سلام سرگروه جدیدم😍😍
خوبی عزیزم؟
من انشالله تا 3 کیلو 500 گرم در خدمتتون هستم😁😁
انشالله دختر خوبی باشم تا 3 هفته دیگه منو با دستای خودت به گروه زیبا، نگین یا سهیلا تحویل بدی😁😁😁
خب توضیحات دیگه اینکه من رژیم شیردهی دارم پس کالریم وزن ضرب در 20 منهای 200 بدون فسته.
تو رژیمم جدا از کالری مجازم 1 لیوان شیر پرچرب رو هر روز میخورم واسه همین تو گزارشم نمیارم چون کالریشو حساب نمیکنم.
الان تقریبا 1هفته است که کالری 2 لیوان پودر شیرافزا رو هم 100 کالری درنظر میگیرم واسه همین اکثر مواقع کالری مصرفیم 100 تا کمتر مینویسم تو گزارشم
حالا بریم سراغ گزارش#
کالری مجاز 1360
کالری مصرفی 971 (کالری مصرفیم کمه به چند دلیل، یکی واسه سبزی ماهی که نمیدونم کالریش چقدر میشه چون داخلش گردو هست و با کمی روغن تفت داده میشه، یکی واسه همون 100 کالری شیرافزا، یکی هم واسه اینکه دیروز یکم از کالریم بیشتر خوردم امروز کمتر میبندم)
صبحانه: 2 کف دست نون بربری+ 1.5 ق غ عسل که ریختم تو لیوان چایی به جای شکر+ 1.5 قوطی کبریت پنیر+ 2 عدد گردو(360.5 کالری)
میان وعده کل روز: 6بادام زمینی+ نصف موز+ 5آلوچه+ 1پرتقال+ 2 خرما+ 1 ق غ شیره خرما(278 کالری)
ناهار: 60 گرم ماهی سرخ شده+ 7 ق غ پلو کته بدون روغن+ سبزی مخصوص ماهی (نمیدونم کالریشو چطوری حساب کنم) (182.5 کالری)
شام: 10 ق غ سوپ جو (150 کالری)
آب 5 لیوان
چالش حذف قند✔️
چالش درازنشست حتما انجام میشه
ورزش: رقص+ 2چالش ران
من خودمو دوست دارم چون باعث خندوندن خیلیا میشم 😍
یه روزی با حسرت به اندام بقیه نگاه میکردم، ولی حالا کاری میکنم تا بقیه با حسرت به اندام من نگاه کنن و بگن کاش ماهم هم اندام مائده بودیم😍😍
چقدر گزارشم زیاد شد😮😮😮😮