2109
ایمینو» متولی برگزاری جشنواره «اینوماین» شد/شناسایی طرح‌های نوآورانه زیر چتر «ایمینو»

ایمینو» متولی برگزاری جشنواره «اینوماین» شد/شناسایی طرح‌های نوآورانه زیر چتر «ایمینو»

1401/11/19 بازدید85

دبیرخانه دائمی جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» در طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی «ایمینو» راه‌اندازی شد.

به گزارش تریبون نیوز به نقل از شبکه ایمینو، «ایمینو» از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف افزایش ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در بخش معدن و صنایع معدنی ماموریت یافت جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» را برگزار کند.

این جشنواره به رسم هرسال با محورهایی مانند مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج‌‌‌ وفرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی، فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و)، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات) و بازآفرینی باطله‌ها و پسماند صنایع معدنی و استحصال آنها و برگزار می شود.

از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت است.

مخاطبان چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی «اینوماین» از ۳ گروه دانشگاهیان، فعالان صنعت و شرکت های دانش‌بنیان تشکیل می‌شوند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های که از سوی بخش رویدادهای واحد ارتباطات «ایمینو» صورت گرفته، تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و زمان اعلام فراخوان ثبت ایده‌های نوآورانه در سامانه الکترونیکی ایمینو متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها