2109
نحوه ست کردن شلوارهای کارگو در استایل های مختلف

نحوه ست کردن شلوارهای کارگو در استایل های مختلف

1402/08/30 بازدید780

شلوارهای کارگو برا بار دیگر به جدیدترین مد برای استایل‌های مختلف تبدیل شده‌اند! شلوارهای کارگو در ابتدای حضورشان در دنیای مد، به خوبی معرفی نشدند و به همین دلیل، شلوارهای کارگو به روش‌ها بد و یا اشتباه استفاده شند که موجب کم طرفدار شدن آنها شد. شلوارهای کارگو از سال 2003 به بعد، طرفداران خود را از دست دادند و استایل‌های نادرست با آنها موجب شد که برای چند دهه، شلوارهای کارگو از دید همه پنهان بمانند اما دیگر اینطور نیست! شلوارهای کارگو برگشته‌اند و استایل‌های بسیار زیبا و منحصربه فردی را از خود نشان داده‌اند که می‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند.

ما در این مطلب بهترین نکات برای پوشیدن صحیح شلوارهای کارگو را به شما آموزش می‌دهیم و چند مورد از بهترین استایل‌ها را با جزئیات کامل را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید!

از جیب‌های کمتر استفاده کنید!

این درست است که شلوارهای کارگو به داشتن جیب‌های زیاد شناخته می‌شوند اما ما دیگر در دهه هشتاد زندگی نمی‌کنیم! در اصل شلوارهای کارگو طراحی شده برای سربازان جنگی بودند که آنها بتوانند وسایل خود را به راحتی در جیب‌ها جای بدهند اما استفاده از شلوارهای کارگو در این دوره به منظور جنگیدن نیست پس شما نیازی به داشتن جیب‌های مختلف ندارید!

برای انتخاب کردن بهترین شلوارهای کارگو که با جدیدترین الگوهای مد همراه هستند، شما می‌توانید شلوار کارگو خود را به روش خرید اینترنتی شلوار کارگو خریداری کنید و بهترین و جدیدترین مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید!

اندازه و پارچه درست را انتخاب کنید

یکی از دلیل‌هایی که موجب از مد افتادن شلوارهای کارگو در دهه‌های اخیر شد، بیش از حد بزرگ بودن و عجیب شدن شکل ظاهری آنها بود! ممکن نبود که شما در سالهای معرفی شدن این شلوارها، می‌توانستید یک سایز عادی که متناسب با بدن شما است پیدا کنید اما امروزه شکل آنها فرق کرده است. شلوار کارگوهای امروزی دارای شکل تمیزتر و فیت‌تری هستند که می‌تواند دقیقاً متناسب با شکل بدنی هر شخصی باشد.

در هنگام انتخاب کردن شلوار کارگو مناسب، سعی کنید که سایز متناسب با خود را انتخاب کنید که از پارچه‌های ظریف‌تر و راحت‌تر درست شده‌اند.

از شلوار کارگو برای استایل راحتی استفاده کنید

همانطور که گفته شد، شلوارهای امروزی کارگو دارای طراحی زیباتر و ساده‌‌تری هستند که آنها را متناسب با هر استایلی می‌کند اما نکته قابل توجه این است که شلوارهای کارگو به هیچ عنوان شلوارهای مجلسی نیستند! استفاده کردن از شلوارهای کارگو تنها به استایل‌های راحت و معمولی ختم می‌شود اما این دلیل نمی‌شود که استایل‌های شلوار کارگو محدود است.

هر دو شلوار کارگو و شلوار بگ جین از دو مدل شلوارهایی هستند که در کنار مناسب برای استایل‌های معمولی، مناسب برای هر فصلی هستند و شما می‌توانید به راحتی آنها را با بوت و پافر‌های زمستانی ترکیب کنید تا بهترین استایل را برای خود بسازید!

پوشیدن شلوار کارگو با پیراهن جین

ممکن نیست که استایل شلوار کارگو با پیراهن جین و یا کاپشن جین یکی از بهترین و ساده‌ترین استایل‌ها برای دوستدارن این نوع شلوار نباشد! این استایل در کنار ساده بودن، زیبا و جذاب است و می‌تواند یکی از بهترین استایل‌ها برای پوشیدن روزانه برای شما باشد. سعی داشته باشید که تا حد ممکن از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید و از کفش کتونی و یا بوت برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید.

استایل شلوار کارگو با پیراهن بافتنی

اگر شما هم به دنبال یک استایل جذاب و شیک هستید، این استایل برای شماست! سعی داشته باشید که در هنگام پیاده کردن این استایل، از شلوار کارگوهایی که دارای پارچه‌های ظزیف‌تر مثل کتان و یا پشم هستند استفاده کنید تا استایل شما مقداری از استایل معمولی و روزانه فاصله بگیرد.

سعی کنید که از رنگ‌های خنثی برای شلوار کارگو خود استفاده کنید تا به شما حس شیک بودن و یا حس داشتن یک شلوار مجلسی را بدهد و در هنگام انتخاب کردن پیراهن بافتنی مناسب، سعی کنید که از بافت‌های ریز استفاده کنید.

استایل شلوار کارگو و پیراهن چهارخانه

به دنبال استایلی هستید که هم معمولی و شیک است؟ این استایل برای شما ساخته شده است! ممکن نیست که این استایل شما را خاص جلوه ندهد. همچنین استایل شلوار کارگو با پیراهن چهارخانه رنگی یکی از بهترین استایل‌ها برای پوشیدن روزانه است که می‌تواند با ترکیب پیراهن‌های مختلف و شلوارهای کارگو مختلف، گزینه‌های بی‌پایانی از استایل‌های مختلف را برای ما بسازد.

سعی کنید از پارچه‌های خشن‌تر برای شلوار کارگوی خود برای کامل کردن این استایل استفاده کنید و از پارچه‌های ظریف‌تر و پشمی برای پیراهن خود. همچنین کتونی‌های مختلف و بوت‌های چرمی نیز یکی از بهترین کفش‌هایی هستند که این استایل را به یکی از بهترین استایل‌های روزانه تبدیل می‌کند.

استایل روزانه با شلوار کارگو

پوشیدن یک استایل روزمره و ساده یکی از بهترین جنبه‌ها داشتن یک شلوار کارگو است! استفاده کردن از شلوار کارگو در استایل‌های متفاوت را توضیح داده‌ایم اما فراموش نکنید که شلوارهای کارگو یکی از بهترین شلوارهای برای استایل‌های ساده و روزانه هستند که می‌توانند خود را جایگزین بقیه شلوارهای شما کنند! همچنین نوع طراحی شلوارهای کارگو به شما این اجازه را می‌دهد که در زمستان و تابستان از آنها استفاده کنید و متناسب با فصل، نوع پارچه خود را انتخاب کنید.

یکی از شناخته شده‌ترین استایل‌های ساده با شلوار کارگو، استایل آن با تیشرت‌های رنگی مختلف است. این استایل در کنار ساده بودن، راحت و جذاب است که آن را بهترین انتخاب برای پوشیدن روزانه می‌کند. در نظر داشته باشید که این استایل یکی از بهترین استایل‌ها برای ست شدن با کفش‌های ورزشی مختلف است.

 

نویسنده: امیرحسین نظری

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها