2109
توصیه بیرانوند به کودکان کار: مراقب رویاهایتان باشید

توصیه بیرانوند به کودکان کار: مراقب رویاهایتان باشید

1397/04/25 بازدید478

نی نی سایت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال بازی فینال جام جهانی را با کودکان کار تماشا کرد. کودکان حاشیه تهران که کودکی شان با کار سپری می شود، میهمان برج میلاد تهران شدند تا بازی فینال را در سالن های برج به همراه دروازه بان تیم ملی تماشا کنند. علیرضا بیرانوند در این دورهمی فوتبالی به کودکان کوره پزخانه حاشیه تهران گفت:« ما همدیگر را خوب می شناسیم. شما را بارها دیده ام و شماها سر تمرین های من آمده اید. من یک اتاق پر از گل دارم که شما آن ها را به من هدیه داده اید. من از جنس شما بودم، اما از رویاهایم عقب نکشیدم و سعی کردم هر روز رو به جلو بروم. شما هم باید رویاهایتان را دنبال کنید تا به آن ها برسید. همه شما می توانید بهترین باشید.»
بیرانوند در ادامه گفت:« من امروز واقعا دوست داشتم فوتبال را کنار شما ببینم و در کنار شما باشم. دیدن فینال جام جهانی در کنار شما به من لذت می داد و به خاطر همین الان پیش شما هستم.» او در پاسخ به سوال یکی از کودکان درباره لحظه مهار پنالتی رونالدو گفت: «موقعی که رونالدو پشت توپ قرار گرفت تا پنالتی اش را بزند، من فقط به یک چیز فکر کردم؛ به سختی هایی که کشیدم و اینکه باید رویاهایم را دنبال کنم. رویای من این بود که به اینجا برسم و الان بهترین فوتبالیست جهان پشت توپ ایستاده بود. من باید مزد زحمت هایم را می گرفتم و گرفتم. آن لحظه خدا به من کمک کرد، دعای تک تک شما و مردم ایران هم پشتم بود تا من به آرزویم برسم.»
به گزارش مهر علیرضا بیرانوند در پایان این دیدار فوتبالی پیراهنهای تیم ملی را برای کودکان کار امضا کرد و روی آنها نوشت:«مراقب رویاهایت باش .»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید