید در تهران به میدان فلسطین،خیابان طالقانی غربی،پلاک 514 بروید.

هم دوچرخه سواری و هم کالسکه سواری کنید / آخر هفته در هفت باغ علوی کرمان

اگر اهل تفریح‌های خانوادگی هستید همین آخر هفته برای رفتن به هفت باغ کرمان تا ماهان برنامه ریزی کنید. بزرگراهی به طول 28 کیلومتر با داشتن باندهای تندرو،پیست دوچرخه،اسب،درشکه،مسیر پیاده با وجود فضای سبز و آلاچیق‌های متعدد محیط بسیار دیدنی را برای یک روز گردش و تفریح دارد.به علاوه اینکه در ابتدای مسیر باغ‌ها هم آبنماهایی وجود دارد که زیبایی و طراوت فضا را دو چندان می‌کند.بهترین آخر هفته در یک بزرگراه گردشگری با مجموعه‌ای متنوع از تفریحات ماننده پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری که در این هفت باغ و تا رسیدن به ماهان بر سر راه شما قرار دارد. این گردش جانانه را از دست ندهید و یک روز تمام از کلی سرگرمی و تفریح در هوای بهاری کرمان لذت ببرید.

منظره زیبای باغ علوی در کرمان با ساعت و برکه

تماشای ساحل خروشان بریس / آخر هفته در بندر بریس چابهار

در روستایی ساحلی حدود 64 کیلومتری چابهار یک دریای بیکران با مرغ‌های دریایی و تماشاچیانی که بالای صخره و رو به دریا نشسته‌اند در انتظار شماست در جایی که اسمش بندر بریس است. بندری‌ 200 ساله که ماهی‌گیرها همان جا تورهایشان را کنار بندر پهن می‌کنند و صیدهایشان را توی سبدها می‌اندازند. سبدهایی پر از شیرماهی، شوریده و حلوا و میگو که تماشا کردن آنها ساعت‌ها زمان می‌خواهد. چیزی که بندر بریس را تماشایی کرده، قایق‌ها و لنج‌های صیادانی است که از دریا برگشته یا در حال رفتن به دریا هستند و مرغ‌های دریایی که بالای قایق‌ها در پروازند. بندر بریس، ساحل آرامی دارد، پس اهالی این بندر زیبا برای یک آخر هفته به یادماندنی برنامه‌ریزی خود را به سمت رفتن به بندر بریس تغییر دهید تا غروب خورشید را از بالای دیواره‌های صخره‌ای تماشا کنیم.

قایق ها بر سواحل چابهار بندر بریس

سوار بر قطار شادی تفریح کنید / آخر هفته تفریح دردهکده ساحلی ارومیه

برای اینکه یک دل سیر تفریح کنید با دوستان خود برای رفتن به یک دهکده پر از سرگرمی و شادی برنامه‌‌ریزی کرده و به سمت دهکده ساحلی چی چست به راه بیفتید. چون هر آنچه از یک آخر هفته پر از هیجان به ذهنتان می‌رسد در یکی از مناطق زیبا و و دیدنی ارومیه تجربه خواهید کرد. از سایت پرواز، هواپیماهای رادیو کنترل از دور، ماشین‌های رادیو کنترل، موتور سیکلت سواری تا تماشای موزه تاریخ طبیعی و قطار شادی که می‌تواند تمام انرژی از دست رفته هفته پشت سر گذاشته را به شما بازگرداند. تماشای دریاچه مصنوعی این مجموعه با آبنماهای زیبا هم از دیدنی‌های دیگری است که تماشای آن آرامش بخش و مفرح است. پس مسیرتان را به سمت فاصله 18 کیلومتری ارومیه به طرف دریاچه بندر گلمانخانه تغییر دهید تا آخر هفته‌ای متفاوت داشته باشید.

خیابان مسقف با چتر در ارومیه دهکده ساحلی

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8933 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6477 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15138 بازدید