2109
اکستنشن مژه چیست و چه مزایا و معایبی دارد

اکستنشن مژه چیست و چه مزایا و معایبی دارد

1402/05/22 بازدید890

اکستنشن مژه یکی از روش های کاشت موقت مژه می باشد ، که طرفداران بسیار زیادی در خانم ها دارد و از پرطرفدار ترین موارد در زمینه آرایشی و زیبایی می باشد .
اکستنشن مژه جذابیت ویژه ای به چشمان شما می دهد و روز به روز به طرفداران اکستنشن مژه به دلایل مزایایی که دارد افزوده می شود جلوه ی ویژه ای را به چشم ها می بخشد.

 

اکستنشن مژه با کاشت مژه چه فرقی دارد

اکستنشن مژه و کاشت مژه دو نوع مختلف از روش های کاشت می باشند که تفاوت های چشم گیری از کاشت می باشند.
اکستنشن مژه یکی از روش های موقت برای کاشت اکستنشن مژه می باشد و کاشت مژه یکی از روش های با استفاده از جراحی برای چشم ها می باشد .
در اکستنشن مژه با استفاده از مژه های مصنوعی افکت های مختلفی توسط اکستنشن کار شما ایجاد می شود که این بسته به نظر شما دارد و شما می توانید با نظر اکستنشن کار خود مژه های شخصی سازی شده ی خود را داشته باشید.

 

اکستنشن مژه بهتره یا کاشت مژه

اکستنشن مژه به دلیل این که از روش های جراحی شده در آن استفاده نمی شود و دردی برای چشم های شما ندارد روش پیشنهاد شده تری برای چشم ها می باشد .
هم چنین در اکستنشن مژه شما می توانید انواع افکت های مژه روز را در چشم های خود ایجاد نمایید و در کاشت مژه این تفاوت ها وجود ندارد و یک روش فقط بر روی چشم ها پیاده سازی می توان نمود.
علاوه بر این ها جراحی از دسته روش های ریسکی برای چشم ها می باشد که بهتر است این روش را امتحان نکنید.

 

 

انواع مدل های اکستنشن مژه

در اکستنشن مژه افکت های مختلفی وجود دارد که با توجه مدل صورت شما باید این افکت ها را انتخاب و یا از اکستنشن کار خود مشورت بگیرید .
کمی بیش تر در مورد انواع اکستنشن مژه بدانیم و با توجه به تصویر بالا توضیحات زیر را در نظر بگیرید تا راهنمایی کامل برای شما صورت گیرد.

افکت کلاسیک

این افکت اکستنشن مژه مناسب افرادی است که به دنبال ظاهری طبیعی و ویژه برای چشم های خود هستند. این افکت مناسب برای افرادی است که به دنبال ظاهری طبیعی هستند.

افکت والیوم

افکت والیوم همان طور که از اسم آن پیداست از دسته افکت های با حجم های بالا می باشد که تارهای پرحجم و با ضخامت بالا در این مدل به کار برده می شود . علاوه بر این افکت افکت دیگر به نام مگا والیوم وجود دارد که حجم فوق العاده زیادی را می دهد.
در این افکت سه تا 5 مژه روی مژه ها اعمال می شود.

اکستنشن مژه هیبردی

مژه های هیبریدی ترکیبی از مژه های کلاسیک به علاوه مژه های حجم دهنده هستند. آنها را می توان در بافت های مختلف یافت و بدون از دست دادن طبیعی بودن به مژه های شما حجم زیادی می بخشد.
از مژه های هیبریدی برای قرار گرفتن در سمت میانی (در مقایسه با مژه های حجم دهنده) استفاده می شود. این افکتی است که کارداشیان ها از آن استفاده می کنند.

نکته : این افکت ها به طور کلی دسته بندی شده است و افکت های اصلی هستند که با تغییراتی در این افکت ها افکت های چشم گربه ای ، چشم روباهی افکت ، افکت وت لوک ، افکت سنجابی و اکستنش مژه رنگی و سایر مدل ها را ایجاد نمود.

 

چه موارد در اکستنشن مژه موثر می باشد

موارد زیر در ایجاد افکت اکستنشن مژه موثر می باشدکه دانستن آن ها خیلی برای شما که می خواهید اکستنشن مژه انجام دهید واجب است .

 

طول اکستنشن مژه

اکستنشن مژه می تواند در اندازه های مختلف باشد. کوچکترین سایز از 0.08 میلی متر شروع شود و تا 0.17 میلی متر طول دارد .

نوع فر اکستنشن مژه

همچنین نوع فرها متفاوت است که در تصویر بالا می بینید و با توجه به حروف انگلیسی میزان فر آن مشخص است. J، B، C، CC، D و L.

ارتباط مواد به کار رفته و عوارض اکستنشن مژه

مواد به کار رفته در اکستنشن مژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . مهم ترین چیزی که در اکستنشن مژه موثر می باشد و در شبکه های اجتماعی قرمز شدن چشم را در اثر اکستنشن مژه دیده اید و موجب بروز حساسی در چشم ها می شود چسب اکستنشن مژه می باشد . چسب اکستنشن مژه ای که دارای گازهای سیانوآکریلات زیادی نباشد موجب بروز حساسیت در چشم ها نمی باشد .

از دسته چسب هایی که کیفیت بالایی در جهان دارد و دارای گاز بسیار کمی است و موجب بروز حساسیت نمی شود بهترین برند چسب اکستنش مژه که چسب اکستنشن مژه دلوکس پروفشنال می باشد نام دارد. این برند به صورت تخصصی در زمینه اکستنشن مژه فعالیت می کند و ساخت کشور کره می باشد. بدین صورت استفاده از چسب های اکستنشن مژه بی کفیت و ارزان قیمت موجب می شود تا اکستنشن شما خراب شود و هم چنین در طول دراز مدت موجب ریزش مژه ای شما شود.

 

چرا اکستنشن مژه پرطرفدار است

در گام پایانی اکستنشن مژه به دلیل صرفه جویی در وقت زمان و هم چنین هزینه از دسته موارد بسیار پرطرفدار بوده است . هخم چنین با انجام اکستنشن مژه با کیفیت شما دچار ریزش نخواهید شد و تنها ریزشی که دارید ریزش مژه هایی است که به صورت طبیعی در طول دوره های روزانه و هفتگی شما ریزش دارد و توجه داشته باشید که اکستنشن کاری را انتخاب نمایید که دانش کافی برای استفاده از مواد اکستنشن مژه و انجام اکستنشن مژه را داشته باشد . مواد ارزان قیمت و استفاده از اکستنشن های با وزن بالا و تقلبی موجب بالارفتن وزن مژه های شما و هم چنین در نهایت موجب ریزش مژه های شما می شود ، پس حتما به موارد بالا دقت نمایید تا تجربه خوبی را داشته باشید.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها