عزیزم اینو بخون
انگیزه#
ببین انرژی مثبت بفرست برای خودت
اصلا فکر نکن که وقتی عصبی میشی پرخوری کنی
سعی کن به چیزای خوب فکر کنی به اندام ایده آل
رویه کاغذ هدفتو بنویس بچسبون به در یخچال و کابینت وگاز
مثلا من اوایل اصلا فکر نمیکردم من بتونم از دهه ۸۰ تکون بخورم
بعد اینکارو کردم وقتیم عصبی میشدم چشمم به این برگه ها میخورد از خوردن دست میکشیدم
یا آهنگ میذاشتم میرقصیدم
کلا از ذهنم خارج میشد
هدفتو روش بنویس مثلا بنویس من الان وزنم ۸۰ میخوام این دفعه بشم ۷۹
من میتونم سایزمو کم کنم
هر چند کیلوام که کم کردی یه لباس برای خودت بگیر تا متوجه تغیر سایزت بشی وانگیزه بگیری🌼🌸♥️