2109
اولین میان وعده سالم کشور تولید شد

اولین میان وعده سالم کشور تولید شد

1399/09/24 بازدید608

تمامی افردای که به سلامتی خود و خانواده خود اهمیت می‌دهند، مصرف تنقلات سالم را جزیی از معضلات اساسی در سبد تغذیه خانواده می‌دانند؛ بخصوص پدرها و مادرها که در تامین میان وعده سالم و مقوی برای فرزندان خود، همیشه دچار مشکل بوده اند.

برند سمیه با بیش از 40 سال سابقه در تولید محصولات غذایی با کیفیت و بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشک در کشور، با توجه به شناخت کافی از ذائقه مصرف کنندگان ، اقدام به تولید محصولی منحصربفرد به نام "کشکام" کرده است.

کشکام محصولی نوآورانه و یک میان وعده سالم از خانواده کشک خشک است که با داشتن درصد بالای پروتئین و کلسیم جزو تنقلات سلامت محور محسوب می شود.

کشکام از شیر تازه تهیه شده و فرآیند تولید آن بصورت کاملا بهداشتی و مکانیزه صورت می گیرد.

این محصول برای افراد مختلف بویژه کودکان، میانسالان، ورزشکاران، خانمهای باردار و شیرده و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، مناسب است.

عرضه این محصول در بسته بندی های تک نفره و پذیرایی ، مصرف آن را در موقعیت های مختلف میسرکرده است. (جهت اطلاعت بیشتر اینجا کلیک کنید.)


استفاده از یک میان وعده سالم و مغذی، یکی از چالش‌های روزمره والدین، ورزشکاران، کارمندان، محصلان و تمامی افراد در خارج از خانه، بوده است . کشکام نام اولین میان سالم کشور است که توسط برند سمیه تولید شده است..

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15051 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10700 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2133 بازدید