2109
همه مراکز دولتی باید همه دفترچه‌ها را قبول کنند

همه مراکز دولتی باید همه دفترچه‌ها را قبول کنند

1396/11/10 بازدید282
نی‌نی‌سایت به نقل از وبدا: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه هيچ مركز دولتی اجازه ندارد دفترچه‌ای را قبول نكند، گفت: ممكن است برخي مراكز خصوصی در اين مورد تخطی كنند اما مراکز دولتی درمانی به هیچ‌وجه اجازه ندارند دفترچه بیمه مراجعان را رد کنند.

دکتر ایرج حریرچی در نشست خبری در مورد ادعای نپذيرفتن دفترچه بيمه سلامت در برخي مراكز درمانی دولتی و خيريه گفت: هيچ مركز دولتی نيست كه اجازه داشته باشد دفترچه‌ای را قبول نكند و تاكنون هم مشاهده نشده كه فردی دفترچه بيمه درمانی از هرنوع بيمه‌ای داشته باشد و در مراجعه به مراكز دولتی و دانشگاهی تحت پوشش خدمات قرار نگيرد. اما متاسفانه مواردی از این دست در بخش خصوصی اتفاق افتاده است. 
دکتر حریرچی با بیان اینکه قبلا طرفین اجازه داشتند با بیمه‌ها قرارداد ببندند يا نبندند، گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه و برخي احكام قانون دائمي كشور، در حال حاضر با اینگونه موارد برخورد سختگیرانه‌ای خواهد شد. 
دکتر حریرچی در ادامه با بیان اینکه از درمانگاه‌های خيريه انتظار بيشتری وجود دارد، افزود: اين موسسات برمبنای كار خير، نفع جمعی و كمك به مردم راه اندازی شده اند و با اینکه خيرين فقط در ساخت‌شان كمك كرده‌اند و ادامه كارشان از طريق درآمدها است اما اينكه دفترچه بيمه را قبول نكنند، قابل قبول نيست.

ارسال نظر شما

login captcha

قبول که میکنن ولی خودشون اعلام میکنن که مثلا ما فقط دفترچه تامین اجتماعی رو ساپورت میکنیم شما باید برین بیمارستانی که مخصوص دفترچه خدمات درمانی باشه. اونوقت بیمارستانهای طرف قرارداد هم ماشاءالله یه ماه رمضون از ما دورن.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16068 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11431 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2365 بازدید