2109
بهترین متخصص ارتودنسی را بشناسید

بهترین متخصص ارتودنسی را بشناسید

1398/03/12 بازدید887

متخصص و بروز بودن، طول درمان قابل قبول و دریافت هزینه منطقی از ویژگیهای بهترین متخصص ارتودنسی است.

* اولین مرحله ی هر درمانی ، انتخاب درست متخصص است. اگر در انتخاب خود دقت نکنید ممکن است در آینده بیشتر به زحمت بیفتید و هزینه بیش از حد لازم صرف کنید و در آخر هم  به نتیجه مطلوب نرسید.
 همه ما اهمیت انتخاب" بهترین متخصص" را می‌دانیم به همین علت به دنبال آن می‌گردیم.

  •  چطور بهترین متخصص ارتودنسی را پیدا کنم؟

با توجه به مشغله های روز مره و ترافیک شهر های بزرگ ،یک منبع مهم جست و جو در تمام زمینه ها،اینترنت می باشد.به گزارش خبرنگار ما در سایت دکتر ستاره خسروی بیش از ۱۰۰ مقاله در مورد ارتودنسی ،،سن مناسب درمان ،مدت درمان ،انواع ارتودنسی و سوالات رایج وجود دارد و گالری تصاویر بیماران درمان شده موجود می باشد .

  • سؤالات بجا و درست بپرسید

قبل از مراجعه   به ارتودنتیست (متخصص ارتودنسی) سعی کنید  پاسخ سوالات زیر را از  وب سایت ایشان بیابید:

.آیا دندانپزشک مورد نظر مدرک تخصصی و بورد ارتودنسی دارد ؟

متوسط هزینه‌ های درمانی این ارتودنتیست نسبت به سایر ارتودنتیست ها چگونه است؟

 طول متوسط درمان بیماران توسط متخصص ارتودنسی چقدر است؟

آیا دیگر بیماران  این ارتودنتیست از درمان‌های او رضایت دارند یا نه؟

پس از انتخاب ارتودنتیست،در جلسه اول که به او مراجعه می‌کنید تمام ابعاد مشکل خود را با وی در میان بگذارید ،این مشورت سبب می شود نسبت به کلیت درمان دید مناسبی پیدا کنید.

  •  وضعیت مطب و کارکنان آنجا را بررسی کنید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای بیشتر مردم، وضعیت مطب، برخورد کارکنان و خود پزشک یا دندانپزشک است. همه دوست دارند مطب تمیز، مجهز و راحت باشد. همچنین رفتار منشی و سایر کارکنان باید دوستانه و با احترام باشد. برخورد کارکنان تأثیر زیادی بر نظر بیماران می‌گذارد و مسلماً در پیگیری‌های درمانی اهمیت دارد. اگر شما نتوانید سؤالات خود را از منشی دکتر بپرسید ممکن است اشتباهاتی در ساعت نوبت مراجعه، همراه داشتن یا تهیه و حفظ مدارک و موارد دیگر اتفاق بیفتد.

*هنگامی که به مطب ارتودنتیست مراجعه می‌کنید حواستان باشد آیا ارتودنتیست توجه کافی به بیماران خود دارد و به اندازه کافی برای آنها وقت می‌گذارد یا نه. اگر کار شما را با عجله انجام دهد و فرصت کافی برای پرسیدن سؤال نداشته باشید یا سوالات شما را خیلی کوتاه و سرسری جواب دهد و یا احساس کنید ارتودنتیست وقت یا حوصله جواب دادن به سؤالات شما را ندارد، نمی‌توانید همکاری درستی با ارتودنتیست داشته باشید در نتیجه ممکن است مشکلاتی در طی درمان طولانی ارتودنسی ایجاد شود. به خصوص در طول یکی دو سال درمان اتفاقات زیادی برای سیستم براکت ممکن است رخ بدهد و لازم است فوراً ارتودنتیست را ببینید و راحت و شفاف با او صحبت کنید.

  • تجهیزات و روش‌های درمان ارتودنسی را در نظر بگیرید

یکی از ویژگی‌هایی که باید بدانید این است که آیا ارتودنتیست مورد نظر از تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های جدید بهره می‌برد یا نه. تکنولوژی‌های جدید به افزایش دقت و کارایی درمان و راحتی بیمار کمک زیادی می‌کنند بنابراین یک امتیاز مثبت در انتخاب ارتودنتیست محسوب می‌شود. از طرفی مجهز بودن ارتودنتیست به تکنولوژی‌های جدید، نشانه به روز بودن دانش و اطلاعات او است. یکی از نشانه های به روز بودن متخصص ارتودنسی ،فعالیت در مراکز دانشگاهی به عنوان هیات علمی می باشد.
 

  • حتما به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید نه دندانپزشک عمومی

بسیاری از دندانپزشکان عمومی هم کار ارتودنسی انجام می‌دهند اما اگر درمان ارتودنسی شما پیچیده باشد یا می‌خواهید از نتایج آن مطمئن باشید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید چرا که ارتودنتیست علاوه بر تحصیلات دندانپزشکی عمومی ،سه یا چهار  سال آموزش تخصصی  در زمینه درمان‌های ارتودنسی دیده است و در این زمینه تخصص و مهارت کسب کرده است.

  • نظر مراجعان و بیماران ارتودنتیست ها را بخوانید

*اگر متخصص ارتودنسی صاحب وبلاگ یا سایت است و یا در سایت دیگری راجع به او نظر داده شده است، نظرات را بخوانید و ببینید آیا بیماران او رضایت داشته ‌اند یا نه. همچنین ببینید رضایت یا عدم رضایت بیماران به چه علت بوده است چرا که ممکن است برخی به علت برخورد نامناسب کارکنان یا شلوغی مطب ناراضی شده باشند در حالی که مهارت دکتر رضایت بخش بوده است و یا بالعکس.

در اين مقاله سعي كرديم به شما روش ها و معیار های  "انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي" را ارائه دهیم.

مقاله دیگری که  اطلاعات بیشتری درباره " چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران انتخاب کنیم؟

بهترین متخصص زیبایی دندان کیست؟ " را از این لینک بخوانید.

 

*ما خانم "دكتر ستاره خسروي"  متخصص ارتودنسی کودکان و بزرگسالان ، عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای بورد تخصصی را به شما معرفي می  نماييم .

* در مطب تخصصی دکتر ستاره خسروی،متخصص ارتودنسی و عضو هیات علمی دانشگاه ،انواع روش‌های ارتودنسی متحرک و ثابت در تمام رده های سنی انجام می شود.

 باور داريم كه كار را باید به كاردان متخصص- متعهد که تمامی ویژگی های بالا را دارد، سپرد.
 

https://www.gishadental.com

 

ارسال نظر شما

login captcha

مطلبتون عالی بود ممنونم 

من واقعا بهترین دکتری که مراجعه داشتم دکتر جواد چلیپا بودن 

سلام

جزو بهترین متخصص های ارتودنسی هستند

من در سن ۴۷ سالگی تصمیم گرفتم برای درمان ارتودنسی. اندکی نگران بودم و به متخصصین مختلفی مراجعه کردم تا اینکه با خانم دکتر آشنا شدم. ایشون با آرامش و مهربانی‌ای که دارن به من قوت قلب دادن که ارتودنسی در این سن هم امکان پذیره. درمان رو شروع کردند و کمتر از ۱.۵ سال نتیجه‌ی بسیار خوبی حاصل شد.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16535 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
5258 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11685 بازدید