2109
قبل از اکستنشن مژه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قبل از اکستنشن مژه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

1401/05/30 بازدید7406

داشتن مژه‌های دقیق، بلند و پر خواسته‌ی هر خانومی است. بسیاری از آن‌ها زمان قابل توجهی را برای نگهداری، فر کردن، زدن مقدار زیادی ریمل و چسباندن مژه مصنوعی به طور منظم اختصاص می‌دهند. جای تعجب ندارد که بسیاری از خانم‌ها به دنبال یک روش اکستنشن نیمه دائمی مژه باشند که نیازی به مراقبت نداشته باشد. این مژه‌ها پرتر و طبیعی‌تر از مژه‌های مصنوعی به نظر می‌رسند و می‌توانند زمان زیادی را از آرایش کردن کاهش دهند.

 

آیا رنگ کردن مژه باعث بلند شدن آن می‌شود؟

رنگ کردن مژه یک رنگ نیمه دائمی است که شکل، برآمدگی، تمایز و ضخامت مژه را تغییر می‌دهد. می‌تواند حتی نازک‌ترین موها را تغییر دهد تا بلند، پر و ضخیم‌تر به نظر برسند. لیفت و رنگ کردن مژه شامل دو فرآیند مختلف است که برای چند هفته مژه‌هایی با ظاهر زیبا به شما ارائه می‌کنند. این روش شبیه فر کننده مژه است که با افزایش درخشش چشم باعث فر شدن مژه‌ها و جوان نشان دادن آن‌ها می‌شود. اکستنشن مژه باید همیشه در یک مرکز قابل اعتماد انجام شود که متشکل از متخصصانی است که در داخل و خارج از این آموزش دیده‌اند. قبل از اینکه به سراغ متخصصان مژه بروید در زیر جنبه‌های مهمی وجود دارد که باید درباره اکستنشن مژه بدانید.

آیا رنگ کردن مژه آسیب‌زا است؟

رنگ کردن مژه اگر به درستی انجام شود در طول فرآیند هیچ ناراحتی ایجاد نمی‌کند. یک متخصص با تجربه به طور دقیق ویژگی‌های مژه را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک راه مناسب را به شما ارائه می‌دهد. پس از انجام آن می‌توانید آن‌ها را به عنوان مژه‌های طبیعی خود احساس کنید. این فرآیند زیر نظر یک متخصص مژه ماهر حدود یک ساعت طول می‌کشد تا انجام شود. انواع مختلفی از رنگ کردن مژه در دسترس است و می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

بعد از رنگ کردن مژه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مژه کار ممکن است به شما توصیه کند که روال مراقبت از پوست را کمی تغییر دهید. شما باید برخی از آرایش‌های سنگین را که ممکن است به مژه‌های شما آسیب برساند حذف کنید. شستشوی منظم صورت ممکن است خوب باشد اما هنگام تمیز کردن ناحیه چشم مراقب باشید تا آسیبی به مژه‌ها وارد نشود. همیشه توصیه‌های متخصص مژه خود را برای ادامه روتین مراقبت از پوست دنبال کنید.

آیا بعد از رنگ کردن مژه‌های طبیعی دوباره رشد می‌کنند؟

هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا با انتخاب روش‌های لیفت مژه، مژه‌های طبیعی شما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. مژه کار شما یک روش درست را برای ارائه طول و ضخامت دقیق برای حفظ سلامت مژه‌های طبیعی شما طراحی می‌کند.

بعد از رنگ کردن مژه چه نکاتی را رعایت کنیم؟

از لوازم آرایش و پاک کننده‌های بدون چربی استفاده کنید. مژه‌ها به درستی شانه کنید، تمیز نگه دارید و چشمان خود را مالش ندهید. اگر به ترکیب خاصی حساس هستید حتماً به مژه کار خود اطلاع دهید. از پاک‌کننده‌های آرایش کمتری استفاده کنید و با استفاده از یک پنبه در اطراف ناحیه مژه آن‌ها را با دقت پاک کنید. استفاده از ریمل توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است حاوی ترکیباتی باشد که می‌تواند چشم را تحریک کند. مژه کار شما همچنین ممکن است یک شوینده دقیق مژه را برای جلوگیری از تجمع باکتری یا کثیفی پیشنهاد کند.

 

منبع:

bluicemedspa.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9618 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7002 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15198 بازدید