2109
بهترین عطرهای زنانه تابستانی

بهترین عطرهای زنانه تابستانی

1400/03/30 بازدید715

در فصل تابستان دماهای شدید و بالای محیط باعث می‌شود احساس گرما کنیم و دمای بدنمان افزایش یابد. در این فصل اکثر زنان ترجیح می‌دهند از عطرهای زنانه خنک تابستانی، آرامش‌بخش و بادوام استفاده کنند. هر شخص دارای فرومان‌های مخصوص است که این امر باعث متمایز به نظر رسیدن فرد از دیگر افراد می‌شود. ترکیب این فرومان‌های منحصربه‌فرد با عطر باعث می‌شود هر کسی بوی خاص و متفاوت داشته باشد.

فصل تابستان به طور کلی یادآور طراوت و شادابی می‌باشد و بهترین عطرهای زنانه تابستانی دارای رایحه دل‌چسب می‌باشد و به عنوان مظهری از عطر کامل محسوب می‌شود. روغن‌های اسانس و عطرها امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهد و همان‌طور که مد تابستان و زمستان متفاوت است عطرها نیز باید از یک فصل تا فصل دیگر متغیر باشد.

رایحه‌های تابستانی

در صورت خرید بهترین عطر زنانه تابستانی بسیار گرم و قوی در تابستان قوی‌تر به نظر خواهید رسید. از این رو رایحه‌های تابستانی در مقایسه با عطرهای زمستانی خنک‌تر و با طراوت تر هستند. رایحه‌های موجود در بهترین عطرهای زنانه تابستانی شامل گل یاسمن، سنبل و مریم هستند. در فصل تابستان باید از انتخاب رایحه‌های وانیل که دارای طبع گرم هستند باید خودداری کرد.

در فصل تابستان استفاده از رایحه‌های دارچین، وانیل، مشک، چوب صندل و از این قبیل رایحه‌ها اصولاً پیشنهاد نمی‌شود. این رایحه‌ها باعث ایجاد احساس گرمای بیشتر می‌شوند و در نهایت نارضایتی فرد را به دنبال خواهد داشت. برای این فصل رایحه‌های ملایم مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ‌فروت و گل‌ها مناسب هستند و به علاقه‌مندان به این نوع رایحه‌ها پیشنهاد می‌شود. مدل‌های متنوع و پرفروش بهترین عطرهای زنانه تابستانی که دارای رایحه مناسب فصل تابستان و فصول گرم سال هستند را در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود.

عطر گوچی بلوم

یکی از بهترین عطرهای زنانه تابستانی عطر گوچی بلوم هست. این عطر تولید شده است تا مانند نامش راز و رمز عطر داخل یک باغ پررونق و پر از گل‌های فراوان را فاش سازد و تمام وجود شما را به رایحه‌ای برگرفته از باغ سرسبز و مملو از گل‌ها و شکوفه‌ها تبدیل سازد. از نظر طراح خوش‌ذوق عطر گوچی بلوم تمامی زنان همانند گل لطیف، زیبا و آرامش‌بخش هستند از این رو باید بوی گل نیز بدهند.

عطر گوچی بلوم که به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه سال 2021 شناخته شده است در سال 2017 و به طور کامل تحت چشم‌انداز خلاقانه عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس به بازار جهانی عطر معرفی و وارد شد. در صورتی که از آن دسته از خانم‌هایی هستید که به رایحه‌های گلی علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم این عطر را خریداری کنید. اگر عاشق بوی یاس و مریم نیز هستید توصیه می‌کنیم این عطر را خریداری کنید زیرا این عطر برای شما ساخته شده است.

ترکیبات منحصربه‌فرد عطر گوچی بلوم

به طور کلی می‌توان گفت بلوم به معنای شکوفه است. در ترکیبات رایحه این عطر زنانه گل مریم و یاسمن همراه با گل رنجون خزنده که گلی منحصربه‌فرد در جنوب کشور هند است مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این گل برای نخستین بار در صنعت عطرسازی توسط شرکت گوچی مورد استفاده قرار گرفت تا رایحه‌ای غنی ایجاد کند و شما را به باغی خیالی ببرد. گل مریم نیز از هندوستان با رایحه‌ای اصیل و طبیعی گرفته شده است. عصاره غنچه گل یاسمن نیز با روش انحصاری استخراج می‌شود. این روش برای به دست آوردن رایحه‌ای با طراوت و عطر طبیعی گلبرگ‌ها روی پوست ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

عطر گوچی بلوم برای خانم‌های رمانتیک انتخاب مناسبی است. این عطر دارای رایحه‌ای ملایم و شیرین است و غلظت آن ادوپپرفیوم می‌باشد. این عطر برای تمام فصول سال و در مهمانی‌های رسمی و جلسات نیمه رسمی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. وقتی عطر گوچی بلوم زنانه را روی لباس و یا محل نبض خود اسپری می‌کنید رایحه منحصربه‌فرد از گل‌ها فضای اطراف شما را پر می‌کنند. با استفاده از این عطر حس لوکس بودن، با نشاط بودن، سرزنده بودن و معصومیت به شما دست خواهد داد.

بطری عطر گوچی بلوم که یکی از بهترین عطرهای زنانه است در عین سادگی و کلاسیک بودن از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. ظاهر این عطر دارای حالت پودری و گلی را حتی از طریق نگاه کردن به بیننده منتقل می‌سازد. عطر گوچی بلوم زنانه بدون شک زینت‌بخش میز آرایش شماست. به خاطر ظاهر ساده‌اش به راحتی در دست و کیف شما جای خواهد گرفت.

عطر کوکو شنل

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه تابستانی عطر کوکو شنل است. این عطر در سال 2001 توسط شرکت معروف شنل به بازار جهانی عطر معرفی و وارد شد. این عطر دارای طبع گرم و شیرین است و به عنوان یکی از عطرهای گلی مدیترانه‌ای شناخته می‌شود.

این عطر دارای رایحه‌ای زنانه و ملایم است که توسط ژاک پولژ تهیه و ابداع شده است. اکثر رایحه‌های موجود در این محصول رایحه گل میوه‌ای و وانیلی می‌باشد که در این بین گل‌ها نقش بیشتری دارند و در دسته بویایی چوبی، میوه‌ای و گلی قرار دارد. نکته‌ای که باعث متمایز شدن عطر کوکو شنل شده است و باعث شده است تا این عطر هر سال به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه شناخته شود پایداری رایحه پایه و میانی آن پس از گذشت ساعت‌هاست. به صورتی که اگر شما از عطر گرمی کوکو شنل استفاده کنید مشاهده خواهید کرد که رایحه‌ای پایدار به شما ارائه داده خواهد شد.

این عطر به عنوان یکی از عطرهای چهارفصل شناخته می‌شود که می‌توان از رایحه آن در فصول مختلف بهار، تابستان، پاییز و زمستان استفاده کرد. در صورتی که از آن دسته از بانوانی هستید که لباس‌های گران‌قیمت و شیک می‌پوشید به رایحه‌ای شیک و عالی نیز نیاز خواهید داشت که در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید عطر زنانه کوکو شنل است.

 

عطر جادور یکی از بهترین عطرهای زنانه تابستانی

یکی از بهترین عطرهای زنانه تابستانی عطر جادور می‌باشد که تلفظ صحیح اسم آن به زبان فرانسه ژدور می‌باشد. این عطر توسط شرکت کریستین دیور و به تهیه‌کنندگی شرکت ژیوادان وارد عرصه جهانی عطر شد. این عطر به عنوان یکی از عطرهای لوکس زنانه ملایم و شیرین شناخته می‌شود که اکثر شهرت خود را از نسخه‌های متعدد ارائه شده به بازار گرفته است و این امر باعث شده است تا هر سلیقه را راضی سازد. فرمولاسیون این عطر به دست یک عطرساز مطرح به نام کلیس بکر انجام شده است. در فیلم‌های تبلیغاتی عطر زنانه جادور از رنگ طلایی استفاده شده است که ارزشمند بودن رایحه آن را نشان می‌دهد. درصد و غلظت 15 تا 25% را شامل می‌شود. مشاهده جادور باعث می‌شود تا احساس کنید که با یک ابرپرفیوم مواجه شده‌اید که حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌سازد. شرکت دیور بر شعار New Look به معنای ظاهر جدید دست به طراحی این عطر زنانه تابستانی زده است.

این عطر برنده بهترین طراحی شیشه و پکیج از سازمان جهانی طراحی شیشه‌های عطر می‌باشد. پایین شیشه عطر زنانه تابستانی جادور حالت قطره توخالی است و شیشه دایره‌ای شکل آن به طور کامل به دست می‌چسبد و حس خوبی را به شما منتقل می‌سازد. با بالاتر رفتن شیشه عطر حالت استوانه گردتری پیدا می‌کند. بخش درب این عطر زنانه تابستانی بی‌نظیر است و باعث زیبا به نظر رسیدن شیشه آن شده است. در بالای شیشه نوعی پوشش مانند نخ‌های گونی قرار گرفته است که به طور کامل محکم و برجسته به دور شیشه می‌پیچد. در انتهای آن یک نگین پرزرق‌وبرق وجود دارد که به زیبایی تمام می‌درخشد و با لمس آن می‌توانید به کیفیت بالای طراحی پی ببرید. این نگین به راحتی جدا می‌شود تا قسمت اسپری این عطر را مشاهده کنید. شما می‌توانید بهترین عطرهای زنانه تابستانی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی عطر آوا خریداری نمایید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها