2109
آشنایی با تولیدکننده های برتر دفتر کلاسور

آشنایی با تولیدکننده های برتر دفتر کلاسور

1402/06/26 بازدید713

همیشه برای خانواده ها این دغدغه وجود دارد که از بین نوشت افزارهای متعددی که در بازار وجود دارد کدامیک را برای فرزندان خود تهیه کنند. محصولی که در کنار کیفیت مناسب، جذابیت های لازم را هم داشته باشد. علاوه بر دو فاکتور فوق، راحتی استفاده و همچنین امکان نگهداری آسان و بی دردسر هم از دیگر ویژگی هایی است که هنگام خرید انواع کلاسور و لوازم تحریر باید بیشتر به آنها توجه داشت.

 

یکی از پر استفاده ترین نوشت افزارهای مورد علاقه دانش آموزان و دانشجویان دفتر کلاسور است. ابزاری بسیار کاربردی که نه تنها برای این قشر که برای بسیاری از افراد در موقعیت های شغلی مختلف، گزینه بسیار مناسبی است.

اگر دانش آموز یا دانشجو باشید، حتما برای نت برداری از نکات درسی نیازمند یک دفتر کلاسور هستید. علاوه بر این ممکن است بارها و بارها برای نگهداری از اسناد مختلف نیازمند ابزاری باشید که بتوانید همه آنها را به صورت منظم در آن نگهداری کنید. در اینجا هم یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، دفتر کلاسور است.

با این مقدمه به سراغ موضوع اصلی این مقاله می رویم. در این مطلب می خواهیم بهترین برندهای ایرانی دفتر کلاسوری را به همراه مزایای استفاده از این دفتر به شما معرفی کنیم. همچنین شما می توانید برای خرید دفتر کلاسور به فروشگاه اینترنتی اردیبهشت مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع دفتر کلاسوری از بهترین برندهای ایرانی به شما پیشنهاد داده می شود که می توانید با توجه به سلیقه تان یکی را به دلخواه خریداری کنید.

معرفی ۵ برند دفتر کلاسوری

در حال حاضر برندهای مختلفی در کشور به طراحی، تولید و عرضه نوشت افزار و لوازم تحریر مشغول به کار هستند. اما از بین همه این برندها، چند تولید کننده داخلی هستند که توانسته اند با تکیه بر دانش و بهره مندی از بهترین متدهای روز دنیا در طراحی نوشت افزار، مسیر خود را از سایر رقبا جدا کنند.

این برندها علاوه بر تامین نیاز دانش آموزان و دانشجویان، به دلیل کیفیت بالای خود توانسته اند توجه بسیاری از مصرف کنندگان کالای ایرانی را به خود جلب کنند.

بهترین و شناخته شده ترین برندهای مرغوب دفتر کلاسور شامل موارد زیر است:

برند پاپکو

یکی از خوش‌نام ترین تولیدکنندگان دفتر کلاسوری در کشورمان، پاپکو است. برندی قدیمی که لااقل می توان گفت اغلب دانش آموزان دهه شصتی و حتی کمی قبل تر از آن، از محصولات متنوعش خاطره ها دارند.

با وجود قدمت بالای فعالیت این برند، اما همچنان توانسته با نوآوری، پا به پای نسل جدید پیش بیاید. جالب اینجاست که محصولات پاپکو از جمله دفتر کلاسور این برند به راحتی با نمونه های مشابه خارجی برابری می کند.

از طراحی تا کیفیت و تنوع، به جرات می توان گفت، پاپکو یکی از بهترین های ایران در حوزه نوشت افزار است. ویژگی منحصر به فرد محصولات پاپکو، ظاهر ساده و در عین حال رسمی آن است. خاصیتی که آن را به برندی همه پسند تبدیل کرده است.

علاوه بر این؛ پاپکو برای نسل جدید هم حرف ها برای گفتن دارد. طرح های فانتزی و متنوع محصولات این برند، به خوبی توانست توجه کودکان را به خود جلب کند.

برند ایمان

یکی دیگر از برندهای معروف در حوزه تولید دفتر کلاسور، نام تجاری ایمان است. این برند دفتر کلاسور را در دو اندازه 26 و 4 حلقه تولید می کند. مدل 26 حلقه دارای 100 برگ و 4 حلقه دارای 80 برگ است.

برند ایمان معمولا در تولید دفتر کلاسور از جلد لمینه گلاسه 300 گرم و مقوای کرجی استفاده می کند که بسیار مقاوم است. همچنین برگه های این دفتر بسیار مرغوب هستند.

از دیگر ویژگی های دفتر کلاسور برند ایمان صفحات نشانه گذاری گردیده برای سهولت در ترسیم جدول و نشانه گذاری است. بنابراین؛ اگر به دنبال دفتر کلاسور متفاوت و در عین حال جذاب و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما دفترهای ایمان است.

کلاسور برند مستر نوت

همیشه پر از خلاقیت! این شعار مستر نوت است. شعاری که با ایمان به آن در کارنامه 8 ساله فعالیت خود توانست محصولات متنوعی را روانه بازار کند. مستر نوت متشکل از گروهی تخصصی و تا حدودی تازه کار است که در همه زمینه های تولید نوشت افزار از جمله تولید دفتر کلاسور، فعالیت می کند.

اما مهمترین محصولات این برند که توانست لقب پرطرفدارترین ها را به خود اختصاص دهند شامل انواع دفتر مشق، رقعی، رحلی و وزیری و همچنین دفتر کلاسور هستند.

کلاسور برند اردیبهشت

یکی دیگر از برندهای شناخته گردیده در تولید نوشت افزار، محصولات اردیبهشت است. این گروه تخصصی با تکیه بر توان متخصصان داخلی و همچنین بهره مندی از هنر و خلاقیت توانست محصولات جذابی را روانه بازار کنند.

 

برای خرید محصولات اردیبهشت از جمله انواع دفتر کلاسور آن، دستتان باز است. این گروه هنری مطمئنا برای هر سلیقه و نیازی پیشنهادات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

مزیت های دفتر کلاسور نسبت به دفتر سیمی

هر یک از ما همیشه دوست داریم بهترین ها را از آن خود کنیم. حالا هر چقدر وسیله ای قصد خرید آن را داریم جزئی تر باشد، تلاش برای انتخاب بهترین ها بیشتر می شود.

این ویژگی در مورد خرید لوازم تحریر هم صدق می کند. اینکه مثلا دفتر کلاسور بهتر است یا سیمی؟ خودکار بهتر است یا روان نویس؟ تراش رومیزی یا معمولی؟ اما درباره خرید دفتر اگر هنوز تصمیم نگرفته اید و در انتخاب نوع آن ابهام دارید، نگران نباشید. در ادامه مهمترین مزیت های دفتر کلاسور نسبت به دفتر سیمی را زیر ذره بین می بریم.

امکان اضافه کردن و کم کردن برگه

یکی از مزیت های ارزنده دفتر کلاسور در مقابل دفتر سیمی، همین مورد است. گاهی ممکن است از این دفتر برای چند درس استفاده کنید که در اینصورت به راحتی می توانید با استفاده از این مزیت به جزوات هر درس به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

 

همچنین شما می توانید در دفتر کلاسور صدها برگه را جای دهید. البته این قابلیت بیشتر به کار دانشجویان می آید اما دانش آموزان هم می توانند از آن استفاده کنند.

استفاده بخش بخش از دفتر

از دیگر ویژگی های جالب دفتر کلاسور امکان تقسیم کردن آن به بخش های مختلف است. بنابراین اینکه دانشجو باشید یا کارمند تفاوتی ندارد. شما می توانید به راحتی هر بخش از این دفتر را به یک موضوع اختصاص دهید.

برخورداری از زبانه‌های جداکننده

اگر دانشجو هستید و می خواهید جزوات درسی تان را سر و سامان دهید، این قابلیت کمک زیادی به شما می کند. زبانه های جداکننده این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید برای هر درس تعداد صفحات مشخصی را در نظر بگیرید. ویژگی که علاوه بر افزایش نظم، از اسراف برگه ها پیشگیری می کند.

خرید بهترین کلاسور از اردیبهشت

خرید دفتر کلاسور اصلا کار دشواری نیست. کافی است ویترین و قفسه های فروشگاه های بزرگ لوازم تحریر را برانداز کنید تا از میان انبوه محصولات، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم.

اگر به هر دلیل فرصت کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه های لوازم تحریر را ندارید یا ترجیح می دهید به جای دور دور زدن در آنها با چند کلیک دفتر کلاسور خود را تهیه کنید؛ پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی اردیبهشت تولیدکننده دفتر، سررسید و پلنر است.

تنوع محصولات در این فروشگاه به حدی بالاست که مطمئنا می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد. مطمئنا اگر برای خرید بهترین دفتر کلاسور پا به دنیای رنگارنگ و جذاب اردیبهشتی ها بگذارید، محال است که دست خالی برگردید.

کلام آخر؛

قبل از خرید هر وسیله این نکته را به خاطر داشته باشید که هر محصولی مزایا و کاستی های خود را دارد. بنابراین؛ این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین محصول درخور را تهیه کنید.

در این مطلب سعی شد مهمترین نکاتی که برای خرید دفتر کلاسور به دانستن آنها نیاز دارید را بررسی کنیم. همچنین بهترین و معتبرترین برندهای فعال در زمینه تولید نوشت افزار ایرانی را معرفی کردیم.

برای خرید انواع لوازم تحریر و نوشت افزار پیشنهادهای مختلفی پیش روی شما هستند. اما اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن از بین محصولات متنوع خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاهای اینترنتی اردیبهشت سر بزنید. مطمئن باشید با مراجعه به این درگاه تخصصی لوازم تحریر، دست پر از خرید باز می گردید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها