2109
9 ایده جدید برای دیزاین و دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

9 ایده جدید برای دیزاین و دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

1401/11/10 بازدید615

اتاق خواب‌های دوران کودکی فضاهای مقدسی هستند که به بچه‌ها کمک می کند تا لذت داشتن یک اتاق مخصوص به خود را کشف کنند و خاطراتی فراموش نشدنی را در آنجا رقم بزنند. دکوراسیون اتاق باید شبیه پسری باشد که در آن زندگی می‌کند؛ یعنی طوری طراحی شود که با علایق در حال تغییر او سازگار بوده و متناسب با شخصیت و نیازهای او باشد. در این مقاله با ایده‌های جذابی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه آشنا می‌شوید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

1. استفاده از تخت شبیه ماشین در چیدمان اتاق خواب

یکی از ایده‌های جذاب که موردعلاقه پسربچه‌ها، نوجوان‌ها و حتی بزرگتر‌هاست، این است که نوعی تخت خواب یک نفره پسرانه شبیه به ماشین تهیه کنید. در تصویر زیر، تختی شبیه به یک شورلت قرمز می‌بینید که احتمالا روزی صاحب این اتاق، رویای داشتن آن را در سر می‌پرورانده است. مابقی این اتاق با پالتی از رنگ‌های سفید و آبی کمرنگ تزئین شده است تا در نگاه اول، این تخت خاص خودنمایی کند.

2. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان برای افراد اهل مطالعه!

در این اتاق پسرانه زیبا، کاغذ دیواری‌ها به شکل قفسه‌های کتاب هستند و بنابراین لذت مطالعه در چنین فضایی چند برابر می‌شود. البته نباید کل دیوارها را با چنین کاغذ دیواری‌هایی بپوشانید و آن‌ها را صرفا باید روی یک دیوار، ترجیحا دیوار بالای تخت، نصب کنید. مانند آنچه در ایده قبل دیدید، پالت کلاسیک آبی و سفید باعث می‌شود که این کاغذ دیواری فوق‌العاده بیشتر بدرخشد.

3. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده برای دوقلوها

اگر دوقلوی پسر دارید، حتما فرزندان‌تان شیفته این مدل دکوراسیون خاص خواهند شد. برای تزئین چنین اتاق‌هایی می‌توانید از یک تخت دو طبقه چوبی کم رنگ به شکل خانه‌های چادری استفاده کنید. یک جفت صندلی کیسه‌ای لوبیا شکل، یک میز چوبی شبیه به تنه درخت و یک چراغ مطالعه پایه‌دار همه آن چیزی است که چنین دکوراسیونی را تکمیل و فضای کمپینگ را در اتاق تداعی می‌کند.

4. اجرای ایده‌های خلاقانه برای چیدمان اتاق خواب پسر با دیوارهای رنگی

اگر مانند دوقلوها پسرهای‌تان اتاق مشترکی دارند، ایده دیگر این است که یک دیوار را آبی کنید و نام هر دو را روی آن بنویسید. بهتر است دیوار کنار تخت‌ها رنگ شود و اگر پنجره‌ای در اتاق وجود دارد، با خرید میز کامپیوتر و قرار دادن آن زیر پنجره‌ها می‌توانید منظره زیبایی را هنگام کار و مطالعه فرزندان‌تان برای آن‌ها به وجود آورید.

5. استفاده از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

یکی دیگر از ایده‌هایی که در دکوراسیون اتاق توسط طراحان داخلی معروف اجرا می‌شود، این است که در تزئین و خرید وسایل اتاق از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. برای مثال در تصویر زیر رنگ آبی پررنگ و نزدیک به سرمه‌ای ترکیب چشم‌نوازی را با ساعت دیواری و ملحفه نارنجی رنگ خلق کرده است. برای اینکه دیگر اجزای اتاق، چشم را نزند، تخت و پرده‌ها به رنگ خنثی شنی هستند. صندوق عتیقه جات برای نگهداری اسباب‌بازی‌ها، میز راه‌راه کنار تخت و لامپ جالب روی آن، دکوراسیون اتاق را حرفه‌ای‌تر ساخته است.

6. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری با قفسه‌بندی‌های جذاب و کاربردی

اگر می‌خواهید فضای شیکی در اتاق پسرتان ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم دکوراسیون توکار را انتخاب کنید. در این مدل، باید دیواری را قفسه بندی کنید و با گذاشتن میز تحریر پسرانه مابین قفسه‌ها، فضایی را بسازید که هر کسی عاشق آن می‌شود. در مدل دکوراسیون لاکچری زیر، سقف بالای تخت نیز به صورت توکار با ستاره‌هایی نقاشی شده است. ترکیب رنگ پالت سرمه‌ای، سفید و خاکستری همراه با وسایل فلزی که همه برنزی هستند، جلوه بی‌نظیری به اتاق خواب می‌بخشد.

7. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه؛ از نوزادی تا بزرگسالی!

اگر به دنبال مدلی هستید که در طول سال‌ها نیاز به تغییر چندانی نداشته باشد، دکوراسیونی که در تصویر زیر می‌بینید، ایده‌آل است. در این اتاق قفسه‌های بلندی از کف تا سقف تعبیه شده‌اند و به نردبان کشویی مجهز هستند. از این قفسه‌ها در اولین سال‌های زندگی می‌توان به عنوان فضایی برای نگهداری اسباب‌بازی‌ها استفاده و بعدتر به کتابخانه‌ای تبدیل کرد. کاغذ دیواری‌های راه راه عمودی سیاه و سفید و یک تخت بزرگ، چیزی است که فارغ از سن فرزند، برای او زیبا و کاربردی خواهد بود.

8. استفاده از طرح‌های گرافیکی برای چیدمان اتاق خواب پسرانه

طرح‌های گرافیکی انتخاب عالی و خلاقانه‌ای با سبک رترو هستند. برای اتاق خوابی که در تصویر زیر می‌بینید، از الگوهای تکرارشونده رنگ نارنجی برای ایجاد فضایی سرگرم‌کننده و روشن استفاده شده است. نارنجی در ترکیب با سفید و سیاه عالی به نظر می‌رسد، اما ترکیب آن با خاکستری ایده جدیدتری است. استفاده از رنگ خاکستری و طوسی در کنار نارنجی، به فضای اتاق آرامش می‌دهد.

9. بازی با ارتفاعات و گوشه‌های اتاق در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

تصویر زیر کار یکی از طراحان داخلی معروف به نام استفانی کوتاس است. در این اتاق، از کاغذ دیواری‌های راه راه آبی و سفید استفاده شده و به جزئیاتی توجه شده است که کمتر در اتاق‌های مشابه دیگر می‌توانید پیدا کنید. برای مثال هیچ زاویه تند و تیزی در اتاق دیده نمی‌شود و طراحی داخلی به نحوی انجام شده تا ارتفاع اتاق کوتاه‌تر به نظر برسد؛ بنابراین کودکان می‌توانند در چنین محیط زیبایی با حس امنیت بیشتری رشد کنند.

خرید وسایل موردنیاز برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه از فروشگاه بلج

در این مقاله با 10 ایده جدید برای دکوراسیون اتاق پسرانه آشنا شدید. برای پیاده‌سازی این ایده‌ها، به ابزار و وسایلی نیاز است که احتمالا هر جایی نمی‌توانید پیدا کنید. یکی از فروشگاه‌های معتبر که محصولات متنوعی را در این زمینه عرضه می‌کند، فروشگاه بلج است. شما می‌توانید انواع و اقسام وسایل موردنیاز اعم از تخت، کمد، میز و حتی تشک اتاق خواب فرزند خود را از بین محصولات متنوع و بی‌نظیر بلج انتخاب کنید و فضای خارق‌العاده‌ای برای پسر عزیز خود بسازید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی bolej.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید