2109
هومتاز برترین تولید کننده مبلمان پایه استیل در 1401

هومتاز برترین تولید کننده مبلمان پایه استیل در 1401

1401/07/18 بازدید372

مبلمان استیل را با مبل های استیل و سلطنتی اشتباه نگیرید. امروزه فلز استیل به یکی از متریال های اصلی برای ساخت مبلمان و و لوازم منزل تبدیل شده است که می تواند برای سبک های مختلفی قابل استفاده باشد. هومتاز با استفاده از متریال مرغوب و طراحی جدید در روز دنیا بهترین میزها و مبل های استیل را تولید و در اختیار خریداران قرار می دهد. اگر قصد خرید جهیزیه دارید یا می خواهید با کم ترین هزینه بیشترین تغییر را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، خرید محصولات هومتاز بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

 

چرا هومتاز را برای خرید انتخاب کنیم؟

هومتاز یک تولید کننده متناسب با نیاز شما است. هر چیزی که بخواهید می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. اما از مهم ترین ویژگی های این مجموعه که شما را برای انتخاب آن ترغیب خواهد کرد عبارتند از:

کیفیت تضیمنی

همه شما در زمان خرید نگرانی زنگ زدگی استیل را خواهید داشت. اما ما به شما تضمین میدهیم که این اتفاق نخواهد افتاد. چرا که از استیل درجه یک با گرید 330 برای ساخت محصولات استفاده شده و کاملا ضد آب است. رطوبت و ضربه باعث آسیب رسیدن به آن نمی شود. از طرفی در کنار مقاومت بالایی که دارد، وزن کمتری داشته و در زمان جا به جایی و تغییر دکوراسیون هیچ سنگینی و فشاری را تحمل نخواهید کرد. براق بودن سطح استیل هم به صورت دائمی است. چرا که دارای روکش بوده و بعد از مدت ها مات نمی شود. محصولات هومتاز تا همیشه همچون روز اول باقی خواهد ماند و نگاه ها را مجذوب خود می کند.

خرید آنلاین و بدون واسطه

شما می توانید با خرید مستقیم از تولید کننده نیاز خود را برطرف سازید و خانه ای با شکوه داشته باشید. در هر جای ایران که باشید می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. نگران حمل و نقل آن هم نباشید. سفارش شما به صورت بسته بندی شده و با تضمین سلامت فیزیکی کالا در آدرس مد نظر به شما تحویل داده خواهد شد. خرید مستقیم و بدون واسطه باعث می شود با قیمت مناسب هم خریدتان را انجام دهید.

تنوع طرح و رنگ

برای ساخت انواع مبلمان استیل، هومتاز از دو رنگ سیلور و گلد برای قسمت فلزی استفاده می کند. امکان مات و براق بودن آن ها هم وجود دارد که بسته به سلیقه شما انجام پذیر است. این دو رنگ خنثی به راحتی با تمامی رنگ ها سازگار می شوند و جلوه ای شیک به محیط می بخشند. برای رویه میز ها هم از هایگلاس، شیشه و آینه استفاده می شود. در نتیجه گزینه های بسیاری برای انتخاب خواهید داشت که بهتر است با در نظر داشتن سایر لوازم منزل تان آن را انتخاب کنید. خبر خوب این است که شما می توانید طرح ذهنی خود را هم با کارشناسان و طراحان ما در میان بگذارید تا یک میز طبق طرح و نظر شما برایتان تولید کنیم. هومتاز رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کند و می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی از آن استفاده کنید.

پر فروش ترین تولیدات هومتاز را بشناسید

 تنوع محصولات بسیار بیشتر از تصور شما خواهد بود. می توانید هر طرح و رنگ و ابعادی که نیاز دارید را به آسانی از بین آن ها پیدا کنید. به دنبال مبل هستید؟ قصد خرید جلومبلی را دارید یا می خواهید یک میز کار شکیل داشته باشید؟ همه این محصولات در هومتاز با بهترین کیفیت و نهایت سلیقه تولید می شود. اما از بین همه آن ها برخی محصولات با توجه به نیاز مخاطبان بسیار پر فروش هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جلو مبلی استیل

مبلمان شما زمانی تکمیل خواهد شد که از یک میز جلو مبلی مناسب استفاده کنید. تولید و فروش میز جلو مبلی استیل طلایی و نقره ای شیک و مدرن تولید شده در هومتاز با توجه به طراحی خارق العاده ای که دارد برای هر سبک مبلمانی مناسب است. اگر پذیرایی شما به سبک کلاسیک چیده شده و مبل های رسمی و سلطنتی دارید، میز جلومبلی با رویه سنگی و رنگ طلایی یک جلوه شیک و زیبا به آن خواهد بخشید. برای سبک مدرن هم میتوانید رنگ سیلور را انتخاب کنید. جلومبلی های استیل در ابعاد گوناگون ساخته می شوند که میتوانید به صوت سفارشی سازی طرح و جنس رویه و... را ترکیب کنید و متناسب با سلیقه تان خریداری نمایید. اما در زمان خرید میز جلو مبلی استیل به نکات زیر توجه کنید:

1- قرار نیست میز جلومبلی با میزهای عسلی ست باشد. البته اگر همچین نظری دارید میتوانید میزهای عسلی ست با جلومبلی را هم از هومتاز سفارش دهید.

2- ارتفاع جلومبلی نباید بلندتر از مبل باشد.

3- جلومبلی را انتخاب کنید که پایه بلندی داشته باشد و جارو کردن سالن راحت تر باشد.

 

میز تلویزیون استیل

از دیگر محصولات پر فروش هومتاز میز تلویزیون استیل است که با جذابیت بسیار خود توجه و نگاه شما را از تلویزیون خواهد دزدید. برای میز تلویزیون از رویه های هایگلاس و سنگی و آینه استفاده می شود. انتخاب آن بستگی به سلیقه و البته توان مالی شما خواهد داشت. خرید میز تلویزیون استیل ضدزنگ هم برای سالن پذیرایی و هم نشیمن مناسب است و بسیار ظریف و زیبا طراحی می شود. در زمان خرید آن بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1- طول میز تلویزیون استیل از تی وی شما به اندازه 5 سانتی متر از هر طرف بزرگتر باشد.

2- بهتر است مدلی انتخاب کنید که دارای قفسه یا کشو برای قرار دادن لوازم داشته باشد.

3- ست میز تلویزیون استیل با جلو مبلی هم میتواند جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون شما ببخشد.

میز ناهار خوری استیل

از الزامات هر خانه ای میز غذاخوری آن است. خرید انلاین و حضوری میز ناهار خوری استیل با قیمت ارزان در تهران و کشور در ابعاد مختلف برای ست های 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره و... بیشتر تولید می شود که با در نظر داشتن ابعاد سالن، اعضای خانواده و نظر خودتان می توانید انتخاب کنید. این میز رویه شیشه ای یا هایگلاس خواهد داشت که هر یک از آن ها بسیار چشم نواز است. طراحی پایه ها بسیار خلاقانه انجام شده است و ظاهری لوکس به خانه شما خواهد بخشید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9683 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7065 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید