2109
ریموو تاتو تضمینی با ریموور گلوری توسط مهسا جلیلی

ریموو تاتو تضمینی با ریموور گلوری توسط مهسا جلیلی

1401/06/21 بازدید4616

ریموو تاتو برای پاک کردن تاتو قدیمی به‌‌طور کامل با بهترین مارک ریموو تاتو توسط خانم مهسا جلیلی انجام می‌شود. خانم مهسا جلیلی با چندین سال تخصص، اولین و تنها مدرسه تخصصی ریموو تاتو را تاسیس کرده است. در این مدرسه و مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات ریموو تاتو و برگزار کننده بروزترین دوره‌های آموزش ریموو تاتو به شما عزیزان هستیم. با توجه به بروز شدن سبک‌های تاتو، پاک کردن تتو قدیمی یکی از خدمات پرطرفدار است. به همین دلیل افراد به دنبال روشی مطمئن برای انجام آن هستند. ما در مرکز تخصصی مهسا جلیلی ویژه‌ترین خدمات را به شما عزیزان برای رهایی از تاتو قدیمی‌تان ارائه می‌نماییم.

روش ‌های مختلف پاک کردن تاتو

روش‌های ریموو تاتو بسیار متفاوت هستند، اما باید بهترین روش ممکن را انتخاب کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کرم پاک کننده تاتو

کرم پاک کننده تاتو از محصولاتی است که در بازار وجود دارد و مدعی است که می‌تواند با سفید کردن و لایه برداری از پوست، رنگ تاتو را خارج کند. سازمان جهانی غذا و داروی آمریکا این محصول را به هیچ عنوان تایید نکرد. در نتیجه پیشنهاد می‌نماییم به هیچ عنوان از این روش استفاده نکنید. در بیشتر موارد استفاده از این محصول، ایجاد کلوئید و سوزش بسیار زیادی گزارش شده است.

ریموو تاتو با لیزر

یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای ریموو تاتو استفاده از لیزر است. در این روش از اشعه لیزر برای تجزیه رنگ تاتو استفاده می‌شود. این روش معایب بسیار زیادی دارد از جمله؛

  • عدم استخراج رنگ تاتو و در نتیجه پاک نشدن تاتو به‌طور کامل
  • روشن شدن رنگ پوست در قسمت ریموو نسبت به دیگر قسمت‌ها
  • ایجاد لک و زخم پوستی
  • عدم اثربخشی برای پوست‌های تیره
  • هزینه بسیار بالا
  • احتمال عفونت در ناحیه تاتو

را دارد. در نتیجه اغلب افراد تمایلی به استفاده از این روش ندارند.

پاک کردن تاتو در منزل

پیشنهاد می‌نماییم تا به هیچ عنوان ریموو تاتو را در منزل انجام ندهید. استفاده از موادی مانند نمک، سرکه، آلوئه ورا، موادشوینده و ..... به هیچ عنوان به شما در پاک کردن تاتو کمک نخواهد کرد. علاوه بر پاک نشدن تاتو استفاده از این مواد سبب بروز عفونت‌های پوستی نیز خواهند شد.

ریموور گلوری بهترین روش ریموو تاتو

بهترین روش ریموو تاتو استفاده از ریموور گلوری که یک ماده ارگانیک است می‌باشد. این روش کاملا مطمئن و تضمین شده است. ریموو گلوری ساخته شده از اسید هیالورونیک است. این کربروهیدرات به صورت طبیعی در بدن ما موجود است و دارای مزایای بسیار زیادی از جمله؛

  • قابلیت افزایش میزان رطوبت و آب رسانی پوست
  • ترمیم زخم‌های پوستی و تاثیرگذاری بر بازسازی پوست
  • شاداب کردن پوست با صاف کردن آن

اشاره کرد. با استفاده از این ماده برای پاک کردن تاتو هیچ نگرانی برای آسیب زدن به پوستتان نخواهید داشت. شما می‌توانید از بابت کیفیت استفاده از این روش اطمینان خاطر داشته باشید.

