2109
این سه دسته مبلمان را حتما بخرید

این سه دسته مبلمان را حتما بخرید

1401/08/16 بازدید1934

یکی از اصلی‌ترین ملزومات برای داشتن یک دکوراسیون شیک، زیبا و در عین حال راحت برای هر فضایی، از خانه گرفته تا محل کار، ست مبلمان است. همان‌طور که امروزه تصور کردن انسان‌ها بدون گوشی موبایل امکان‌پذیر نیست، تصور خانه‌ی بدون مبل هم دور از انتظار است.

به طور کلی، مبل‌ها با کاربردی متفاوت در اشکال مختلف ساخته می‌شوند و تفاوت‌هایی در نوع چوب دارند که می‌تواند چوب نراد یا چوب راش باشد و این‌ها در رنگ، جنس و روکش متفاوت هستند؛ به همین علت در این مقاله سعی کردیم سه دسته ضروری مبلمان را به طور مفصل بررسی کنیم و در خرید مبلمان همراه شما باشیم.

ست مبل

خرید آنلاین مبلمان در فضای نشیمن خانه، اتاق انتظار مطب‌ها، لابی ادارات و هتل‌ها، فروشگاه‌ها و... با توجه به دکور فضا و کاربرد آن‌ها به شکل مبل کلاسیک، مبل سلطنتی ، مبل نئوکلاسیک و مینیمال طراحی و خریداری می‌شوند. ما در باروس که یک فروشگاه آنلاین خرید مبل است، نیز با توجه به سلیقه و نیاز تمامی افراد این ست‌ها را طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را از طریق کلیک بر روی لینک سایت مشاهده نمایید.

 

همچنین، در بین انواع مبل راحتی که امروزه وجود دارد، کاناپه‌ یا مبل‌ ال که متناسب با سلیقه مدرن امروزی است، بسیار محبوب شده‌اند. کاناپه‌ به دلیل ظاهر و طراحی خاص، تاثیر چشمگیری در چیدمان و دکوراسیون دارد.

خرید جهیزیه از مهم‌ترین چالش‌های زوج‌ها است که کیفیت مبل انتخابی برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، زیرا علاوه برکیفیت متریال، به دنبال قیمتی مناسب هستند.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین و خاص‌ترین مبلمان‌ها را با کلیک بر روی لینک سایت از دست ندهید.

ویژگی‌های مبل خوب

بر اساس استاندارد‌های تولید، مبلی با کیفیت است که دارای راحت‌ترین نشیمن، مرغوب‌ترین چوب و از نازل‌ترین پارچه‌ها تولید شده باشد. نشیمن و تکیه‌گاه‌های مبل اکثرا متشکل از فوم و اسفنج 35 کیلویی یورولوکس است که از بهترین مواد به کار رفته در آن است. چوب راش از مرغوب‌ترین چوب‌ها که در صنعت مبلمان کاربرد بسیاری دارد. این چوب با پذیرفتن هر رنگی و قابلیت منبت‌کاری راحت به نسبت چوب‌های دیگر تمایز دارد.

سرویس خواب

اصلی‌ترین عنصر هر اتاق خوابی برای داشتن خواب‌ بهتر، دکوراسیون مناسب و زیبایی فضا، سرویس خواب است. سرویس‌های خواب با توجه به کاربرد فرد، متراژ اتاق خواب، رده سنی، سلیقه و عوامل دیگر بسیار متفاوت هستند.

داشتن یک سرویس خواب شیک با متریال مناسب، نه تنها در دکوراسیون خانه شما نقش چشمگیری دارد و باعث ایجاد نظم در اتاق می‌شود، بلکه می‌توان تاثیر چشمگیر آن را در داشتن خواب راحت و افزایش کیفیت آن، هر صبح که بیدار می‌شوید و در طول روز آن را احساس کنید.

نوع دیگری از سرویس خواب که در خرید سیسمونی اهمیت دارد:

سرویس خواب نوزاد و کودک است. زیرا متریال و همچنین طراحی ویژه آن باید به نحوی باشد که کودک شما را از هر گونه آسیب‌های احتمالی حفظ کند.تخت کودک و نوزاد از آن جهت که کودک مدت زمان زیادی در آن وقت می‌گذراند نیز حائز اهمیت است و باید به طور استاندارد نیز ساخته شود.

در مجموعه ما تخت کودک و نوزاد در هر سایز و ابعادی قابل اجراست و حتی شما می‌توانید برای اطمینان تخت کودک خود را همراه با نرده‌های حفاظتی سفارش بدهید.

تشک رویا و کفی جک‌دار تکمیل کننده هر سرویس خوابی است که انواع مختلف آن در بازار مشاهده می‌شود بنابراین برای داشتن سرویس خوابی راحت این موضوع را حتما در نظر بگیرید.

 پس پیشنهاد ما به شما شروع فرآیند خرید یک سرویس خواب زیبا، با توجه به بودجه، سلیقه و کاربردتان است.

 

اندازه و سایز مبل

یکی از نکاتی که خیلی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مبل مورد نظر باتوجه به اندازه و فضای منزلتان است. اگر خانه‌ای کوچک و نقلی دارید، حتما این نکته را بیش از سایر نکات مورد توجه قرار دهید تا گرفتار نشوید. نکته دوم که بسیار حائز اهمیت است، در نظر گرفتن اندازه در ورودی خانه است که مطمئن شوید مبلی که می‌خواهید آن را خریداری کنید، از در منزل به راحتی رد شود.

کارایی مبلمان

موضوع دیگری که باید قبل از خرید به آن دقت کنید، کارایی مبل است که می‌خواهید آن را در کجا قرار دهید و برای چه مکانی تهیه کنید. مبلی که در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، محل کار یا در اتاق خواب قرار می‌گیرد بسیار متفاوت است و نمی‌توان برای هرکدام از این مکان‌ها یک نوع مبل خریداری کرد.

قبل از تحویل نهایی مبل‌ها سعی کنید مبل مورد نظر را تست کرده و با نشستن روی آن فنرها را چک کنید و از سالم بودن مبل‌ها مطمئن شوید. فنرها نه باید خیلی سفت باشد نه خیلی نرم که باعث اذیت شما شوند.

و در آخر به جنس مبل‌ها بسیار دقت کنید و رنگ آن‌ها را با وسایل مختلف منزل مانند دیوار پشتی مبل، پرده‌ها و فرش‌ها ست کنید.

 

دکوراسیون داخلی

یکی از نکاتی که در حین خرید مبل ، سرویس خواب و ناهارخوری مورد توجه قرار می‌گیرد دکوراسیون داخلی است. همانطور که می‌دانید چیدمان مبل یا ناهارخوری در اتاق پذیرایی از مهم‌ترین المان‌های دکوراسیون داخلی است.

در واقع هر یک از ما به نحوی در این دکوراسیون نقش بسزایی داریم و می‌توانیم با انجام فرایند‌های موثر بهترین چیدمان را در فصای نشیمن خود داشته باشیم.

اینکه کاناپه یا تک‌های مبل شما در کدام قسمت قرار گیرد همه به سلیقه و فضای کاربری شما بستگی دارد.

شما می‌توانید با اکسسوری‌های متناسب با سبک مبلمان و دکور منزل خود بهترین چیدمان را داشته باشید.

 

سرویس ناهارخوری

معمولا در خانه‌های ایرانی، بخشی از نشیمن، آشپزخانه و یا یک فضای مجزا به سرویس ناهارخوری اختصاص می‌یابد و بخش زیادی از قرارها، دورهمی‌ها و مهمانی‌ها در این فضا می‌گذرد، بنابراین استفاده از بهترین میز و صندلی و چیدمان درست آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. سرویس ناهارخوری مناسب باید علاوه بر داشتن هارمونی با سبک دکوراسیون نشیمن و آشپزخانه، فضای دلنشین و راحت برای خانواده باشد.

به طور کلی سرویس‌های ناهارخوری  به انواع مدرن و مینیمال، کلاسیک، سلطنتی، کم‌جا و... تقسیم می‌شوند که می‌توانید از طریق لینک آن‌ها را مشاهده و خریداری کنید.

سرویس غذاخوری

داشتن یک سرویس غذاخوری مناسب می‌تواند خیال شما را از بابت پذیرایی ایده‌آل و سرو کردن غذا در مهمانی‌هایتان به بهترین شکل راحت کند. به همین دلیل خیلی واجب است که قبل از اقدام به خرید، از ویژگی‌ها و انواع یک سرویس غذاخوری خوب آگاه باشید.

در این قسمت می‌خواهیم شما را با سرویس غذاخوری کلاسیک و مدرن آشنا کنیم:

سرویس غذاخوری کلاسیک: اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید تا منزلتان به زرق و برق چشمگیر و اغراق‌آمیز جلوه کند، بی‌شک شما به سبک کلاسیک علاقه‌مند هستید.

مسلما محبوب‌ترین میزغذاخوری در سبک کلاسیک، مستطیل شکل است، زیرا بهترین مدل برای نمایان کردن مبلمان است و به خوبی در هر منزلی جای می‌گیرد. جنس مبلمان غذاخوری با این سبک بهتر است که با دیگر مبل‌های خانه‌تان یکی باشد؛ جنس‌هایی مثل مخمل و ساتن بسیار مناسب هستند.

سرویس غذاخوری مدرن: اگر شما جزو افرادی هستید که کاربردی بودن وسایل منزل یا شسته‌رفته بودن آن‌ها برای شما بسیار اهمیت دارد، شما طرفدار سبک مدرن هستید. سرویس غذاخوری در این سبک اکثرا به شکل مکعب، مستطیل، دایره و بیضی است و معمولا فرمی حجمی دارند.

جالب است که بدانید بعضی از سرویس‌های مدرن از ترکیب دو حجم مختلف مانند ترکیب چوب و سنگ به وجود آمده‌اند و می‌توانند شکلی بسیار شیک و به‌روز به منزل شما هدیه کنند. مبلمان این سرویس نیز بسیار اهمیت دارد که شکل ساده خود را حفظ کند و با دیگر مبلمان خانه ست باشد.

حصیر

امروزه کاربرد حصیر در وسایل منزل بسیار مشاهده می‌شود. مبلمان حصیری و تخت خواب حصیری جز زیباترین ترکیب‌ها در فضای خانه است که علاقمندان بسیاری دارد و حتما پیشنهاد می‌شود که از ترکیب زیبای حصیر در منزل خود بهره ببرید.

جمع‌بندی

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد، خرید و استفاده از هر مبلمانی با توجه به معیارهای مختلفی مثل بودجه خریدار، فضا، سلیقه و... متفاوت است. بنابراین، ما در باروس با در نظر گرفتن این اصل در کنار طراحی کارشناسانه و استفاده از بهترین متریال سعی داریم تا متناسب با  فضاهای کوچک و متوسط انواع مبلمان کلاسیک و مینیمال و بهترین مبلمان را با ماندگاری بالا و برای تمامی سلیقه‌ها ارائه دهیم و بستری عالی برای خرید آنلاین مبلمان باشیم.

لازم به ذکر است که تمام مدل‌های ژورنال و هرگونه تغییرات در ست مبلمان یا سرویس خواب امکان پذیر بوده و حتی می‌توانید ابعاد مبلمان خود را با توجه با فضای منزلتان انتخاب کنید.

از دیگر مزیت‌های مجموعه ما علاوه بر خرید آنلاین، خرید حضوری است که شما با بازدید از کارخانه و هم شعبه فروشگاه با اطمینان کامل می‌توانید خریدی معتبر داشته باشید.

خرید اقساطی مبل، سرویس خواب و ناهارخوری از بهترین راه‌ها با کمترین بودجه است که مجموعه ما این شرایط را هم برای شما عزیزان نیز فراهم کرده است.

گروه تولیدی مبلمان باروس رضایت شما را در اولویت قرار داده و با در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت ، برای جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند، پس این سه دسته مبلمان را حتما بخرید!

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها