2109
از پست غمگین بیرانوند تا فاش شدن راز عمه خانم!

از پست غمگین بیرانوند تا فاش شدن راز عمه خانم!

1397/11/10 بازدید3623
نی نی سایت: جو هنوز فوتبالی است. درست است، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا با سه گل به ژاپن باخت اما هنوز بحث داغ اینستاگرام است. البته دلبری بچه ها برای پدر و مادرها و فاش کردن رازعمه و برادرزاده و رو کردن عکسهای قدیمی هم داریم. اینستاگرام این هفته نی نی سایت متنوع و پر از ویدیو و عکسهای دیدنی است.

علیرضا بیرانوند و شرمندگی مردم

علیرضا بیرانوند ستاره تیم ملی ایران در مسابقات جام ملتهای آسیا بعد از باخت تیمش مقابل ژاپن از هموطنانش عذر خواهی کرد. بیرانوند با انتشار عکسی از یک هوادار خردسال تیم ملی که بعد از باخت ایران اشک می ریزد نوشت:« هیچ چیز نمیتونه آرومم کنه، خیلی ناراحتم، مگه میشه اینهمه درد رو توصیف کرد! شرمنده شما هموطنان عزیز شدیم...» بیرانوند چند روز پیش هم از تولد دخترش نوشت و دوری از دردانه اش:« دخترم، این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست.از راه دور تولدت را تبريك ميگم.»
 

پرواز همای و دختر زیبای عشایر

پرواز همای خواننده محبوب که همین چند روز پیش اپرای منصور حلاج را در تالار وحدت اجرا کرد از دختر بچه زیبای عشایری نوشته است. او با انتشار ویدیویی از این دیدار شیرین نوشته است:«نازنین دختر زیبای عشایری که کنار کوه کُتَل کازرون با خانواده ی دامدارش زندگی می کرد و زیباترین خاطره ی ما پس از پرواز در کازرون شد. »
 


پانته آ بهرام و حب نبات

پانته بهرام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ویدیوی جالبی از حرف زدن یک دختر بچه به انتشار گذاشته که انگلیسی را بهتر از فارسی حرف می زند. او درباره این ویدیو نوشته:«
حب نبات است پدر سوخته
آب حیات است پدر سوخته
پ ن : مایا فیاض زاده اول انگلیسی یادگرفته بعد فارسی و حالا کارش این است که بر میزان شیرینی کره ی زمین ، بسی بیافزاید.»
  
 


غزل شاکری و عکس قدیمی

عکسهای قدیمی همیشه یاد آور روزهای خوش کودکی هستند، روزهای دوربینهای آنالوگ و ماشینهای قدیمی و حالهای خوب. غزل شاکری بازیگر سینما و تلویزیون که همین چند هفته پیش سریال پر ببیننده بانوی عمارت از او پخش شد ، اینستاگرامش را با یک عکس قدیمی به روز کرده و نوشته:«با عسل و علی! خواهر و برادر عزيزتر از جانم.»
 

شیلا خداداد و تب فوتبال

بازی فوتبال تمام شده. ایران باخت و برگشت. اما خیلی از ستاره های قبل از شروع بازی نیمه نهایی از تیم ملی حمایت کردند. شیلا خداداد هم یکی از ستاره هایی بود که در اینستاگرامش از تیم ملی نوشت. او با انتشار عکسی از دختر ساتین نوشت:« ما فردا برنده ایم.» متاسفانه برنده نبودیم.

شاهرخ استخری و نبات و پناه

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون که حالا پدر دو دختر است هر از چندگاهی اینستاگرامش را با عکسهای نبات و پناه به روز می کند. او این بار عکسی سه نفره به اشتراک گذاشته و برای طرفدارانش آرزوی حال خوب کرده و نوشته:«خوب باشید.»
 

احسان خواجه امیری و راز عمه

عمه ها همیشه رازدار برادرزاده ها هستند اما برادرزاده ها چطور؟ این ویدیو نشان می دهد که خیلی هم این طور نیست و ممکن است راز بزرگ عمه را فاش کنند. احسان خواجه امیری خواننده محبوب پاپ ویدیویی از تاب سواری پسرش به اشتراک گذاشته که در آن مشغول فاش کردن راز عمه است. خواجه امیری در کپشن این ویدیو با مزه نوشته:«ای عمه نگفته بودی.»
  
 


بنیامین و بارانا و بن سان

بنیامین بهادری خواننده پاپ دو پسر و یک دختر دارد. او هر چند وقت یک بار اینستاگرامش را با عکسهای فرزندانش به روز می کند. شایلی همسر بنیامین هم یک عکس از بن سان پسر اولش به اشتراک گذاشته ونوشته:« من و اين كوچولو چه روز هايى رو با هم گذرونديم.. فقط خودم و خودش ميدونيم . ميدونم بزرگ ميشى و يه پسر خيلى قوى ميشى .يه روزى كه بزرگ ميشى و شايد اين پُست رو ببينى.بعد برات تعريف ميكنم كه تو با تمام كوچولوييات چه قدر بزرگ بودى.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14723 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10407 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2068 بازدید