مراحل پاک کردن تاتو با ریموور

در مرکز تخصصی ریموو تاتو مهسا جلیلی، از بهترین و باکیفیت‌ترین ریموورهای جهان استفاده می‌نماییم. رعایت اصول و قواعد لازم در این زمینه به ما کمک نموده تا کیفیت خدمات‌مان به شدت افزایش یابد. مهم‌ترین مراحلی که برای پاک کردن تاتو شما عزیزان انجام می‌دهیم عبارتند از؛

  • از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد بی‌حسی برای بی‌حس کردن محل مورد نظر استفاده می‌نماییم.
  • ایجاد خراش پوستی به صورت دقیق و اصولی با توجه به عمق تاتو شما ایجاد می‌شود.
  • رعایت اصول بهداشتی از مهم‌ترین نکاتی است که به آن توجه ویژه‌ای می‌نماییم.
  • انتخاب باکیفیتترین مواد ریموور از تخصصی‌ترین خدمات ما است.

لازم به ذکر است که تخصص پیگمنتر در کیفیت خدمات ریموو و پاک کردن تاتو از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. ما در مرکز تخصصی ریموو مهسا جلیلی تضمین می‌نماییم که خدمات‌مان توسط بهترین پیگمنترها به شما عزیزان تحت نظارت مستقیم استاد مهسا جلیلی انجام می‌شود.

ریموو تاتو به صورت تخصصی در مرکز ریموو مهسا جلیلی

در مرکز تخصصی سرکار خانم مهسا جلیلی کلیه خدمات ریموو و پاک کردن تاتو را با کیفیتی بسیار بالا به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. از نمونه خدمات ما در این مرکز عبارتند از؛

ریموو تاتو ابرو

پاک کردن و ریموو تاتو ابرو با استفاده از ریموور گلوری، بهترین و باکیفیت‌ترین ریموور تاتو ابرو برای شما عزیزان انجام می‌شود. پاک کردن تاتو ابرو تیره، مشکی و قدیمی با استفاده از این روش امکان‌پذیر است. باتوجه به اینکه مدل تاتو ابروها نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است افراد زیادی تمایل به پاک کردن تاتو قدیمی خود دارند. ما در مرکز تخصصی مهسا جلیلی به صورت تضمینی خدمات پاک کردن ابرو را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

ریموو تاتو لب

لب یکی از مهم‌ترن بخش‌های صورت است. با توجه به اینکه لب عضله می‌باشد، ریموو تاتو آن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم برای پاک کردن تاتو لب حتما به یک مرکز تخصصی و مطمئن مراجعه نمایید. برای در امان بودن از عارضه‌های پوستی و عفونت لب حتما بهترین روش ممکن را برای پاک کردن تاتو لب خود استفاده کنید. ما در مرکز تخصصی مهسا جلیلی بهترین و ویژه‌ترین خدمات پاک کردن تاتو لب را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. رنگ‌های رژ لب بژ و قرمز را با استفاده از روش ریموو با لیزر نمی‌توانید پاک کنید. ولی با استفاده از ریموور قادر به پاک کردن انواع رنگ‌های رژ لب بدون هیچ محدودیتی خواهید بود.

ریموو تاتو خط چشم

استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد بی‌حسی و همچنین ریموور تاتو خط چشم کمک نموده تا بتوانیم باکیفیت‌ترین خدمات را در این زمینه ارائه کنیم. شما عزیزان برای ریموو تاتو خط چشم خود می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید. به حساسیت بسیار زیاد چشم‌ واقف هستیم و به همین منظور بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. دقت کنید که حساسیت پلک به شدت بالا می‌باشد در نتیجه نیاز است تا به صورت اصولی پاک کردن خط چشم برای شما انجام شود.

مهسا جلیلی گرند مستر ریموور گلوری

سرکار خانم مهسا جلیلی گرند مستری ریموور گلوری و با داشتن چندین سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات ریموو و پاک کردن تاتو می‌باشند. ایشان با تکیه بر تجربه و تخصص خود برای اولین با در کشور مرکز تخصصی و تنها مدرسه ریموو را تاسیس نموده‌اند. در این مرکز تخصصی علاوه بر ارائه خدمات پاک کردن تاتو به شما عزیزان، برگزار کننده دوره‌های آموزش ریموو تاتو نیز می‌باشیم. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بسیار بالای خدمات‌مان به این مرکز مراجعه نمایید.

آموزش ریموو تاتو

برگزاری دوره‌های آموزش ریموو تاتو از تخصص‌های ما در اولین مدرسه ریموو تاتو است. از خدمات آموزشی ما در این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • آموزش صفر تا صد پاک کردن هر نوع تاتو قدیمی بدن و صورت
  • آموزش پاک کردن تاتو بژ، کرم، مشکی، قرمز، تاتو اسکالپ سر، کک و مک
  • ارائه مدرک معتبر
  • ارائه آموزش‌های لازم برای تراپی و بازسازی پوست
  • برگزاری کلاس در یک روز
  • مدل و لوازم رایگان برای اجرا در روز کلاس برای هنرجوها
  • معرفی تمامی محلول‌های ریموو و کاربرد آنها
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان
  • عضویت در وب سایت و دسترسی به تمامی ویدئوهای آموزشی

سوالات متداول

به رایج‌ترین سوالاتی که در این زمینه با آنها برخورد کریدم برای شما عزیزان در ادامه پاسخ داده‌ایم؛

برای ریموو کامل تاتو به چند جلسه مراجعه نیاز است؟

ریموو و پاک شدن کامل تاتو بستگی به مواردی همچون؛ جوهر تاتو، ماندگاری و عمق تاتو، وضعیت رنگدانه‌ها و رنگ تاتو شما دارد. لازم به ذکر است که برای تخلیه کامل رنگ به بیش از یک جلسه مراجعه نیاز است. اما ممکن است تعداد جلسات مورد نیاز شما با توجه به وضعیت تاتویی که دارید بیشتر هم باشد.

آیا پاک کردن تتو درد دارد؟

شدت درد در ریموو تاتو به میزان چشمگیری به آستانه درد شما بستگی دارد. در پاک کردن تاتو، قسمت‌های استخوانی درد بیشتری خواهند داشت. اما ما در مرکز تخصصی خانم مهسا جلیلی از بهترین بی‌حس کننده‌ها برای شما عزیزان استفاده می‌نماییم. تا بتوانیم درد ریموو را برای شما کاملا قابل تحمل کنیم.

عوارض ریموو تاتو با استفاده از ریموور چیست؟

استفاده از ریموور به دلیل ارگانیک بودن آن یکی از روش‌های بی‌خطر می‌باشد. افراد زیر برای استفاده کردن از این روش باید مشاوره‌های لازم را از پزشک خود دریافت کنند؛

  • افراد دارای صرع
  • افراد حساس به نور
  • بیماری پیسی
  • افراد دارای بیماری ویتیلیگو
  • کسانی که سابقه نقاهت طولانی در بیماری یا عمل جراحی داشته‌اند.
  • افراد دارای پوست حساس
  • کسانی که سابقه آلرژیک پوست دارند. زیرا ریموو تاتو باعث تجدید این موضوع می‌شود.
  • افراد دارای کلوئید

آیا ریموور قادر به ریموو دائم تاتو است؟

با استفاده از ریموور گلوری می‌توان پاک کردن تاتو را به‌طور کامل انجام داد. اما توجه کنید که برای تخلیه کل رنگ نسبت به رنگ و شرایط تاتو تعداد جلسات متفاوت هستند. اما می‌توانید از بابت پاک شدن تاتو به‌طور کامل با استفاده از این روش مطمئن باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان و استفاده از خدمات‌ تنها مرکز تخصصی ریموو تاتو ایران کافیست با ما در تماس باشید.

https://mahsajalili.com

 

09034896150
09127367972

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها