2109
اکستنشن مژه باعث عفونت پلک می‌شود

اکستنشن مژه باعث عفونت پلک می‌شود

1397/02/16 بازدید1834
نی نی سایت: بین 120 تا 500 هزار تومان هزینه می‌کنید و هر دو هفته یکبار هم مبلغی می‌پردازید تا مژه‌هایتان را پرپشت‌تر کرده و دیگر نیازی به آرایش زیاد چشم‌ها نداشته باشید؛ غافل از اینکه همین مژه‌های طبیعی که لابلای مژه‌های خودتان کاشته‌اید، عامل عفونت و بیماری پلک چشم‌هایتان می‌شود!
اخیرا تعداد زیادی از خانم‌ها در آرایشگاهی در فلوریدا دچار عفونت پلک شده‌اند که صرفا به خاطر مایت‌هایی است روی اکستنشن کثیف مژه‌ها لانه کرده‌اند؛ اما قطعا این اتفاق تنها در همین آرایشگاه رخ نمی‌دهد و متاسفانه بهداشت لوازم کار در بسیاری از آرایشگاه‌ها رعایت نمی‌شود!
چسباندن این مژه‌های آرایشگاهی معمولا 2 ساعت زمان می‌برد و معمولا بعد از این عملیات، برای ماندگاری بیشتر‌شان (نهایتا 3 هفته) آرایشگر به شما توصیه می‌کند چشم‌هایتان را تمیز نکنید و نشویید تا چسب مژه‌ها حسابی خشک شود.
مایت‌ها به طور طبیعی روی پوست بدن زندگی می‌کنند و بدون اینکه ما متوجه شویم، از چربی روی مژه‌ها و ابروها تغذیه می‌کنند. اما وقتی بهداشت به خوبی رعایت نشود، حجم چربی پوست بالا رفته، جمعیت مایت‌ها افزایش می‌یابد و آزار و اذیت‌شان برای پوست بیشتر می‌شود و این همان اتفاقی است که در برخی امور آرایشی از جمله اکستنشن مژه رخ می‌دهد و فرد ناچار است درد و سوزش آزاردهنده‌ای را تا ماه‌ها باید تحمل کند.
به همین خاطر است که متخصصان توصیه می‌کنند از اکستنشن مژه بپرهیزید و اگر اصراری به انجام این کار دارید، باید چند نکته را رعایت کنید تا ریسک عفونت ناشی از مایت‌ها به حداقل برسد.
به گفته متخصصان پوست، تمیز کردن ملافه‌ها و روبالشی برای افرادی که اکستنشن مژه دارند، بسیار مهم است. ضمن اینکه این افراد باید از تماس باکتری یا گرد و خاک‌های مانده و قدیمی روی اجسام با منطقه چشم‌هایشان پرهیز کرده و قبل از رفتن به رختخواب حتما آرایش چشم‌ها را پاک کنند.

منبع: DailyMail

ارسال نظر شما

login captcha

اکستنشن مژه اگه درست انجام بشه و اصولی هیچ ضرری نداره لیفت و لمینتم همینطوره

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15811 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11303 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2310 بازدید