2109
آیا کودک شما در زمستان به کرم ضد آفتاب نیاز دارد؟

آیا کودک شما در زمستان به کرم ضد آفتاب نیاز دارد؟

1400/11/06 بازدید246

زمستان هنوز فصل مورد علاقه بسیاری از مردم است. خانواده‌هایی هستند که عاشق بیرون رفتن و اسکی کردن، اسکیت سواری و سورتمه سواری هستند. یک چیز وجود دارد که بسیاری از خانواده‌ها در ماه‌های سرد و زمستان به آن فکر نمی‌کنند و آن ایمنی در برابر نور خورشید است. این چیزی است که بسیاری از والدین در تابستان آن را جدی می‌گیرند. آن‌ها مطمئن می‌شوند که فرزندشان کلاه بر سر دارد، در مواقع لزوم آب می‌نوشد و به پوست کودک اهمیتی نمی‌دهند.

 

چرا کودکان باید از ضد آفتاب در فصل سرما استفاده کنند؟

آفتاب در زمستان مانند آفتاب در تابستان برای پوست مضرر است و کودکان بیشتر دچار خشکی پوست و آفتاب سوختگی می‌شوند زیرا آن‌ها برای مدت طولانی‌تری در بیرون هستند. در حالی که حمل کرم ضد آفتاب روی شما ممکن است سخت باشد اما بهتر است همیشه همراه خودتان داشته باشید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در نتیجه پوست صورت به علت سرمای هوا دچار خشکی و قرمزی می‌شود، پس چه خوب است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا پوستی نرم و بدون قرمزی و سوختگی داشته باشید.

 

آیا کودک در زمستان دچار آفتاب سوختگی می‌شود؟

آفتاب سوختگی اغلب با بادسوختگی در زمستان اشتباه گرفته می‌شود. گونه‌های قرمز کودک اغلب به خاطر باد سوختگی و هوای سرد است اما می‌توانند آفتاب سوختگی‌های جزئی باشند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش همچنین می‌تواند باعث آسیب طولانی مدت بسیار بیشتر از آفتاب سوختگی موقت شود.

 

منبع:

www.moms.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها