2109
اهمیت مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل

اهمیت مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل

1399/07/14 بازدید524

 

اگر به فکر این هستید که خونتون رو عوض کنید یا از دکوراسیون خونتون خسته شدید و دنبال این هستید که یه تغییری تو خونه ایجاد کنید بهترین گزینه خرید مبلمان است. مبلمان نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد.اگر دقت کرده باشید وقتی وارد خانه می شویم اولین چیزی که به چشم میاد مبلمان منزل است که نشان دهنده سلیقه فرد است.علی الخصوص برای ما ایرانی ها مبلمان جایگاه ویژه ای دارد. برای داشتن خانه ای شیک بهتر است اول با انواع سبک های دکوراسیون داخلی آشنا بشویم. تا بهتر بتویم تصمیم بگیریم چه نوع مبلی را خریداری کنیم .

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

برای خیلی از ما پیش آمده که وارد خانه ای شدیم و بهمون حس خیلی خوبی داده و و احساس کردیم همه چیز خیلی خوب کنار هم چیده شده و به اصطلاح با هم هارمونی دارد و احساس آرامش کردیم در واقع سبک دکوراسیون داخلی اونجا به دلمون نشسته! پس دانستن سبک ها کمک می کنه تا بتوانیم خانه ای زیباتر داشته باشیم . خانه ای زیبا است که به کوچکترین چیزها در آن دقت شده باشد از مبل و میز ناهارخوری گرفته تا حتی صندلی ناهارخوری. در اینجا به انواع  سبک های دکوراسیون داخلی اشاره می کنیم تا در مقاله ای به طور کامل به تحلیل تک تک آنها بپردازیم.سبک های دکوراسیون داخلی شامل:دکوراسیون مدرن،دکوراسیون امروزی،مینیمالیست،صنعتی،اسکاندیناوی،انتقالی  و فرانسوی و غیره می شود.

 

چیدمان مبلمان منزل

نحوه چیدمان منزل بسیار مهم است.چون چیدمان نامناسب باعث کوچک تر به نظر آمدن خانه و پر کردن فضاهای خالی به صورت نامناسب می شود. برای انواع مختلف مبلمان مانند مبل سلطنتی چیدمان مخصوصی وجود دارد. مبل سلطنتی بسیار پرطرفدار است. افرادی که به دنبال مبلمانی پر زرق و برق و ارتفاع زیاد هستند به دنبال این نوع مبل می روند. مبل سلطنتی به صورت هفت و نه نفره هستند. برای ست هفت نفره برای اینکه فضای شما بهتر دیده شود مبلمان  را به صورت مربعی شکل بو برای ست 9 نفره به صورت گرد و دایره مانند بچینید.نکته دیگر میزهای عسلی این ست ها است که بهتر است نزدیک به مبل ها باشد تا در دسترس باسد و بنوان به راحتی از آن استفاده کرد.

نکات کلیدی در خرید مبلمان منزل

 

برای خرید مبلمان باید به راحتی ،جنس پارچه ،کاربرد و دوام مبل بسیار دقت کرد که برای این کار بهترین راه  این است که از یک فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون مطمئن خرید کنید تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید. همچنین نکته دیگری که شاید خیلی به آن توجه نکنیم ولی بسیار مهم است شکل دسته مبل است که باید دقت کنید با کدام مدل راحت تر هستید به طور مثال بعضی از افراد دسته گرد و بعضی دیگر دسته مربعی را انتخاب می کنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها