2109
سالن زیبایی در پردیس (بورگ) فاز 11 - 8 و خدمات حرفه ای اکستنشن مژه

سالن زیبایی در پردیس (بورگ) فاز 11 - 8 و خدمات حرفه ای اکستنشن مژه

1402/10/05 بازدید546

استفاده روزانه از ریمل و فرمژه برای داشتن مژه های زیبا و خوش حالت ، کاری خسته کننده است. امروزه برای داشتن مژه های زیبا ، بلند و حجیم راهکارهای نیمه دائمی و بهتری وجود دارد. افرادی که مایل هستند مژه های زیبایی داشته باشند ، می توانند از خدمات کاشت و یا اکستنشن مژه در سالن زیبایی بورگ پردیس استفاده کنند. در محدوده شرق تهران ، آرایشگاه زنانه متعددی خدمات اکستنشن مژه را ارائه می دهند. از چالش های پیش روی بانوان علاقه مند به مژه های پرپشت ، بلند و حجیم ، پیدا کردن بهترین آرایشگاه در پردیس برای کاشت مژه در این محدوده از شهر تهران است. برای آشنایی با بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه پردیس تهران در ادامه این مقاله با ما همراهی کنید.

 

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبلیدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

 

اکستنشن مژه در سالن زیبایی بورگ پردیس

اکستنشن و یا کاشت مژه ، از روش های نیمه دائم و موقتی برای بهبود فرم ، اندازه و حجم مژه ها می باشد. به طوری که در این روش مژه های مصنوعی در لا به لای مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند و به این ترتیب مژه های فرد پرپشت تر ، بلندتر و تیره تر از حالت اولیه خود می شوند.

متخصصی که در زمینه کاشت و اکستنشن مژه مهارت دارد ، برای انجام این خدمات زیبایی ، مژه ها را به صورت تک به تک و تار تار و با استفاده از چسب مخصوص برای اکستنشن مژه ، در میان مژه های طبیعی قرار می دهد. چسب مورد استفاده برای اینکار در دسته بندی چسب های نیمه دائمی قرار دارد ، به همین دلیل مژه های مصنوعی برای یک بازه زمانی سه هفته الی یک ماهه در لا به لای مژه های طبیعی باقی می مانند و پس از این مدت زمان افراد باید برای ترمیم مژه های خود اقدام کنند.

در نظر داشته باشید که چشم جزو عضوهای حساس در صورت است ؛ به همین دلیل حتما سعی کنید برای اکستنشن مژه به بهترین مرکز اکستنشن مژه پردیس شرق تهران مراجعه کنید تا هیچ آسیبی به چشم های شما وارد نشود. در ادامه چند سالن زیبایی در پردیس تهران نام آشنا یا سالن زیبایی پردیس در اکستنشن مژه در شرق تهران را معرفی کرده‌ ایم. پس از دیدن نمونه کارها ، می توانید برای دریافت خدمات ، وقت خود را رزرو نمایید.

انواع کاشت مژه در بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه پردیس تهران

کاشت مژه در بهترین آرایشگاه زنانه اکستنشن مژه پردیس تهران در مدل های مختلفی انجام می شود. انتخاب مدل مناسب برای کاشت مژه ، به سلیقه زیباجویان وابسته است. در ادامه پیرامون رایج ترین مدل های کاشت مژه توضیحاتی را آورده‌ ایم.

 

اکستنشن مژه کلاسیک در سالن های زیبایی پردیس

در روش کاشت مژه به سبک کلاسیک ، هر یک از تارهای مژه مصنوعی به یک تار مژه طبیعی چسبانده می شوند. اکستنشن مژه کلاسیک برای دسته ای از افراد که به مژه های طبیعی علاقه مند هستند ، مناسب است. در این تکنیک حجم و اندازه مژه ها طبیعی می باشد.

 

اکستنشن مژه والیوم در شرق تهران

اکستنشن مژه والیوم برای دسته ای از افراد که به مژه های پرحجم و بلند علاقه مند هستند ، مناسب است. در این مدل بر روی هر یک تار موی طبیعی ، چندین تار مژه مصنوعی چسبانده می شود و نتیجه نهایی کار بسیار پرپشت و پر حجم است. این تکنیک از تکنیک های مد در سالن های زیبایی شهر پردیس است.

 

اکستنشن مژه گربه ای در آرایشگاه های زنانه پردیس

در تکنیک اکستنشن مژه گربه ای ، تعداد مژه ها با نزدیک شدن به دو طرف چشم ها ، بیشتر می شوند و مژه ها حالت پرپشتی را به خود می گیرند. در قسمت بیرونی مژه ها ، بر روی هر تار مژه ، چندین مژه مصنوعی قرار می گیرد تا در نهایت چشم ها حالت گربه ای پیدا کنند.

 

ماندگاری اکستنشن مژه خدمات سالن زیبایی بورگ پردیس تهران چقدر است ؟

یکی از پرتکرارترین سوالات از سالن زیبایی بورگ پردیس تهران، سوال در مورد ماندگاری اکستنشن مژه است. مژه ها در یک سیکل طبیعی برای رویش ، رشد ، ریختن و رشد مجدد قرار دارند ؛ به صورتی که مژه های مختلف در مراحل مختلفی از چرخه قرار می گیرند. برخی از مژه ها ممکن است در مرحله ریزش باشند و دیگری مرحله رشد را طی کند. وقتی تارهای مژه مصنوعی به تارهای طبیعی می چسبند ، پس از اتمام دوره رشد مژه های خود فرد ، همراه با مژه های طبیعی می ریزند. در این صورت افراد باید برای ترمیم مژه های خود اقدام کنند.

اگر زیباجویان پس از اکستنشن مژه ، به نکات مراقبتی شامل عدم ماساژ چشم ها ، عدم استفاده از ریمل و محصولات آرایشی چرب و … توجه داشته باشند ، اکستنشن مژه بین سه هفته الی یک ماه ماندگاری خواهد داشت.

 

قیمت کاشت مژه در بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه پردیس شرق تهران

قیمت کاشت مژه در بهترین آرایشگاه زنانه اکستنشن مژه پردیس تهران با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر است. در ادامه به مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت اکستنشن مژه شرق تهران اشاره کرده‌ ایم :

 

جنس مژه شامل طبیعی و یا تولید شده از متریال مصنوعی

مرکز انتخابی برای کاشت مژه و مهارت مژه کار

مدل انتخابی برای کاشت مژه

و …

 

هزینه خدمات زیبایی معروف ترین سالن های زیبایی زنانه در پردیس فاز ۱۱

سشوار مابین ۲۰ الی ۵۵ لیر قیمت لیر در زمان نگارش این متن ۳ هزار تومان است.

اصلاح صورت و ابرو مابین ۴۰ الی ۱۰۰ لیر

بافت مو مابین ۷۰ الی ۲۸۰ لیر

شینیون مو مابین  ۱۰۰ الی ۲۵۰ لیر

کوتاهی مو مابین ۱۰۰ الی ۳۰۵ لیر

رنگ ریشه مو مابین ۱۱۵ الی ۳۲۵ لیر

رنگ کل مو مابین ۲۳۰ الی ۵۲۰ لیر

های لایت مو مابین ۲۳۰ الی ۵۲۰ لیر

کراتین مو مبین ۵۰۰ الی ۱۱۰ لیر

مانیکو مابین ۳۰ الی ۱۵۰ لیر

پدیکور مابین ۳۰ الی ۱۵۰ لیر

لاک ژل دست مابین ۳۰ الی ۱۵۰ لیر

اکستنشن مژه از 450 هزار تومان

اغلب لازم نیست برای کوتاهی مو و آرایش آن در پردیس فاز ۱۱ از پیش نوبت بگیرید؛ حتی می‌ توانید در زمانی که آرایشگری بر روی موهایتان کار می ‌کند از خدمات مانیکور و پدیکور دست و پا نیز استفاده کنید. معمولاً کوتاهی و آرایش مو همراه با خدمات ابرو و وکس (wax) ارائه می‌شود. به این ترتیب شما پس از یک مراجعه به سالن زیبایی در مدت کوتاهی همه نیازهای زیبایی ‌تان برطرف خواهد شد.

 

نکات مهم انتخاب آرایشگاه زنانه در شهر پردیس فاز 1 تا 8 و 11 پردیس

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ به یک چهره تقریبا نمادین در فرهنگ غربی تبدیل شده است. اینجا جایی است که مردم برای اصلاح مو و ناخن‌های خود مراجعه میکنند، اما همچنین مرکزی برای اخبار جامعه، اعترافات و (صحبتهای زنانه)است! به این ترتیب، انتخاب یک سالن، فرآیندی است که اکثر زنان و مردان تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

اولین کاری که باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه کرد، ارزیابی کارهایی است که میخواهند انجام شود. زنی که فقط می خواهد موهایش را کوتاه کند ممکن است به آرایشگاهی متفاوت از زنی که خواهان خدمات دائمی، رنگ کردن یا سایر خدمات گسترده تر است، برود. اگر او به کوتاهی سریع موهایش در آن روز نیاز دارد، بهتر است به جای اینکه سعی کند آرایشگر همیشگی خود را در مدت کوتاهی با او کار کند، به یک سالن آرایشگاه زنانه دیگر برود. برای سایر خدمات، یک زن ممکن است بخواهد به یک سالن خدمات کامل و فقط با قرار قبلی فکر کند. این بدان معنی است که او صاحب سبکی خواهد شد که از او انتظار دارد، می داند که می خواهد چه کاری انجام دهد، و تحت فشار نیست تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها