2109
کنفرانس جنبه های مختلف تضمین سلامت جنین ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

کنفرانس جنبه های مختلف تضمین سلامت جنین ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

1393/05/28 بازدید557

 به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، در این کنفرانس، تضمین سلامت جنین از جنبه های مختلف همچون غربالگری جنین در سه ماهه اول بارداری، تست های بیوشیمی و سونوگرافی، غربالگری جنین در سه ماهه دوم بارداری، تست های بیوشیمی، آنومالی اسکن، ژنتیک اسکن، مباحث اخلاقی و حقوقی مربوط به غربالگری و سقط، بیماری های عفونی و مدیریت آنها در زمان بارداری، چالش های موجود در غربالگری و نقش مشاورات ژنتیک، آزمایشات ژنتیک در بارداری و نقش اتوپسی جنین های مشکل دار در سلامت بارداری های بعدی، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


هاله سلطان قرایی، متخصص آسیب شناسی و دبیر عملی این برنامه با اشاره به اهمیت این موضوع که 9 ماه بارداری، دورانی است که جنین باید کاملاً تحت نظر باشد تأکید کرد: در این دوران باید سلامت جنین، با آزمایش های مختلف مورد مطالعه و غربالگری قرار گیرد.

دبیر علمی این برنامه، هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی جنبه های مختلف تضمین سلامت مادر و جنین و داشتن بارداری سالم برای مادران عنوان کرد و افزود: چنانچه با استفاده از روش های مختلف دریابیم که سلامت جنین در خطر است، می توان فرآیند بارداری را متوقف نمود.

این برنامه از امتیاز آموزش مداوم پزشکی برخوردار است و گروه های هدف آن عمدتاً شامل متخصصین زنان، ماماها و همچنین رشته هایی چون رادیولوژی، پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 22402110 تماس حاصل بگیرند یا به سایت پژوهشگاه به آدرس www.avicenna.ac.ir مراجعه کنند.

این برنامه 30 مرداد به مدت یک روز در مرکز فوق تخصصی ابن سینا، به نشانی: خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، پلاک 97 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها