2109
۷ ترفند برای تغییر دکوراسیون ۲۰۲۱

۷ ترفند برای تغییر دکوراسیون ۲۰۲۱

1400/01/24 بازدید2385

سال گذشته همه ما زمان بسیار بیشتری را در خانه گذرانده ایم. با ورود به سال جدید ، مشخص است که مدتی بیشتر در این سبک زندگی جدید همیشه در خانه خواهیم بود این بدان معناست که زمان آن رسیده است که در مورد فضای زندگی خود تجدید نظر کنید.

۱. در خانه تان گل و گیاه داشته باشید:

از آنجا که همه در خانه بودن محدود هستند ، این چیزهای کوچک همان گیاهان سبز دوستداشتنی باعث شادی شما می شوند. گیاهان چیزی هستند که شما می توانید از آنها مراقبت کنید و ذهن شما را از هر آنچه در جریان است رها کنند. قطعاً زندگی واقعی گیاهان در مقایسه با گیاهان مصنوعی مزایای بیشتری دارد. مطمئناً گیاهان هر فضایی را زیبا جلوه می دهند. اما آنها همچنین با تصفیه هوا و حتی بهبود روحیه شما بر سلامتی شما تأثیر مثبت می گذارند

 

۲. فضا را طبیعی جلوه دهید:

لوازم جانبی مورد استفاده در سال 2021 همه در مورد عناصر طبیعی است. به زنگ های خاکی ، گلدان های سفالی ، میزهای قهوه مرمر ، سبدهای حصیری و تکه های مبلمان چوبی بچسبید. همه اینها با هم کار می کنند تا بافت و گرما را به یک اتاق اضافه کنند و یک شکل ارگانیک تر ایجاد می کنند که می تواند فضای آرامی ایجاد کند.

۳. فضای دنج داشته باشید:

خود را با چیزهایی که دوست دارید محاصره کنید اتاق خود را با لوازم جانبی هنر ، مجسمه ها ، دستگیره ها و هر چیز دیگری با شما صحبت می کند، بسازید. فقط حواستان باشد تنظیمات نهایی شما باید جلای صیقلی و منظمی را حفظ کند شما احساس خواهید کرد که در این گوشه کوچک دنج قرار گرفته اید و کمتر از این فضاهای کمیاب و مدرن برخوردار است.

۴. ذخیره سازی را در اولویت قرار دهید:

همانطور که مشغول لایه بندی دکور و انتخاب قطعات چند منظوره هستید، همیشه راه حل های ذخیره سازی را در ذهن داشته باشید. می توانید از قسمت بالایی آن برای تزئینات (یا چیزهای کاربردی تر مانند سرو غذا) استفاده کنید و فضای داخلی را با وسایل پر کنید. فضای شما بدون سر و صدا و روان شما بدون اضطراب باقی می ماند. فضای ذخیره سازی زیاد باعث می شود در خانه نفس راحتی بکشید در حالی که به شما امکان می دهد آنچه را که باعث لذت شما می شود مانند پروژه های صنایع دستی، بازی ها یا کتابها و در صورت نیاز، در دسترس قرار دهید

 

۵. استفاده از رنگ های متنوع:

این بمب های رنگی سرگرم کننده و غیر منتظره خانه شما را با شخصیت تزریق می کنند. و مهمتر از همه وقتی در خانه محصور می شوید می توانند احساس خوشبختی کنند.

۶. فضای خود را بشکنید:

کل خانواده ها تحت تأثیر دفاتر و مدارس بسته قرار دارند. اکنون که با این واقعیت روبرو شده ایم که مجبوریم از خانه های خود به عنوان فضاهای کاری خود نیز استفاده کنیم ، باید مراقب آن باشیم و بهترین فضای داخلی را ایجاد کنیم که در آن عملکرد به همان زیبایی اهمیت دارد.

۷. تزئین با هنر گرافیک:

مردم بیشتر توجه می کنند که چگونه آثار هنری می توانند یک اتاق را به هم گره بزنند. هنر خط چهره جسورانه و گرافیکی که میتواند روی بوم، بالش یا حتی لیوان باشد، این چهره ها فضای کلی را خنک می کنند. اگر مهارت دارید حتی می توانید یک قطعه را از نوع خود رنگ آمیزی کنید و خودتان آن را قاب کنید.

منبع: www.thespruce.com

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

سلام

دوستان میخواستم روشویی کابینتی عوض کنم به صورت انلاین

بخاطر پیک کرونا هم نمیخوام برم بازار

کسی تجربه ی خرید انلاینشو داشته؟

چطور بوده؟

کسی سابقه خرید کابینت روشویی از الگانته کابین رو داشته؟

شما خانم های عزیز تغیر دکوراسیون میخواهید بدید ما پسرا بعد از ازدواج اسیر ولخرجی های شماییم البته هنوز ازدواج نکردم اما رفقام ازدواج کردند زناشون جیبشون خالی کردند دارند می‌زنند تو سر خودشون.اما زن درسته افته اما خدا هیچ خانه ای رو بی افت و بلا نکنه من خودم مبخوام زن بگیرم اگه خدا بخداد یه دختر عروسکی بدجور رفته تو دلم اگه دختره از خر شیطون بیاد پایین نگاهی به کف پاش برسه منو هم ببینه خوشبختش میکنم هرروز هم بخواد برای  تغییر دکوراسیون خونه  بهش پول میدم فقط بشینه تو خونه اهل بیرون رفتن و.. نباشه دنیا رو هم به پاش بریزم کمه لیاقتش بیشتره چون بینهایت خوشگله بره بیرون  میدزدنش ازم 

ممنون از مقالتون

کاربردی و مفید بود

به نظرم هر خونه ای یه جای دنج باید داشته باشه

واقعا جواب میده این ترفند و نکته ها . من که از تغییر دکور خونم راضیم.یه سری از وسایل هم مثل لوسترمو از سایت پاساژی گرفتم 

.تو این کرونا خیلی خوب بود  . ازونجایی که ارسالشون رایگانه خیلی به صرفه بود.

مرسی عزیزم عالی بود نکاتت

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16201 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11495 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2544 بازدید